Breed assortiment

Prima assortiment met passende prijzen

Goed geleverd artikel

Snel en betrouwbaar

Uitstekende service, snelle levering, goede klacht af handeling ,

Cross trainer, roei trainer, home trainer aangeschaft. Alles van goede kwaliteit zeer tevreden. Van de home trainer was de computer kapot, zonder probleem een nieuwe gekregen .

Zelden zo'n goede service gehad. 1 stuk was beschadigd door transport werd direct Geruild zonder enig probleem.

Perfect Buffalo topeind, snel geleverd!

Topeind incl krjit besteld. Goede prijs, snelle levering. Buffalo krijt geprobeerd en dit is echt top krijt dat goed op de pomerans blijft.

Het kan zo mooi zijn.

Een snelle en adequate levering van onze Bingo spullen maar vervolgens wordt je gestalkt met mailing en lukt het niet om je daarvan af te melden. Op een simpele wijze je account opheffen ook niet. Erg jammer. Dat heeft Buffalo helemaal niet nodig, mij dunkt!

Super!!!

Een perfect bedrijf wat meedenkt en onze dochter zo blij heeft gemaakt met haar schommel.

Tevreden over de kwaliteit, netjes bezorgd.

De site gevonden via internet, product besteld en het voldoet aan de kwaliteit. Netjes in een parcelshop bezorgd door GLS...kortom: tevreden.

Hele mooie sjoelbak. Snelle bezorging

Mooi verzorgd product, goed verpakt en snel geleverd

Eerste ervaring; zeer positief

Eerste bestelling bij Buffalo. Prima op tijd en goed verpakt geen beschadigingen.

Snel geleverd. Tafel betaalbaar en stevig

Prima ervaring. De volgende dag al netjes geleverd. Tafel voldoet prima aan de omschrijving!

goede bezorging

het is een sintsurprise dus ik kan mijn ervaring pas geven na Sinterklaas!

Geweldige service

Bestelde tennistafel is de volgende dag al supersnel geleverd. Helaas was er schade aan. Na het bellen met de klanteservice werd meteen een andere tafel gestuurd. Ook die was de dag erna binnen. Hierdoor kon onze geplande toernooi keurig op tijd beginnen. Dank jullie wel medewerkers van Buffalo! Geweldige service.

Alles volgens plan

Buffalo was voor mij nieuw en alles is perfect en keurig op tijd verlopen. Zeer tevreden dus.

Slecht

De beschrijving op de website is totaal niet de juist.

Goed product.

Goede producten en snelle levering.

Ik ben zeer tevreden over de geleverde biljartkeu.

Buffelo levert goede kwaliteit, verzenden is keurig geregeld. Ik beveel Buffelo aan bij mijn vrienden en kennissen.

Had een gebroken jeu geleverd gekregen. Zonder moeilijk te doen of de kapotte terug te sturen kreeg ik de volgende dag een nieuwe jeu toe gestuurd

Snel geleverd.

Prettig contact, en een snelle levering.

Prettig contact via mail, en een zeer snelle levering. Zeker het aanbevelen waard.

keurig verpakt en snel en gratis bezorgd. Klasse!!

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering

Ruime keuze en snel geleverd

Zeer tevreden, voor herhaling vatbaar.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam