teleurstellend

Een week voor de verjaardag van mijn zoon een tafeltennistafel besteld. Geen reactie ontvangen na een paar dagen en toen zelf gebeld. Ze beloofde dat de tafel op zijn verjaardag bezorgd zou worden. Helaas niet gebeurd. Weer zelf gebeld en toen werden er excuses gemaakt en beloofd dat de tafel de volgende dag bezorgd zou worden en deze ter compensatie van het ongemak ook voor ons in elkaar gezet zou worden. de tafel werd wel bezorgd maar niet elkaar gezet. daar was geen tijd voor aldus de bezorger. Jammer deze beloftes. dan kun je ze beter niet maken als je ze niet na kan komen.

Geweldige klantenservice zeer vriendelijk

Halterbankje besteld was niet goed gelijk correcte handeling

Een professioneel product met een duidelijke montage instruktie, goed verpakt en snel geleverd.

Christopeit Sport EM 3

Quick delivery

I only ordered once with Buffalo but they were really quick in shipping the product even in these times of corona

Snelle levering ondanks Corona crisis!

Prima snelle levering van een goed product! Top!

Oké

Na een kapot biljarttafeltje, een nieuwe opgestuurd gekregen. Goed geholpen via mailcontact. Het nieuwe biljarttafeltje wal gelukkig wel nog heel, alleen alsnog een klein zijkantje afgebroken maar dat nemen we voor lief. We kunnen nu eindelijk leuk gaan biljarten en daar zijn we heel blij mee!

Snelle levering ondanks Corona crisis.

Site gaf aan dat het langer zou duren, dat viel erg mee

Bad

Impossible to contact through phone. Ordered with them, heard nothing, a week later got an email saying "sorry actually this is not in stock". If I knew I would have used another website, now of course everything is sold out anyway.

Mooi backgammon

Prima en mooi backgammon spel alleen voordat de eerste keer spelen klaar was vielen de schrieven van 1 scharnier er zo uit en willen ook niet goed weer terug... Wat nu?... Ik heb gebeld en werd zeer vriendelijke geholpen. Zonder discussie een geheel nieuwe doos ontvangen en de andere gratis retour gestuurd. Deze keer was het spel in perfecte staat, echt zeer warme en goede Service!!! Dank daarvoor!

Snelle levering en goede service

Snelle levering en goede service

Tevreden en goed geholpen

Good experience with customer service

We thought that we received a wrong product, but it turned out we used it in a wrong way. Our question was answered by the customer service very quickly and clearly. Shipment was fast as well, by the way.

Scherpe en overzichtelijk process van aankoop tot levering

- Na aankoop kreeg ik een bevestingsmail met datum van levering; - Track & Trace code zat erbij; - Confirm afspraak werd het pakket op de afgesproken datum geleverd; - Prijsverhouding halterset is heel goed; - Tip naar Buffalo voor de haltersets: bij ieder item duidelijker vermelden of er gewichten bij de set zit of niet. Bij niet iedere halterset was dit duidelijk; - Verder zeer tevreden!

Excellent

Perfechte levering

Eerste keer via Buffalo. Op de hoogte gehouden qua levering. Zeer tevreden

Goede producten, service en snel geleverd

We hebben een tafeltennistafel besteld. Het is een goed en degelijk product. Helemaal naar wens. Ook snel geleverd.

Excellent

I ordered only once but everything went perfectly

mijn bestelling is perfect geregeld

aan heel goed en vriendelijk bedrijf

In alle opzichten zeer tevreden

Pingpongtafel besteld. Levering en verpakking uitstekend. Montage kost even tijd maar is goed te doen. Prachtige tafel!

Erg summiere handleiding. Eigenlijk kun je met die handleiding niets beginnen, Dankzij voorbeelden van montage van pooltafels op Youtube was de montage mogelijk.

Wij hebben de longfield dobbelpiste besteld. Was ook niet zo duur, dus is het prima qua kwaliteit. Wel jammer dat bijvoorbeeld een score blokje wat gevouwen en met een losse achterkant in de doos zat. En de dobbelbeker viel ons iets tegen (aan de kleine kant). Al met al wel prima voor het geld.

Betrouwbaar en snel geleverd

Heel tevreden over mijn aankoop

Snelle en goede levering. Aardige vervoerder

Snelle en goede levering. Pool biljart is fantastisch

Goede kwaliteit en snel

Snelle levering ondanks Corona perikelen. Het is wel een hele bouwdoorcmaarchet resultaat is fantastisch en degelijk. Nog jaren spelplezier!!!

Erg goede service en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

De bestelde tafeltennistafel is ondanks de enorme vraag in deze Corona-tijden geleverd binnen een zeer redelijke tijd. Buffalo heeft zich naar mijn mening buitengewoon ingezet om het bestelde bij ons te leveren. De bestelde producten op zich zijn naar verwachting en voor een prima prijs. Wij zijn erg tevreden en komen naar behoefte graag terug voor andere producten.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam