Pakketje kwam tijdig aan , goed verpakt. Artikelen zijn identiek aan foto’s en omschrijving.

Prima levering

Mijn pakket is goed geleverd. Via de bezorgdienst kon ik aangeven dat het pakket een dag later kwam omdat ik dan thuis was. Dat was fijn. Het enige wat minder was, was dat ik geen bevestigingsmail kreeg na mijn bestelling waardoor ik in eerste instantie dacht dat er iets mis was gegaan.

Top service!

Snelle bezorging, reageren adequaat en snel. Een tevreden klant.

Prima service!

Na onze bestelling, in deze drukke tijden, een ontime levering. Een foutje van de transporteur die de hoes vergeten afleveren was werd perfect opgevolgd en we konden enkele dagen alsnog de hoes in ontvangst nemen. Kort, meer hoeft dat niet te zijn, betrouwbare en een correcte service!

Quick delivery and good quality

Even during these difficult times because of the Corona virus, the delivery was timely and the product was to our expectations.

Product en verzending verliep prima!

Product was prima en verzending verliep ook volgens aangegeven. Prima!

niet positief!

Ik heb begrip voor de hele situatie die er momenteel gaande is door het Corona virus. Maar dit is nooit een vrijbrief om onbereikbaar te zijn, mail wordt niet of pas na enkele dagen beantwoord. Geen verzendbevestiging, extreem lange levertijd ondanks dat alles op voorraad zou zijn. Bij levering een beschadigde verpakking.

TOP

Zoals verwacht de juiste spullen met top kwaliteit. Bezorging heeft wat te lang geduurd, maar ligt bij de vervoerder

Zeer tevreden! Snelle levering.

leuke volks bedrijf kompleet zoals ik het wil

ben zeer content dat buffalo bestaat echt een hollandse bedrijf van mijn hart dikke 10/10 van buren van belgie grtzzz yow

Goeie en prettige service

Tafelvoetbalspel werd volgens afspraak bezorgd in de Coronatijd. Fantastisch en kwalitatief voetbalspel.

Top service: snelle levering én schade werd snel en adequaat opgelost.

We zijn super blij met de outdoor tafeltennistafel. Snel geleverd! Bij uitpakken bleek er een lichte beschadiging die netjes en snel is opgelost.

Tafeltennistafel netjes en vrij snel geleverd

Ik was al tijdje op zoek naar tafeltennistafel maar opeens door de corona overal uitverkocht. Gelukkig dat ik Buffalo bleef checken en er weer een model op voorraad was. Zaterdags besteld en op woensdag bezorgd. Enige opmerking was dat ik geen melding had over bezorgmoment maar was gewoon thuis.

Service

Er mankeerde iets aan de geleverde pijltjes. Na contact zijn er kosteloos nieuwe gestuurd. Nu zeer tevreden.

slechte corespontentie

eerst een grote fout ,zandbak ipv schommel na 2 weker of meer eindelijk geruild schommel is niet goed 4 rechter boven palen moet 2 x links 2 x recht zijn anders past hij niet in elkaar al haast een maand bezig met alles schommel moet terug ik ben aan het wachten op retout aanvraag ,, en niets meer hoef ik geld terug wil ik

Late levering en geen antwoord op klacht artikel

Schommel welke we destijds besteld kwam niet binnen op de datum welke toegezegd was. Maar het meest schrijnende vind ik dat de touwen na een aantal dagen al begonnen te rafelen. Ik heb daar ruim een week geleden een klacht over ingediend via de mail en daar foto's bijgevoegd en tot op heden niets meer van vernomen. Kortom zeer betreurenswaardig allemaal.

SLECHT

telefoons worden niet opgenomen! mailtjes worden niet beantwoord. ik wil maar een simpele btw factuur!

Prima geholpen.

Voor een (buiten)tafeltennistafel op zoek naar een nieuw net. Via dit bedrijf keurig geholpen, alles via de mail opgelost. Vriendelijk en duidelijke communicatie.

Snelle levering, alles volgens de omschrijving en netjes verpakt.

Zeer snelle levering en goed spul

Ondanks de corona crisis vond de levering volgende dag al plaats. Keurig afgeleverd door een vriendelijke chauffeur van Oegema transport uit Dedemsvaart die zijn best had gedaan om het snel bij ons af te leveren en onze dochter de schommel snel kon gebruiken. Ook de kwaliteit van het product is prima! Degelijk en mooi afgewerkt.

Goede en snelle levering

Een goede snelle internetservice

Levering niet compleet

Het bevestiging setje wat wel op de info kaart zit er niet bij. Gemaild snel reactie hij gaf het door aan de service afdeling. Niets meer gehoord jammer .

corecte service

eerlijke winkel