Groot aanbod, uitstekende service

Uitstekende service, het enige (kleine) minpuntje is dat een bestelling niet te cancellen valt via de account. Ik heb het via mail gedaan en dat is onmiddellijk opgevolgd, dus zeker een vlotte en correcte service!

Top service!

Geweldige service en goed product!

Geweldige klantenservice via de chat! De tafeltennistafel is echt geweldig. Ziet er uit als een professionele. Ook bezorging was snel en goed! Super tevreden.

vlugge levering van goede homtrainer

snelle levering goede service na tel contact

snelle levering goede service na tel contact

Zeer goede ervaring. Top.

Goed produkt en snelle service👍🏻

Twee banken/picknicktafel besteld, snel geleverd en we zijn er heel blij mee.

Snelle en goede levering , had een tafelvoetbal besteld goede kwaliteit mn zoon is er erg blij mee!!!

Snelle en flexibele levering

Goed assortiment in veel soorten speelgoed en sportartikelen. Snelle opvolging na eigen fout in bestelling

Alles volgens afspraak en goede kwaliteit.

Aankoop voldoet aan verwachting.

Levering op tijd, wel een verkeerd product geleverd. Na een mailtje alles opgelost en direct kosteloos juiste item geleverd.

Bestellen is simpel en de aflevering top!

Bij sommige webwinkels is het bestellen van een sjoelbak niet simpel. Bij Buffalo gaat het prima. En van de bezorger krijg je vriendelijke complimenten voor het bestellen van zoiets ouderwets gezelligs.

Zoals het moet

i ordered fitness gloves , buffalo has the cheapest price compared to others. in addition i got them within one day . thank u for sure i recommend buffalo

Precies zoals verwacht en snelle levering.

Bezorging liet veel te wensen over. Duikelstang ziet er goed uit.

In totaal wel 10 uur thuis gebleven, over 2 dagen. Dit volgens afspraak. Maar niemand van GLS te zien. De duikelstang werd een dag later bezorgd. Toevallig was ik bij huis.

Goeie prijs/kwaliteit.

Veel producten zijn laag geprijst. En van goeie kwaliteit. Ook snelle levering.

Prima, snelle aflevering

Alles uitstekend !

Prima product en tijdige levering

Prima product en tijdige levering

echt heel goed ik had mij paketjes heel snel

ik heb besteld en verwacht dat het zeker 2 weken ging duren maar ws maar een paar dagen dank jullie wel

Koeriersdienst zeer slecht

Product besteld en bij levering afwezig. Helaas was de koerier dusdanig ongeduldig of oververhit dat hij ons pakketje over de schutting heeft gegooid. Eenmaal thuis troffen we een natte kartonnen doos met diverse beschadigingen aan. Gelukkig was het product van plastic en kon het wat hebben... nog nooit zoiets meegemaakt.

Zeer correcte manier van doen!

Zowel de website als de manier waarop je geholpen wordt heb ik als zeer prettig ervaren. We hadden een defect aan een product en dit is op een snelle en uiterst tevreden manier afgehandeld.

Prettig en goede uitgelegt

Ik heb zwembad gekocht en een zwembad afdekzeil en ze kwamen optijd en ik kreeg goede informatie via de mail over de bezorging

Goeie service

Bestelling geplaatst en geleverd zoals geadverteerd. Prima service en top prijzen.

Snel geleverd.

Snel geleverd met warm weer, het zwembadje. Dekzeil was er niet meer netjes mail gehad dat er evt groter was en voor dezelfde prijs was.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam