Snelle levering tot in de tuin

De tafeltennistafel online besteld. Binnen enkele dagen werd hij thuis bezorgd. De bezorger heeft hem in de tuin gezet heel fijn! Het in elkaar zetten van de tafel duurde wel lamg, maar het resultaat mag er zijn!

Prima levering van tafeltennistafel

Zeer goede service en advies

We werden gebeld nadat we op internet hadden besteld tav onze keuze van tafeltennistafel. Hierdoor oonden we voorkomen dat we de verkeerde zouden bestellen. Zeer veel lof voor dit bedrijf..een echte aanrader!

Goed verpakt verzonden

Goed artikel

Prima product en uitstekende levering

Uistekende service

Door de Corona-perikelen waren er wat leveringsproblemen. Mijn email vraag om informatie werd snel en kundig beantwoord en we kregen onze tafeltennistafel alsnog minstens drie weken sneller dan verwacht! De tafel zelf is van uitstekende kwaliteit, echt een aanrader in deze tijd van verplicht binnen zitten :-) !!

Prima maar verzending duurde lang

Prima maar levering duurde iets te lang

Prima, mijn neefje was erg blij met 'de mooie vlieger'

;-)

snelle service en goede communicatie

Ik heb tafeltennistafel gekocht en accessoires. Accessoires waren eerst bij de vervoerder zoek, toen nogmaals opgestuurd door Buffalo. Goede service! en snelle reactie op de mail, altijd binnen 1 dag! Zeer tevreden dus.

prima winkel

Dartbord gekocht voor een goede prijs op vrijdag bestelt op dinsdag in huis!

Super service en vriendelijke medewerkers bedankt daarvoor

Heb een te groot zwembad gekocht en kon het zonder problemen retourneren.

Zeer klantvriendelijke service ontvangen van Buffalo

Na een slechte ervaring met een ander bedrijf voor de aankoop van een pingpongtafel kwam ik uit bij Buffalo.nl. Hier was de pingpongtafel eerst ook niet voorradig maar van het ogenblik hier terug een kleine stock aanwezig was heb ik ook direct een melding ontvangen. De bestelling verliep supervlot en ook op mijn mail die ik stuurde om na te gaan of het wel werkelijk in orde was, kreeg ik een supervriendelijke en geruststellende mail terug. 3 werkdagen na mijn bestelling mocht ik dan mijn pingpongtafel in ontvangst nemen en dit in deze moeilijke corona tijd >> SUPER toch! Zeer tevreden klant en ik zou het ook aan iedereen aanbevelen via hen aankopen te doen.

Leuk contact gehad

Ik had wat problemen met betalen dat lukte niet achteraf geheel mijn eigen schuld verkeerd ingevuld. Gebeld met een medewerker geen contact werd netjes terugebeld hij heeft een collega gevraagd even te bellen om het uit te leggen. En de nazorg was ook fijn. Achteraf ondanks de melding langere levertijd toch binnen 5 dagen binnen inclusief weekend.

goed product en snelle levering

gemakkelijk te bestellen, snelle levering. een klein minpuntje was dat ik pas na aankoop en betaling een kortingscode kreeg toegestuurd die niet meer verwerkt kon worden

Snelle, flexibele en correcte afhandeling van mijn bestelling.

Heel goed. Er was iets misgelopen tijdens de bestelling van mijn product, maar dit werd meteen aangepast en correct behandeld. Ook een heel snelle levering, vroeger dan verwacht. Top service!

Snel geleverd en goede prijs

Artikel was niet voorradig. Op zich emallijst geplaatst . Snellle reactie en vervolgens snel geleverd. Ook zeker terug

Uitstekende kwaliteit en snelle levering

Sjoelbak Allure gekocht, goede kwaliteit en zeer nette levering. Wilde al jaren een goede sjoelbak met onderstel, Buffalo goede keus.

Goede website! Eerlijke prijzen en snelle verzending.

Goede service en vriendelijke mensen

Snelle en correct levering

Bestelling tijdig en in goede staat afgeleverd. Ook op vragen mbt de bestelling werd snel en duidelijk gereageerd.

Goede kwaliteit en snelle levering!

Bestellen was wat lastig ivm moeilijk terug vinden artikelen ( maar dat kan ook mijn eigen schuld zijn🥴) Verder super tevreden!

Fabulous quick service !

I got my yoga mat within 2 days and in great condition.

heel blij met levering en trampolin

heel blij met de levering en de customer service (ik had de foute email ingevulld en heb dus geen bevestiging ontvangen. In no time hebben we het trampoline ontvangen - en het staat al in de tuin !

zeer goede service

Hele snelle levering en goed verpakt. Ook erg blij met mijn product!

Ja goede ervaring in eerste instantie was er iets mis gegaan maar dat is keurig en vriendelijk opgel

zie boven

Jan Rebelstraat 10