Product is prima, bezorging extreem duur

Het product is goed en niet te duur. Echter 7 euro voor een enveloppe die ook door de brievenbus had gepakt is wel heel erg duur.

Correct

snelle levering, goede verpakking en het product is helemaal zoals verwacht.

Buffalo levert de producten zoals zij beloven: snel en helemaal zoals in de omschrijving van het product is aangekondigd. Ik ben zeer tevreden.

Netjes verpakt Snelle levering Prachtige voetbaltafel

Vlotte levering pool/eettafel

Prachtige pool/eettafel, vakkundig gemonteerd. Snelle levering, goed contact en service. Doe zo verder zou ik zeggen.

Top bedrijf: goed en snel en betrouwbaar

Aanrader, volgende x bestel ik weer bij dit bedrijf

Prima geen opmerkingen

Goed verpakt.

Snel en kompleet

Snelle levering, goeie communicatie en een goede prijs!

snelle lenering

Maar proef periode !!!

Niets op aan te merken

Snelle levering en snel antwoord via de mail

Snelle levering en snel antwoord via de mail op de vragen die ik nog had

Ziet er goed uit en snel geleverd!

Het enige nadeel vond ik de leveringskosten ad €5,95, daarom heb ik maar gewoon 2 stuks schommels gekocht ;)

Kwalitatief, voordelig en snel.

Mooie nieuwe voetbaltafel besteld. Op het afgesproken moment geleverd door transporteur. Goede ondersteuning door klantenservice bij vragen. Precies zoals het moet zijn!

Great Products Great Service

Enough Said!!!

Enorme keuze en super prijs-gunstig

Ik vond direct wat ik zocht. Hele vlotte afhandeling van mijn bestelling en sneller geleverd dan ik dacht. Prima webshop !!

zeer goed

Duidelijke webwinkel en goede communicatie over status bestelling.

Betrouwbaar

Duidelijke webwinkel en goede communicatie over status bestelling.

goede en snelle service en communicatie

prima en vriendelijk

Na een defecte airhockey tafel ontvangen te hebben, wat natuurlijk kan gebeuren, zorgvuldig en snel opgelost. Zo zie je het maar zelden. Hulde

goede service

De Keu top die ik zocht was voorlopig niet leverbaar, ik kon een bericht achter laten. Na 2 weken nog niet leverbaar, na telefonisch contact werd belooft dat ik in ieder geval de volgende week het onderdeel in mijn bezit zou hebben, als het nog niet leverbaar was, nam men het uit een product uit de winkel. Woensdag kreeg ik bericht dat de bestelling binnen was gekomen. Toch een voorbeeld van klantenbinding om een alternatief voor te stellen. ik heb het inmiddels in volle tevredenheid in gebruik. groeten Jos

Vlotte afhandeling, mooi product en goede bezorging.

Tafeltennistafel besteld, alles ging volgens afspraak. Super tevreden.

Duidelijke website en vlotte levering

mijn eerste indruk is goed, ik vind het alleen jammer dat ik niet duidelijk heb gezien dat ik een halve picknickbank heb gekocht. Dus nu moet ik er nog 1 bestellen en die is nu niet op voorraad.

prima service

Fantastische levering zeer vlotte en goede service

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam