Levering top in Orde

Levering via Bol.com was top in orden helaas is kalntenservice zeer slecht bereikbaar of met andere woorden gewoon niet.

Een bad gekocht via website en binnen 2 dagen had ik hem al in huis, goed verpakt.

Nadat GLS het artikel niet tijdig leverde, nam ik contact op met Buffalo.nl via mail. Niet veel later kreeg ik reeds een mailtje terug dat ze contact opgenomen hadden met GLS en het artikel de dag nadien geleverd zou worden. Belofte werd gehouden. Uiteraard ook heel tevreden van het artikel zelf! Heel kwalitatief!!

Het bestelde netjes op tijd ontvangen. Het enige wat jammer is, is dat de omschrijving op internet die bij het prodyct hoorde niet juist was.

1e keer iets besteld! Ging prima!!

Tevreden over de geleverde biljartkeu tas.

De biljartkeu tas die jullie geleverd hebben ziet er prachtig uit. Over het afleveren van GLS ben ik niet zo goed te spreken. De dag van aflevering werd aangeven via track and tracé. Maar daar klopt niets van. Er stond op niet afgeleverd, niet thuis. We waren wel thuis maar zijn niet langs geweest. Andere dag werd er pas afgeleverd. Geen bericht geen excuus of niets.

Alles was snel afgehandeld !

Snel geleverd!

Mooie bril!

Makkelijk te bestellen. Snelle levering.

Geleverd zoals beloofd en gepland.

We hebben een zwembad besteld. En de dag van levering werd het keurig geleverd. De kids hebben er al heerlijk in geplonsd.

prima service. Een dag later op waddeneiland bezorgd zonder extra kosten.

Uitstekende service! Ik had eerst bij een andere firma besteld via Bol .com - deze verzending duurde 5 dagen en toen werd ineens gezegd dat voor een eiland (Terschelling) € 25,00 extra betaald moest worden terwijl verzending gratis was. Hetzelfde bestelde ik nu bij Buffalo: een dag later was het op Terschelling zonder extra kosten. Bovendien is de kwaliteit van de spullen (glijbaan en schommels) uitstekend en de prijs uitermate vriendelijk.

Goede service. Vriendelijke mensen

Ik heb een top service gehad, Het zwembad die ik gekocht had die was niet goed, Maar het werd gelijk goed opgelost en daar was ik Heel erg blij mee. Alsnog bedankt voor de goede service 😀

Product niet conform de website

De boomschommel die ik bestelde werd geleverd met kunststof touwen en niet met hennep-touwen zoals getoond op de foto's (art. no. 7096.021). In de productbeschrijving is er sprake van Poly-hennep touwen, maar dat klopt dus niet met de touwen op de foto's. De levering was daarnaast ook een week te laat omdat de bevestiging van Visa niet in orde zou geweest zijn, heb ik voorheen nog nooit meegemaakt. Ik werd bij navraag ivm de levering wel door een zeer vriendelijke en behulpzame dame te woord gestaan. Maar mijn eindoordeel is voor deze aankoop negatief.

Duidelijke website

Zeer snelle complete levering

goede materialen, makkelijk benaderbaar, slechte vervoerder

De vervoerder/transporteur GLS (Geen leuke service) zet het artikel gewoon op de straat terwijl het meldt dat er een briefje in de bus is gedaan dat het bij de buren is afgeleverd. Advies: Ophalen niet laten afleveren.

tevreden

snel aan huis

Komen hun afspraken na en denken met de klant mee.

Snel en nauwkeurig uitgeleverd!

Eigenlijk niks aan toe te voegen. Bestelde producten waren snel en juist ontvangen en de kwaliteit conform verwachting!

snel levering van kwaliteit product

Snel levering van kwaliteit product

Mooie voetbaltafel

Mooie voetbaltafel, goed verpakt, snel geleverd.

goede service

Jammer

Donderdag besteld voor Pinksteren pas woensdagavond geleverd beetje jammer dat het zo lang duurt. Spullen voor airhockeytafel zien er goed uit.

Netjes zoals het beloofd wordt.

Snelle levering, en een goed product.

Buffalo heeft een goede service en en snelle levering. Ik heb een reisspel besteld en de kwaliteit is super! Ik raad Buffalo zeker aan.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam