Nog steeds geen bestelling binnen!

Op 6-4 heb ik een bestelling gedaan maar nog steeds niets in huis! Intussen hebben we wel een mail ontvangen voor vertraging, maar pas nadat ik contact heb opgenomen. Gisteren ontving in deze beoordelingsmail en kan ik helaas niet positief beoordelen als ik nog steeds niets ontvangen heb! Ik wil de bestelling toch echt deze week ontvangen. Dit is al een keer eerder beloofd en toen was de bestelling nergens meer te vinden. Mvg melanie Hermans

mooie sterke goals, snel afgeleverd, makkelijk te monteren, veel speelplezier

zie boven

Super leuke puzzel

Super leuke puzzels voor een leuke prijs! Vanaf 20 euro geen verzendkosten betalen vind ik ook super! Dan koop je er gewoon 2 :) De klantenservice reageert ook snel en lief

Goede service, ook in deze corona tijden

Snelle en verzorgde levering.

tafeltennis

Omwille van de corona virus was deze tafel enkele dagen later toegekomen. Heb hiervoor alle begrip. De communicatie (telefonisch / Per mail) verliep in den beginne erg stroef. Eenmaal er duidelijke afspraken gemaakt waren werden deze ook correct uitgevoerd. Er was ook een probleem met het toekennen van de korting via de site, deze zou gecorrigeerd worden bij afrekening. Als er iets misloopt corrigeert men wel wat ook een vertrouwen schept. Naar de tafeltennis tafel zijn we allemaal zeer content.

Wel even wachten op de levering, maar dartsblok is van prima kwaliteit.

vriendelijke en correcte afhandeling

Zeer vriendelijk en professioneel contact. Correcte afhandeling. Aanrader!

Snelle service in tijden van Corona

Goede kwaliteit!

kapot product en trage en onjuiste afhandeling.

Een product geleverd gekregen waarvan je kon zien dat het bij de verzending al zichtbaar kapot geweest moet zijn. De belofte dat ik de verzendkosten terug zou krijgen is niet nagekomen. Geld kwam pas na vragen retour

Snelle levering en super service (als in een winkel)

Had een klein mankement, heb dit gemeld en omdat men het juiste onderdeel niet op voorraad had, heeft men gelijk een nieuw exemplaar opgestuurd.

Onwijs leuke circustent als Puma.

Leuke tent voor een leuk bedrag. Helaas liet de aflever erg lang op zich wachten.

Prima artikel en prima service en snelle bezorging

Prima artikel en prima service en snelle bezorging We hebben een plum giant 8hoekige zandbak gekocht. Hier zijn we erg blij mee

Doet dan niks

Deze beoordeling moest gaan over mijn aankoop. Ik heb geen aankoop gedaan. Er is niemand aanwezig die de telefoon aanneemt, de mail beantwoordt of wat dan ook. Dus als er dan iets niet op voorraad is of geannuleerd word weten ze het ook nog niet.

Leuke trampoline

Redelijk snel geleverd helaas door Gls iets vertraagd. Maar speelplezier is er niet minder om.

goede prijs en snelle service

Beste prijs voor deze kwaliteit en geleverd zoals beloofd. Zeer tevreden

Goede prijs, goed product, snel geleverd: top!

Goede prijs, goed product en snel geleverd, wat wil een mens nog meer? Echt een aanrader!

snelle levering en goede service

heb een hometrainer gekocht, werd ondanks de Corona crisis gewoon de volgende dag bezorgd. na een paar dag ontdekte ik een beschadiging aan het stuur die ik niet zelf gemaakt kon hebben. foto en email gestuurd, 2 weken later een nieuw stuur van fabrikant ontvangen. top service.

Perfect!

Makkelijk te bestellen en supersnel geleverd!

Super service en snelle levering

Super service en snelle levering

Betrouwbaar

Levert conform verwachting. Op tijd, goed de verwachtingen daarin gemanaged, vriendelijke bezorgers.

Prima klantenservice, doen wat ze zeggen, snelle levering!

Na de montage van een trampoline bleek er een beschadiging in het springdoek te zitten. Dit gemeld en foto meegestuurd. Kreeg binnen een week te horen dat er een nieuw springdoek wordt geleverd. Een geweldige service!!!

Prima, geen track and trace

Netjes verpakt en goed bezorgd. Geen track and trace, dat zou prettiger zijn.

Topsnelle levering en topproduct!

Ik had voor iets meer dan 100 euro echt geen degelijke tafeltennistafel (Buffalo Mini De Luxe)verwacht.. Hij is wel klein, maar dat went zo, en maakt het eigenlijk nog leuker. Maar bovenal verbaast mij de superkwaliteit van deze tafel. Ik had voor dat geld geen stevig metalen frame met degelijke poten verwacht. Helemaal boven verwachting!

Goede kwaliteit, snelle levering, prima prijs.

Ondanks de drukke tijd snelle levering en het is mooi als je met zijn allen gekluisterd bent aan huis. We maken dan ook erg veel gebruik van de kwalitatief zeer goeie tafel en blijven zo een beetje sportief bezig ook in corona tijd.

Goeie service tijde s de corona

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam