uitstekende service

Heel goed geholpen aan de telefoon. Erg behulpzaam

Zeer tevreden over mijn aankoop

De zondag voor kerst kwamen de heten van Buffalo nog de pooltafel thuis installeren.

Kreeg niet na 1 werkdag mijn spullen zoals op de website was aangegeven, beetje jammer

niet tevreden

Ik had wat besteld maar kreeg iets anders, heb gebeld om een retourslabel die zouden ze mij via de mail meteen toesturen, daar ben ik nog op aan het wachten

NIETS OP AAN TE MERKEN!

Product zag er prima uit.... Keurig op tijd geleverd........ Ook niet achter de factuur aan, zelfde dag nog gemaild..... Niets mis met Buffalo.nl Een cijfer? : 10

Prima, no nonsense, mooie producten en levering volgens afspraak

Ik heb recent een pooltafel gekocht en laten installeren. De vriendelijke service om te helpen tot de juiste keuze was boven mijn verwachting. Maar ook de installatie van de tafel was een feestje om te zien en zo overduidelijk dat je dit als handige doehetzelver niet zomaar nadoet. Ten slotte speel ik nu al enkele maanden met plezier een potje pool.

Snelle correcte bezorging.

Goed verpakt en snelle service.

Prima levering, zelf assembleren is goed te doen. Degelijke hometrainer.

Prima levering, zelf assembleren is goed te doen. Degelijke hometrainer.

efficient en snel

efficient en snel

Hele goede en vlotte afhandeling van mijn aankoop.

Daar kan ik moeilijk iets aan toevoegen. Alles klopte, vanaf gebruik website t/m de aflevering van mijn aankoop (topend biljartkeu). Hou dit niveau vast en jullie zullen alleen maar tevreden klanten hebben.

Super service en goede kwaliteit!

Een voetbaltafel besteld, hele snelle levering! Kwaliteit van de tafel heel goed en stevig! Fijne service in 1 woord top!

Prima ervaring zowel qua kwaliteit als levering.

Tafeltennistafel besteld en volgens levertijd geleverd. Zeer goed bevallen.

Goed assortiment en snelle levering

Bestel van tijd tot tijd tafeltennis artikelen die bij andere leveranciers lastig zijn te krijgen. Goed en compleet assortiment, snelle levering en probleemloze omruil

Top bedrijf !

Duidelijke informatie en snelle verzending!

prima service, prima kwaliteit

prima service, prima kwaliteit

Top ervaring

Product volgens beschrijving. Prijs redelijk. Levering correct en snel.

Na een bezoek aan de showroom met een persoonlijke rondleiding spel via email besteld. Levering , zoals vermeld, de volgende dag.

Zeer ,Zeer,Zeer.... slecht

twee keer iets besteld eerst een biljart tafel is in stukken toegekomen ,heb na lang wachten en mails op en af een hele bekomen . Tweede bestelling een biljart lamp heb enkel de lampen kappen bekomen onmiddelijk opgebeld en kreeg na lang wachten iemand aan de lijn met de mededeling dat de rest onderweg is ,we zijn nu 7 dagen later nog niets toegekomen ,heb een e-mail gestuurd geen reactie en nu zijn ze telefonisch ook niet bereikbaar en volgens hun site zijn ze open ??

Ernstig teleurgesteld

Kwaliteit van geleverde houten puzzels was bedroevend. Splinters, slechte pasvorm.

tot op heden klopt alles(100%).

Christopeit hometrainer ziet er prima uit. Helaas nog geen proef gedraaid. Montage handleiding klopte en is prima zelf te doen!

Dik in orde.

Goede inlichtingen, werd goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling.

Zeer goede service

De kwaliteit van het gekochte product moet later uitwijzen. Dit lijkt goed te zijn maar de geboden service was in een woord perfect te noemen. Nadat de aangeschafte sjoelbak als cadeau is gegeven bleek deze zwaar beschadigd te zijn. Dit direct gemeld en binnen 3 dagen werd een nieuw exemplaar probleemloos geleverd. Klasse Buffalo !

Service echt top

Bij Buffalo een hometrainer van het merk Christopeit gekocht. Bij plaatsing bleek het kabeltje van de polsmeter gebroken te zijn. Na het sturen van een foto werd er direct gereageerd en een compleet nieuw stuur met kabels opgestuurd. De fiets is van zeer goede kwaliteit met daarbij de service van Buffalo maakt dat ze een dikke 10 scoren.

Zeer vlotte levering.

Door de vlotte levering kon ik mijn aankoop direct uit proberen. Enigste nadeel van deze extension is dat ik de stootdop uit mijn keu moet halen om dan pas de extension erin te kunnen zetten. Waarom zijn de schroefdraden niet van dezelfde afmeting?

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam