Positief.

De bestelling was duidelijk te doen. De levering was snel en volgens afspraak. Enigste minpunt voetclips van de pendelen zijn te kort.

Goede en snelle service!

Geen minpunten

snelle levering en zeer aardige bezorgster

snelle en nette levering. De bezorgster was erg aardig. Er ging tijdens het uitladen iets mis, niets ernstig, maar de bezorgster heeft ons later op de dag nog even gebeld of alles in orde was. Zeer attent!

Bestelling werd goed afgeleverd zelfs vlugger dan voorzien. Thx

prima service, ondanks de drukte toch de volgende dag geleverd

Goede bezorging, netjes ingepakt, mooie tafel

Snelle levering!

Zondagmiddag besteld. Maandagmiddag al in huis.je wordt goed op de hoogte van de levering. Uitstekend.

Perfect service, perfecte tafel

De 75% tafeltennistafel een echt stevige tafel, veel steviger dan ik had gedacht. Bij de bestelling kwam ik erachter dat ik nog wat miste, en dat hebben ze er voor mij nog gedaan zonder verzendkosten. Super ! We hebben er nu al veel plezier van.

Heel mooie producten en een perfecte service. Ik had een set blackball poolballen gekocht, 2 ballen hadden een kleine fabricagefout. binnen de kortste tijd werd deze set omgewisseld met een nieuwe foutloze set. Geen discussie of moeilijk doen, een echte aanrader deze firma hoor. Freddy

Prima service en snelle levering

Tafeltennistafel ook in de Corona tijd snel geleverd. Voor koop telefonisch paar vragen gesteld. Direct en goed bereikbaar.

Veel kennis en ervaring op 1 plek.

Geen moment spijt gehad van mijn keuze voor dit bedrijf. Van de verkoop tot de opbouw ging alles volgens afspraak. Top!

Snelle levering.

Goede service en snel geleverd.

Vlot geregeld

Heb een hometrainer gekocht,en had hem binnen een paar dagen in huis ,mijn complimenten voor de snelle bezorging

Snelle afhandeling, correct geleverd

Bestelling ging als vanzelf, kan snel afgehandeld worden en wordt correct geleverd

Heel slecht

Slechte bezorging ( beenijes)

Goed product voor een scherpe prijs

Scherpe prijs van het product en een snelle levering ervan

Super snelle levering

Snelle levering en netjes en goed verpakt

Goede klantenservice

netjes snel en zeer goed

voor het eerst wat besteld via deze webcite en zeer goed bevonden

Snel bezorgd

Snel bezorg Goede prijs Let's play

Rap

Goede prijs, snelle verzending.

Voetbal tafel beschadigd geleverd.

Mijn voetbal tafel was beschadigd geleverd maar er werd direct een nieuwe opgestuurd. Prima service.

Snel geleverd met foutje.

Biljartkeu van 490 gram met 11mm topeind besteld en volgende dag keu van 520 gram met 12mm topeind ontvangen . Omdat ik de keu meteen nodig had was er voor mij helaas geen tijd meer om te ruilen en heb ik hem maar gehouden. Wel jammer . Verder wel snel geleverd .

goederen beantwoordden aan verwachtingen

zeker voor herhaling vatbaar

snellle levering....goede prijs

zou hier weer kopen

Goede hulpverlening!

Ik had een speciale editie van Rummikub besteld, maar na enige tijd nog geen bevestiging gekregen dat mijn pakketje was verstuurd. Een telefoontje later had ik meteen een vriendelijke uitleg gekregen dat er iets was misgelopen in het systeem en mijn pakketje meteen verstuurd was met excuses erbij. Een paar dagen later kwam het toe met de postbode. Heel fijn ervaring met de klantendienst en onmiddellijk geholpen!

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam