Netjes en op tijd geleverd. Goed ingepakt ivm stoten vervoer . Goede kwaliteit. Ga binnenkort nog zeker een spel bestellen

Overzichtelijke site & snelle bezorging

Overzichtelijke site, snelle bezorging & klantvriendelijk aan de telefoon

Prima sjoelbak geleverd. Op tijd geleverd, zonder problemen.

Mooie sjoelbak, goede kwaliteit. Snelle levering.

Super tevreden.

Mijn zoon is onwijs blij met de air hockey tafel die hij van Sinterklaas heeft gekregen!

Fantastisch, prima poolbiljart. Goed verpakt i.v.m. transport.

De vervoerder krijgt een compliment voor het prima millimeter manoeuvreer werk om het door de haldeur en in de lift te krijgen. De wegwerppallet waarop het biljart goed stevig verpakt was moest er wel af, anders paste het niet in de lift.

Boven verwachting

De pokerset in koffer die ik bestelde voldeed helemaal aan de verwachtingen. Hij was zwaarder (7,5 kg) en steviger dan op het plaatje te zien is.

Geweldig bak

Mooie zwarte degelijk sjoelbak. We zijn er erg blij mee.. Dankjewol

Een hele mooie keu en een perfecte bezorging.

Super snelle levering.. de keu doet aan al mijn eisen

Levering met gevoel

Erg blij met mijn nieuwe biljartkeu, snel geleverd en pure kwaliteit, petje af hoor!

Goed het werkt zo als het moet.

Heb het getest en het is goed

Goed product en prima verpakt

Alleen jammer dat de vervoerder geen kaartje in de brievenbus had gedaan terwijl wij niet thuis waren, maar wel bij de buren had afgegeven, en de buren hele dag maar denken dat wij erniet waren, volgende dag pas belde ze bij ons aan. Maar is nu helemaal in orde

uitstekende service

uitstekende service

Uitstekende en zeer snelle levering en service

Ik heb een maandag bestelling gedaan, dinsdag betaald bij Buffalo en mijn verwachtingen werden overtroffen, een dag later alles al in huis. Geweldige service en levering !!! Zeker voor herhaling vatbaar en reclame naar mijn vrienden toe over Buffalo ! Jan Linkerhof

Goed product en snelle levering

Zie hier boven

Heel snelle levering

Makkelijk te bestellen en heel snelle levering.

goede projs kwaliteits verhouding

Super snel en goed verzonden. Goede materiaal, eerlijke omschrijving van product.

Leuke spullen, slechte beschrijving en slechte service.

In de beschrijving wordt er niets genoemd over gebruik of beperkingen. En wanneer men het in gebruik neemt en na een tijdje een gebrek constateert geven ze niet thuis. Eigen schuld dikke bult, zelf niet goed gedaan. Koop maar nieuwe tegen een hogere prijs.

Betrouwbaar

Bestelling is binnen een dag geleverd en dat was sneller dan verwacht.

Een mooi, geweldig bedrijf met allemaal specialisten

Mijn pooltafel werd keurig op tijd geleverd en vakkundig opgebouwd en alles werd keurig netjes opgeruimd zelfs de kamer werd ook nog netjes gestofzuigd

Snelle ontvangst, goed materiaal, zeer slechte aflevering

De pooltafel en de tafeltennistafel zijn prima in orde. De levering was zeer slecht; gewoon op de openbare straat in 1 pakket op 1 pallet achtergelaten terwijl het binnen een uur ging regenen en ik alleen thuis was.

Snelle levering en kwalitatief goed materiaal.

Snelle levering na het bestellen!

Snelle levering na het bestellen!

Alles naar wens

Jan Rebelstraat 10