Snelle en goede service

Ik kocht een tennistafel in de coronatijd. Hierdoor wist ik dat de levering langer zal duren dan wat was aangegeven. Ondanks dat, had t maar 2 á 3 dagen langer geduurt.

Mooi en snel geleverd

Op tijd en volgens afspraak keurig geleverd !

overzichtelijke site en makkelijk te bestellen, snelle bezorging

snel gevonden wat ik zocht. Bezorging was erg snel ondanks eventuele coronavertraging

Buffalo: opnieuw weer gewoon goed!!

De bestelling werd keurig verzorgd, op tijd en juist afgeleverd

Zeer snelle correcte afhandeling

Super, zelfs in moeilijke corona tijden snel geleverd, dit in tegenstelling tot andere site’s waar ik al op bestelde , en nog steeds wacht op pakjes !! 👍👍

Alles conform afspraak geleverd

Zeer snelle levering en loopband is prima in orde.

Alles was in orde met het bestelde artikel , de levering op tijd

Gewoon top, ondanks de #corona# drukte!!

Toegankelijke site. Snelle levering. Top!

vlotte levering ondanks deze tijd, makkelijk zelf te monteren

prima toestel voor de prijs

Verschrikkelijke klantenservice

Artikel niet geleverd, vervolgens gemaild. Na negen dagen negeren van mails, vervolgens eindelijk reageren en dan is het duidelijk dat ze de mails niet heeft gelezen. Vervolgens weer niet reageren.

Prima, zijn hun beloftes nagekomen.

Goed.

Mijn totaal ervaring bestaat uit de volgende termen: snel, vriendelijk, vakkundig en betrouwbaar.

Het bestellen van een pooltafel is niet even een broodje kopen, maar het gemak waarmee dat bij Buffalo gaat zou je dat wel doen denken. Het bestellen is simpel, het contact wordt snel en persoonlijk door Buffalo gemaakt, de afspraak ligt vlot vast. Op de afgesproken dag staan er twee zeer bekwame mannen voor de deur die de tijd nemen om de ruimte te bekijken en met goede adviezen te komen. Daarna wordt de tafel vakkundig in 2,5 uur in elkaar gezet. Als deze staat wordt alles nog even bekeken en onderhoudtips gegeven. Hierbij wordt ontdekt dat er een scheur in de stok van de rest zit. Ze zouden dit direct doorgeven en er werd afgesproken dat er evt. overlegd kon worden dit te compenseren met de levering van een dekzeil dat ik nog niet heb. Ik zou snel (evt. die dag nog) gebeld worden. Dat is tot op heden nog niet gebeurd. Nog even afwachten. Het zou jammer zijn als dit een vlek op een verder perfecte aflevering zou worden.

duidelijke info, snel geleverd

prima ervaring, goede kwaliteit product.

Goed product, vlotte levering

De zandbak (Plum zandbak Treasure Beach hout) werd (ondanks corona) vlot geleverd. Het hout zag er prima uit, de zandbak was (zelfs voor ons) eenvoudig in elkaar te zetten. Wel jammer dat er drie schroeven te weinig bij zaten, het laatste zitje moeten we dus nog installeren. Hopelijk kunnen we hier nog vele jaren van genieten.

Perfecte, snelle en correcte service

Tafeltennistafel op vrijdagavond besteld en dinsdagmiddag geleverd. Snelle reactie op mails.

zeer tevreden !

Met of zonder corona-tijden is het belangrijk dat de voorraadindicatie klopt (mits het de laatste moest zijn). Perfect. Levering : vriendelijk en ja, je kan een beetje helpen, geen probleem. In elkaar zetten : tot mijn verbazing waren mijn zonen hier al vanzelf mee begonnen, ik heb ze wel een beetje moeten helpen.....En uiteindelijk : we amuseren ons echt wel kostelijk met onze "tafeltennistafel" en 4 personen die competetief zijn ingesteld. Dank, vele malen dank !

Snelle correcte service !

Hoes voor tafeltennis aangekocht. Snelle levering, gunstige prijs, goed product !

Goede trampoline voor gunstige prijs

Goede trampoline, eenvoudig op te zetten en stevig.

Prima, netjes, snel en professioneel

Website werkt goed en duidelijk. We werden netjes gebeld door de chauffeur dat hij eraan kwam. Levering zag er keurig uit. Mailverkeer was snel en keurig! Heel erg tevreden met de tafeltennistafel. Kinderen zijn meer dan tevreden.

Leveren niet en zijn onbereikbaar

2 artikelen besteld en 1 snel geleverd. Het andere artikel is al sinds 18 maart niet geleverd. Ik heb een paar emails gestuurd, 1 per week, snap ook wel dat door corona alles misschien wat extra tijd kost, maar nog steeds geen enkele reactie. Telefoon eerst bericht ingesproken, een week later doet het telefoonnummer het niet meer. Ik heb een product, spel Catan Steden & Ridders, besteld en betaald. Maar weet totaal niet of ik het ooit nog krijg. Prima als iets lastig is met leveren, maar laat het even weten. Het is inmiddels 23 dagen later.

Klantvriendelijk

Mooie producten, klantvriendelijke behandeling

Mijn Reebok Step kwam ondanks de drukte nog best snel

Ze leveren ondanks de drukte en de coronacrisis. Ik kan eindelijk step aerobics lessen thuis doen.

Prima pingpongtafel, prima levering, prima betaling, iedereen blij

Cornillieu tafeltennistafel werd correct geleverd na bericht via mail. Toptafel!

Overzichtelijke website en keurige levering.

Ik zou bericht krijgen van de vervoerder wanneer ze zouden bezorgen. Dat bericht heb ik niet gehad en ineens stonden ze voor de deur en bij toeval was ik net thuis.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam