Goede service snelle levering.

Zou zo weer een bestelling plaatsen goede kwaliteit,prijs en service.

producten van uitstekende kwaliteit en supersnelle levering.

Zeer tevreden over mijn aankoop, zeer goede service en supersnelle levering.

• Você nos recomendaria? sim

Vlot en correct ondanks moeilijke bereikbaarheid Covid

Product in stock dat bijna overal was uitverkocht. Na plaatsen bestelling correct geïnformeerd over verzending. De helpdesk was wel minder goed bereikbaar (omwille van Covid19).

levering is waardeloos

ik heb gisteren voor drie uur besteld en zou volgens de site dan de volgende dag worden geleverd, maar vandaag niks ontvangen. is mij al een keer eerder gebeurd, een keer woensdags na drie uur besteld. dus verwacht ik het op vrijdag. vrijdags niks. oke kan. dan komt het vast zaterdag. zaterdag ook niks. heb het zondag geannuleerd. komt het ineens maandag. dan hoeft het niet. heb het later via bol.com besteld dan kan het wel de volgende dag geleverd.

Mijn bestelling is goed en snel afgehandeld.

Keutas

Mooie kunstleder keutas waar je spullen mooi in opgeborgen zijn.

Fout maken en niet reageren op email

Mijn ervaring met Buffalo is niet positief. Na retourneren van een product wordt een verkeerde order gecrediteerd met een lager bedrag. Buffalo hierover een email gestuurd maar tot op heden geen response. De order is via Blokker bij Buffalo gekomen en Blokker kan niet eerder iets doen dan dat Buffalo de juiste order crediteerd/bijwerkt.

scherpe prijs zeer snelle verzending

nieuwe schommelzitjes nodig, zeer scherpe prijs voor dezelfde kwaliteit en ook nog snel in huis zonder verzendkosten, top

Top toestel Gemakkelijke site Goede prijs kwaliteit

Goed en vriendelijke geholpen

Een verjaardagscadeau voor bij man besteld in deze corona tijd. Er ging wat mis met het adres en turn was hbehenreiken waar lastig. Maar het is toch nog snel goed opgepakt. GLS was een ramp na 4 dagen nog steeds geen pakket en hun gaven zelfs aan het pakket kwijt te zijn. Ja contact met buffalo werd er direct een nieuwe opgestuurd zodat ik toch nog op tijd mijn cadeau had. En op dezelfde dag kwam de eerst bestelde toch nog binnen. Dus snel de andere weer terug gestuurd. Super service en ik beveel jullie absoluut aan!

Topper

Vlugge levering, voldoet volkomen aan de verwachtingen

Vriendelijk en snelle bezorging

De klantenservice is moeilijk bereikbaar telefonisch en via Facebook maar ze hebben me zodra er contact was via de mail netjes en snel geholpen met het mankement Nogmaals bedankt!

Great sevice

On time delivery,

Snel en goedkoop.

Snel en goedkoop.

goede nazorg

Onze schommel was snel geleverd. Echter bleek bij monteren dat een onderdeel scheef was. Na contact met de klantenservice is de schommel binnen 2 dagen omgeruild en was alles goed

Voldoet volledig aan mijn verwachtingen.

De contacten waren zoals ik verwacht had.

prima aflevering; geen mankementen of ontbrekende onderdelen

probleemloos geleverd in elkaar gezet. Handleiding mag gebruiksvriendelijker

snelle levering en goed verpakt afgeleverd

Snelle levering, goede prijs/Kwaliteit

Snelle levering, goede prijs/Kwalitei

Duidelijk en goed.

Op tijd geleverd. Product voldoet aan verwachting.

Supergoede service en mooi product.

Bij het bestellen van de tafeltennistafel hebben we zeer snel, vriendelijk en prettig mail-contact gehad. Het product (de tafeltennistafel) is echt heel mooi. Het enige puntje was de levering. We konden de track-en-trace niet volgen omdat we geen pakketnummer hadden. We werden opeens door de besteldienst gebeld dat ze bijna voor onze deur stonden. Gelukkig waren we toen thuis, dus achteraf geen probleem opgeleverd. Ondanks de coronatijd hadden we toch onze tafeltennistafel binnen twee dagen in ons bezit. Prima!

Ondanks tegenslagen top geholpen

Wij kregen tot 2 maaltijd kapotte spullen maar het is allemaal goed gekomen. Heldere communicatie en top service.

prima afhandeling...

Onvoldoende

Geen bevestiging van bestelling ontvangen, vervolgens geen bericht van verzending, geen track en trace. Onduidelijk of artikel wel of niet is verzonden. Wel correspondentie via email, maar telefonisch niet bereikbaar. Na ruim 2 weken is artikel uiteindelijk wel geleverd. Artikel is in goede staat ontvangen.

mooi doel. Stevig en niet te licht.

Echt een mooi doeltje voor in de tuin.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam