Sneller dan verwacht

Bij het bestellen kreeg ik de indruk dat het 3 a 4 werkdagen ging duren. Dat was voor mij geen issue. Echter het ging sneller (2 dagen ).

prima service

alles op tijd geleverd

snel, op tijd levering

de product is naar de verwachting op tijd geleverd. Prima kwaliteit.

Erg prettig geshopt. Overzichtelijke website, goede producten en snelle levering

Snelle en goede levering van een prima product voor een concurrerende prijs.

Xx

Perfecte keu en snel geleverd

Ik heb op een zondag een snooker-set besteld en deze werd netjes dinsdag bezorgd. De prijs/kwaliteit is prima.

Vlot en goed geleverd. Mooie tafel.

Mooie stevige tafel.

helemaal goed

Prima webwinkel met snelle levering

goed service

Goede en zeer nette service en de bestelling heb je snel in huis.

Prima communicatie

Correct afhandeling

Blij met m’n aankoop

Voetbaltafel is mooi, degelijk en in elkaar zetten was makkelijk door goeie instructies en nummering. Levering ook top

Denken geweldig mee

Ik heb de mensen van Buffalo ervaren als erg deskundig. Ze nemen de moeite om te bellen en even te overleggen over de bestelling en mee te denken over de beste opties. Ze geven advies soms zelfs tegen hun eigen commerciële belangen in, komen je tegemoet en zijn erg gastvrij. Kortom, een aanrader en zeer betrouwbaar!

Super snelle service

Enorm tevreden

Echt geweldige service!!

Een meedenkende en meewerkende medewerkster! De goal werd een dag later voor tien uur met spoed geleverd!!! Echt zo fijn!!!!

Uitstekende producten en service.

Prima biljarttopje, redelijke prijs, correcte levering.

prima ervaring, snelle verzending. top!

makkelijk, de website is goed te navigeren, helaas was wat we wilde niet op voorraad maar een alternatief besteld en die beviel ook prima.. goei prijs kwaliteit en zal ons uren spel plezier geven.

Buffalo spaart kosten noch moeite met als resultaat een tevreden klant

Na de eerste keer een product ontvangen te hebben dat aan een kleine fabricagefout leed (was niet zichtbaar zonder uit te pakken), heeft Buffalo meteen een andere exemplaar opgestuurd. De communicatie was snel en heel vriendeljk. Deze webshop is een aanrader!

Alles prima in orde.

Goed produkt maar slechte bezorging

GLS beweert 2x bij ons aan de deur te zijn geweest.Zij beweren om 16.15 en om 17.15 het pakket te hebben aangeboden.Dit is een grote leugen!!!!Hele dag zitten wachten en de volgende dag het zelf moeten ophalen.Het product van Buffalo.is prima.

snelle levering en netjes verpakt

wij hadden een storing aan het geleverde apparaat en daar is adequaat op gereageerd

Goede kwaliteit meegroeischommel

Jammer dat de levering niet volgens afspraak liep, maar daar kan Buffelo niet altijd wat aan doen.

Prima bedrijf

Netjes een mail toen het gevraagde artikel weer op voorraad was. Goed opgelost toen er problemen met de pakketdienst waren.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam