Snelle levering en tevreden over de producten.

Mooi assortiment en snel en netjes geleverd

Ik heb een springtouw gekocht. Was op voorraad en werd snel en netjes geleverd.

Fijne webshop, snelle levering

Ondanks de moeilijke tijd, een super snelle levering

Goede web shop netjes snel geleverd

Uitstekend!

Goede bereikbaarheid en snelle service

Goed product en de levering was ondanks de moeilijke tijden , op tijd en volgens toezeggingen.

Geen enkele reactie op klacht

Bij de bestelde fitnessbank bleek een essentiële schroef scheef afgetopt te zijn waardoor deze niet gebruikt kan worden en de bank niet in elkaar gezet kon worden. Bellen naar klantenservice leverde niks op (het nummer dat u heeft gekozen is niet in gebruik) en per mail was Buffalo ook niet bereikbaar - geen reactie gehad. Geen aanrader dus deze webshop.

Begin van de week besteld en op het einde van de week was het er al.

Super service en snelle levering

Super service en snelle levering

Snel geleverd, netjes verpakt

Alles is netjes afgehandeld. Snelle levering en goed verpakt!

Snelle en correcte levering

Verjaardagskado besteld voor mijn zoontje. Ivm crisis contact gezocht op levering op tijd kon plaatsvinden. Werd direct gebeld en wilden er alles aan doen om kado op tijd te bezorgen. En dat is gelukt die zelfde middag werd het al thuis bezorgd! Helemaal top, wat een service. En een uitstekend product.

Snelle en goede levering ondanks de crisis. Stevige tafel.

Blij met de snelle en correcte service.

Perfect!!!

In één woord perfect.

Snelle en correcte levering!

Goed advies, zeer klantvriendelijk en top producten

Ze geven heel goed en eerlijk advies, ook als dat betekend dat je een goedkoper product gaat bestellen. Levering is heel snel. En service is erg goed. Als er aan de kant van Buffalo iets niet duidelijk is nemen ze direct contact op.

Hometrainer is geweldig

Wij zijn zeer onhandig, maar hebben het toch voor elkaar gekregen om onze hometrainer in elkaar te zetten. Misschien niet zo snel als een ander, we zijn ook wel beetje op leeftijd. Ik mag absoluut niet naar buiten van de dokter, dus vandaar de fiets, in plaats van wandelen. Hij bevalt ons zeer goed. Met vriendelijke groet, Ans IJzer

Fast delivery and good service

Very fast delivery and!

Goed en snel !

Snelle levering waar je per mail goed op de hoogte van wordt gehouden. Wanneer ik weer iets nodig heb, zal ik hier zeker weer bestellen !

Op tijd gekregen alles werkt en prijs is prima.

Mindere ervaring met kliksysteem

Het kliksysteem is langs de ene kant stukgesprongen. Plastiekje waar metaal in zit is afgebroken. Mail gestuurd sinds dit weekend naar jullie dienst met melding en toenaam maat ondertussen nog niks vernomen. Zou fijn zijn dit te mogen ontvangen zodat tafel in ere kan hersteld worden AANPASSING: leverancier heeft perfect gereageerd en wisselstuk is kosteloos onderweg. Ik hoop en duim dat deze positie van het wisselstuk geen zwakke plek is in het systeem en dit een eenmalig feit was. Als dat zo is dan zijn we volledig gelanceerd en een tevreden klant! Mvg, Tom Cattrysse

Prima Webwinkel

Prima service en levertijd

Snel geleverd voor een prima prijs.

Prima levering voor een prima prijs. Conform verwachting.

Goed en snel geleverd

De thaipads van Joya fight fast waren snel geleverd. De kwaliteit van de pads is zeer goed zoals gewoonlijk met de producten van Joya. Opmerking: volgende keer wel beter / netter verpakken. Verpakking was wel wat gehavend aangekomen.

Heel goed !

Snelle levering ondanks Corona crisis!

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam