levering kon beter, bedrijf zelf zeer attent

De levering door een Duitse firma verliep niet van een leien dakje. De tafel monteren is toch iets minder vanzelfsprekend door de zeer beperkte uitleg bij de tekening. De tafel zelf ziet er zeker degelijk uit, hoewel aan de ene kant de aansluiting tussen de twee delen niet perfect is.

Goed product

Wij zijn erg blij met de voetbaltafel. Goede prijs kwaliteitsverhouding.

Nette service

Goede service. Er was iets misgegaan met de levering maar na een mailtje is dit netjes opgelost.

Toptafel en zeer vriendelijke klantenservice!

De bezorger van onze tafeltennistafel had de tafel beschadigd bij ons afgeleverd. De klantenservice van Buffalo heeft er voor gezorgd dat er de volgende dag een nieuwe tafel werd bezorgd. Ontzettend vriendelijk geholpen, heel fijn! Het in elkaar zetten van de tafel was even een klusje maar hij is prachtig! Stevig, mooi en heel makkelijk in- en uit te klappen.

zeer goed

snelle bezorging . goede kwaliteit artikel. zeer tevreden.

snel en tegen concurrerende prijs

Bestelproces verliep gemakkelijk. De bestelling werd vlot geleverd. Netjes verpakt. Ik ben tevreden.

Goede comminicatie en uitstekende service en aardige mensen

Home trainer besteld en deze is geleverd maar had bij het uitpakken kleine beschadiging aan de afdekking. Dus gereclameerd met foto bijgesloten dezelfde dag wordt ik gebeld graag toestel zo goed mogelijk inpakken en ruilen hem morgen om. Perfect gelopen en heb nu een prachtige home trainer staan.

is goed

snelle levering , de tafel is helemaal naar mijn zin.

Helemaal top

Snelle levering top kwaliteit

Prima tafeltje

Fijn en stevig en snel geleverd

Gewoon goed

Snel geleverd en binnen de aangegeven tijd.

Bestelde wel wat laat geleverd maar zal met feestdagen te maken hebben gehad

klantvriendelijk

Degene die ik aan de lijn had, dacht goed mee om de bestelde tafel nog op tijd binnen te krijgen. Ze keek naar de mogelijkheden! Door extra inzet had ik de tafel nog ruim op tijd binnen. Hoe mooi is dat! Snel en goed contact, prima levering, zeer klantvriendelijk!

Snel en goed!

Alles snel geleverd, goed verpakt!

beetje triest

bestelling snel geleverd.je wijst ze op een fout van de bestelling ,via telefoon .een antwoord, bedankt om te melden, einde gesprek.een kleine attentie had wel een mooi gebaar geweest .

Een leverbetrouwbare onderneming, die snel handelt

Een overzichtelijke site waar ik snel kon vinden wat ik nodig had. De prijs was ook scherp en vandaar de keuze. Dit was mijn eerste bestelling, die is in ene goed gelopen. Voor herhaling vatbaar :)

Ik had en heb het voornemen om niet meer mee te doen met die " wat vind je ervan cultus" die groeiende is". Ik ben dan ook blij met jullie aanpak om het mogelijk te maken om in één woord weer te geven wat je ervan vind, deze zin ,weet ik inmiddels, klopt niet want jullie volstaan niet met alleen de term "goed"

Erg tevreden.

inmiddels meerdere keren iets besteld en erg tevreden over de kwaliteit en snelheid van leveren. 👍

slecht

Heb 1 januari een opklapbare tafel besteld, is nu op 8 januari nog steeds niet geleverd. Zitten al dagen thuis te wachten op de levering en ben het onderhand spuug zat. Heb meer te doen !!! Is al 2 x bij GLS afgeleverd volgens de gegevens maar dan is het kwijt. Zou als ik hun was een andere bezorgdienst nemen want dit gaat klanten kosten. Als levering komt moeten wij 1 tafel niet accepteren en mee terug sturen,vind dat wij die wel gratis mogen hebben. Ook zou ik het van de site afhalen dat voor 15 uur besteld volgende dag geleverd , dat was waar ik voor ging o.a.. Hadden nl. 2 en 4 januari de tafel graag gebruikt. Benieuwd wanneer en hoe het verder gaat, is nu alweer half een smiddags.

Buffalo.nl is een aanrader

Snelle bezorging en zeer goed ingepakt. Is zeker een aanrader.

Snel en goed!

Voor de 1e keer besteld; dik tevreden.

Bestelling eenvoudig via website. Geleverd volgens verwachting.

Vervangen van gebroken voetbal pop

Positief

Alles klopt, attente service

Snel, attent en goede service, correcte snelle bezorging

Prima ervaring.

Product goed verpakt en netjes binnen genoemde termijn geleverd. Fijn gebruik kunnen maken van 5% verwelkomings korting. Waardoor de goedkoopste. Waarschijnlijk kom ik hier nog wel eens terug.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam