Fijne site om spullen te zoeken en super levering!

Via bol.com bij deze site terecht gekomen. Gemaild en snel antwoord. Kwaliteit van de glijbaan is goed en mooi van kwaliteit. Goede levering en krijg netjes van te voren een sms hoelaat ze komen.

Alles naar wens verlopen Snel en correct geleverd en goed gecommuniceerd.

super tevreden

dit is mijn 2de biljardkeu die ik hier gekocht heb van Buffalo complete sets incl. koffer en op bijde 5 procent korting gehad dus wat wil je nog meer en supersnel geleverd dus ik ben super tevreden

zeer tevreden

Bestelling maakt schade en er komt geen oplossing!

Wij hadden een kaartenschudder besteld. Echter beschadigde deze kaartenschudder onze speelkaarten! Wij hebben verschillende keren contact proberen op te nemen met de klantenservice maar krijgen geen antwoord!

Snelle levering prima kwaliteit

De producten voldoen aan mijn verwachting en de levering kwam snel

gewoon goed

leker snel

onvoldoende service

Ik heb op vrijdag avond een complete snooker keu set met koffer besteld en deze werd op woensdag 19 februari afgeleverd.....niet echt punctueel......maar goed.....op het plaatje staat de aanwezigheid van 2 krijtjes bij deze keuze, dus ging ik er van uit dat deze erbij waren.......maar geen krijtjes...........ik heb daarna gebeld met klantenservice en dit duidelijk vermeld maar daar werd mij verteld dat dat krijtjes er niet bij horen. Helaas kreeg ik niet de krijtjes toegestuurd.........! Jammer, een gemiste kans om het goed te maken

Alles prima

Snel, goedkoop en keurig. Niks mis mee !

Gewoon doen wat je belooft

Gewoon doen wat je belooft

Gewoon top geregeld

Er was een artikel stuk, er kwam direct een nieuwe geen gezeur of wat, De stukkende ging gelijk in de vuilnisbak

Snelle levering tegen goede prijs

Snelle levering tegen goede prijs

De tafeltennistafel die wij op het oog hadden was een tijd niet op voorraad. Maar daar werden we keurig van op de hoogte gehouden en toen die eenmaal wel weer leverbaar was kregen we een mailtje zodat we m konden bestellen. Vervolgens werd ie vlot geleverd en bleek de kwaliteit top!

Duidelijke handleiding

Crosstrainer geleverd met duidelijke handleiding. Jammer dat website niet vermeld dat morgen bezorgd alleen op werkdagen is en dus niet op zaterdag.

PingPongTafel snel bezorgt

Goede prijs, snelle bezorging. Bezorger heeft nog geholpen de tafelnaar binnen te dragen.

Slechte bezorging, goed hersteld!

Mijn bestelling van schaakstukken kwam een dag later dan aangegeven. Het product was zeer slecht verpakt en daardoor beschadigd geraakt. Na telefonisch contact werd met expresspost een nieuw product verzonden dat wel op de afgesproken dag aankwam en dat ook prima in orde was

Ze helpen goed

Snelle levering tegen scherpe prijzen

Deskundig en duidelijk advies bij vragen over het gewenste artikel.

Dikke prima

Vlot, snel en goed geregeld

Ik ben zeer tevreden.

Een prima product voor een redelijke prijs.

Goede prijs , snelle levering

Goede prijs , snelle levering

Snel en volgens afspraak

Lekker snel en tegen een goede prijs

Goede keu. Snelle en betrouwbare levering.

Erg tevreden!!

goede service, snelle levering

Goede partij. prettig in omgang, snelle levering. Dikke prima

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam