Pluspunten

duidelijke website.snelle levering.goede kwaliteit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nog geen positieve punten te noemen over dit bedrijf helaas. Misschien nadat gekeken is naar onderstaand?

Op donderdag al artikelen besteld, maar nog steeds niets geleverd, ondanks dat dit vermeld stond: - Voor 15:00 besteld, morgen in huis* - Dit product is op voorraad De producten zijn dus niet vandaag, worden niet morgen, MAAR PAS MAANDAG geleverd! Jammer, want was voor kinderfeestje morgen en dus komt levering te laat. Ook nog binnen openingstijden gebeld met de klantenservice, maar kreeg.voicemail. Ondanks dat ik iets had ingesproken ben ik niet teruggebeld. Vind ik geen goede service...

Pluspunten

Snelle verzending, goed verpakt, goeie artikelen

Geen

Pluspunten

zeer goede service en super snelle levering

geen

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over de snelle en adequate hulp die ik van Buffalo heb gehad. Petje af!!

Ik heb geen verbeterpunten of tips. Ga zo gewoon door!!

Pluspunten

Vriendelijke telefoniste, prima sjoelbak, zeer tevreden!

Pluspunten

Prima website duidelijk en helder

De zoekmachine iets wat updaten.

Pluspunten

Snelle reactie. Keurige montage

Pluspunten

snelle service

tot op heden niks.

Pluspunten

Snelle en correcte levering. De klacht, hieronder verwoordt, werd snel, serieus en uiterst coulant opgelost.

Pomeransen waren heel hard en dus voor mij onbruikbaar. Dit werd ook niet opgegeven met een simpele H, M, Z. Bovendien was op de site niet te zien hoeveel pomeransen je kreeg dus ik vulde veiligheidshalve 2 in en kreeg dus 2 zakjes i.p.v. 2 pomeransen. Aanvulling: Als gevolg van deze beoordeeling (review in nieuw Nederlands) kreeg ik niet 1 maar 2 telefoontjes van het bedrijf. Men gaf toe dat er te weinig informatie op de website (meer nieuw Nederlands) stond en verontschuldigingen daarvoor. Ik kreeg een gratis retour aangeboden en 4 pomeransen van verschillende hardheden zodat ik kon kiezen wat het beste voor mij was en uiteraard mijn aankoopbedrag vergoed. Kijk commercieel Nederland! Zo moet het! Chapeau (ja, ik weet het)! Ik zal in de toekomst zeker weer een bestelling doen.

Pluspunten

Alle toezeggingen klopte

Pluspunten

Niks te klagen. Service en levering is super en de producten zijn zoals je ze ziet op de foto.

Pluspunten

Snel contact en goede hulp. Mooie tafeltennistafel gekocht. Heel erg blij mee!

Pluspunten

prima levering en producten

Pluspunten

Doen wat ze schrijven. Snelle levering

Pluspunten

Gratis bezorging

Pluspunten

Hadden verkeerde keu geleverd, maar werd perfect opgelost

Misschien een andere vervoerder ;)

Pluspunten

Levering op afgesproken dag. Klein onderdeel zat beschadigd in de verpakking, werd binnen 24 uur een vervangend onderdeel voor opgestuurd. Professionele, snelle en vriendelijke klantenservice

Pluspunten

snelle levering, goede service!

geen

Pluspunten

levering snel apparaat week in gebruik , helemaal naar mijn zin . zeer tevreden.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam