GOED

Bij mijn bestelling werd 1 verkeerd artikel geleverd 1 telefoontje gedaan en werd prima opgelost

Helemaal perfect Afspraken helemaal nagekomen

Uitstekende klantenservice

Mijn bestelde tafel voldeed niet aan mijn verwachtingen. De klantenservice heeft super service gericht en snel gehandeld. Nu hebben wij wat wij voor ogen hadden. Veel dank wij zijn een tevreden klant

Snel & efficiënt

Gister besteld, vandaag in huis. Met goede status update voor de bezorging.

Geen oordeel

Kan ik niet beoordelen. Kreeg na 4 dagen te horen dat het artikel wat ik besteld had niet te leveren was. Geen alternatief aangeboden. Bij de vraag Zou u ons aanbevelen zeg ik nee, maar ben hier neutraal in.

Snelle levering. De volgende dag al in huis. De kinderen van 3 en 9 hebben een 'Plum zandbak vierkant' gekregen. Mijn man was een uurtje bezig, hij is mooi en stevig. Hij past goed bij onze tuin.

super

Super snelle levering, netjes ingepakt. Zeer blij met de aankoop van het kinderbadje.

Mooi product, op tijd geleverd door vriendelijke bezorger

Zie boven

niet tevreden

biljardhandschoen gekocht voor 12 euro,maar de resterende kosten erbij waren 8 euro dus totaal 20 euro betaald . wel erg duur hiervoor. dus hier niet meer bestellen !!!!!

Goed betrouwbaar en degelijk bedrijf.

We kopen niet gauw online. We hebben hiertoe besloten omdat we van een bepaald merk zwembad ook een pomp konden kopen. Ik was wat angstig voor een spookbedrijf en heb toen regelmatig gemaild en kreeg iedere keer netjes antwoord. Hieromtrend heb ik niets geen ongeduld of negatiefs ervaren. Top dus. Er was een onderdeeltje stuk we krijgen dit netjes nagestuurd dus...... Shapo. Vr gr marjolein Bruggeman.

Op tijd levering zoals afgesproken

Op tijd levering zoals afgesproken. Krijg een bericht per SMS op de leverings tijdslot. Wel handig.

Goed en vriendelijk personeel.

Ben zeer goed geholpen na telefonisch contact, mijn complimenten hiervoor, dus vriendelijke afhandeling en goede service

Uitstekende service en kwaliteit!

Heel vriendelijk, adequaat en snel geholpen!

Prima product, goede klantenservice, redelijke levering, dit kwam door overmacht van storing en drukte door de warmte. Iedereen wil tenslotte met die warmte zijn zwembad de volgende dag in huis, niet pas na 3 dagen.

Levering goed, Kwaliteit matig.

De voetbaltafels waren 2 van de 4 beschadigd geleverd en de wanden achter de doeltjes waren krom getrokken. Ook laten de ringen om de stangen los. Met wat herstelwerkzaamheden is het wel te doen..

eerste keer een bestelling geplaatst en alles vlot verlopen snelle verzending en het aangekochte voetbal doel van Buffalo maxi ziet er goed uit.

Geen mening

snelle levering, levering op de afgesproken datum. Vriendelijke bezorger.

snelle levering, levering op de afgesproken datum. Vriendelijke bezorger.

Je kunt er goed kopen en niet duur perfect.

Heb goede ervaring. Alles op tijd geleverd. Ga zo door

goede ervaring

goede service en snelle afhandeling

Wilde een bizon kreeg een buffalo

Mooi product voor kleine prijs.

Jammer voor de bezorging maar verder alles prima

Het is snel geleverd maar de bezorging was niet zoals het moest. Er is een mail naar ze gegaan en hebben een goede antwoord gekregen. Ze hebben het door gestuurd naar de firma die het afleverde

Snelle levering en goede service

Levering was erg snel, ook de service via de telefoon verliep goed.

Was te laat voor een 1-daagse kortingsactie, maar kreeg bij navraag netjes een code op de mai. Bij aflevering door De Graaf Logistics samen even het pakket van 65 kg in de achtertuin gezet. Nog 1,5 uur sleutelen met instructievideo en tafeltennistafel gereed. Top 👍🏼

Prima service prima levering

Jan Rebelstraat 10