Buffalo sales and Delivery are good but Coins and striker is of very cheap Quality

Board is good. But coins and striker are of cheap quality. so even with quick delivery done cannot use it more. To improve more below items can be done: change striker to Acryl Striker in the package Atleast indicate that package contains striker made of wooden and not Acryl so if people buys the product they know upfront. Include a small powder(could be sample) with package or indicate explicitly powder is not included. Apart from this the build quality of Carrom board itself is very good. Size is not Big(Adult level) but that is ok.

Prima en snelle levering

We hebben een tafeltennistafel besteld. Deze is snel en goed afgeleverd. De website is duidelijk. We zijn er erg blij mee, Laat de zomer maar beginnen.

Voldeed aan de verwachtingen

Alles ging wel goed, ik moest alleen iets langer wachten op de bezorging.

Snelle levering , een goed product, en een mooie prijs.

Snelle levering , een goed product, en een mooie prijs.

Mooi product en snelle levering !!!

Voor onze 4 jarige zoon een Plum junior zandbak aangeschaft voor op het balkon. De zandbak was zo in elkaar gezet en is degelijk. Zoonlief is er helemaal blij mee ! Fijn ook de snelle levering van dit bedrijf.

Gewoon goed

Tijdige levering, goede kwaliteit, duidelijke communicatie. Meer is niet wenselijk toch? Aanrader.

Ok dienstverlening

Product kwitatief goed geleverd. Timing Helaas te laat en niet conform beloftes op website, ondanks dat priduct op voorraad was

Snel geleverd volgens afspraak.

Prima goed verpakt en netjes afgeleverd volgens plan.

Snel en juist

Snel geleverd en de juiste artikelen. Degelijke kwaliteit.

Anelle levering in deze drukke tijd. Pakket was 1 dav vertraagd, zoek bij de vervoerder. En op de dag zelf 2.5 uur later als gepland, maar het zijn nu eenmaal drukke periodes en dus niet zo erg. Tafel is helemaal in orde.

Alles netjes

het was super goed

everything from ordering to the quality of the product is very good.

Snelle en betrouwbare service

Tafeltennistafel gekocht, deze is op tijd en in goede orde geleverd.

Vriendelijk, vlot en sportief

Prima ervaring, als ik weer iets nodig heb, kom ik zeker terug.

Prima levering!

Tafeltennistafel (250S outdoor) besteld in coronatijd met geen voorraad. Ik had mij aangemeld om een waarschuwing te krijgen zodra de tafel weer beschikbaar kwam, en die heb ik op een gegeven dag ontvangen. Toen dezelfde dag besteld en twee dagen later geleverd met vrachtwagen. Blij met de email waarschuwing en blij met de levering.

Op donderdag een outdoor tafeltennistafel besteld, de week erna op vrijdag compleet gemonteerd afgeleverd. Super service!

Buffalo is een betrouwbare firma.

Producten zijn eenvoudig te bestellen, gemakkelijk te betalen en een snelle, correcte levering. Prima nazorg door de klantenservice.

Snelle levering en vriendelijke klantenservice!

Producten voldoen aan de verwachting, goed verpakt en snel geleverd! Mijn vraag over de afmetingen van de tafeltennistafel-hoes werd snel en vriendelijk beantwoord.

Prima product en snelle levering

Enige minpuntje , we zouden op de hoogte gehouden worden wanneer het pakket geleverd zou worden, maar er is geen bericht geweest. Dus stond er onverwachts een auto voor de deur met een groot pakket. Gelukkig was er net iemand thuis.

Prima product, snelle levering!

Vriendelijk en klantgericht

Prettig

Snelle levering vrijdag avond besteld, dinsdag in huis en dat voor een tafeltennistafel en ondanks Corona. Ze komen na wat ze zeggen op de site. Ik ben zeer blij met de tafeltennistafel. Hij is top

top

Snelle levering en betaalbaar de goedkoopste prijzen

Levering volgens afspraak

Goede service en snelle levering toen producten beschikbaar waren.

De levertijd was snel zelf in tijden van Corona. Helaas was er iets stuk van maar de klantenservice reageerde zeer professioneel waardoor we snel werden geholpen. Topservice!

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam