Goede customer service

Helaas was mijn product bij levering kapot. Dit kwam slecht uit omdat het als cadeau bedoelt werd. Gelukkig werd na 1 minuut beller er over werd al een vervanging opgestuurd, die nog net optijd was voor de verjaardag.

Ik ben zeer tevreden over de bestelling en zeer goed verpakt.

Mooi product, matige service.

Mooi product, goed in elkaar te zetten. 1 poppetje kwam uit de doos met een afgebroken schroef. Advies: plak maar vast…..

Goede en snelle service

Na de online bestelling werd er direct contact opgenomen, we hadden het geluk dat de pooltafel snel geplaatst kon worden. De uiteindelijke plaatsing verliep goed en snel, de monteurs hebben alles netjes en opgeruimd achtergelaten. Zeer tevreden over de service en het raultaat.

TOP

Zwembad met hoes besteld. De hoes had ik de volgende dag al in huis, echter het belangrijkste (zwembad) nog niet. Gebeld en zou de volgende dag komen. De volgende dag kreeg ik een mail van GLS dat het weer een dag later zou komen, wederom gebeld. De vriendelijke medewerker zou GLS bellen en alles er aan doen om levering alsnog dezelfde dag te laten plaatsvinden, dit is gelukt en onze dochter kon er direct in! ;) Prima product, maar voornamelijk hele goede service, doen moeite als er iets niet gaat zoals het zou moeten gaan en belangrijk; telefonisch uitstekend bereikbaar!

Prachtige set en snelle levering.

Kon niet veel beter.

Snelle levering en goede kwaliteit en service

Snelle levering en goede kwaliteit en service.

Voortreffelijk

Het artikel was hoe het beschreven stond,tevens een vlotte bezorging. 100% tevreden.

Super blij met mijn keu Snelle levering

everything ok

very quick delivery

Goed, maar...

Mijn verlengstuk voor een keu is op tijd geleverd, maar het is geen verstelbare. Op de photo zag het als een verstelbare uit. Ik zou het willen inwisselen en bijbetalen voor een verstelbare. Ik heb dit gemeld bij de klantendienst maar nog steeds niets gehoord.

Mooie keukoffer

Adam sublime keukoffer voor vier buts en 6 shafts. Zo op zich een degelijk koffer. Ben wel benieuwd naar het houvast van met name de buts binnenin. Als dat gaat uitweiden dan blijven deze niet meer klemmen. Afwachten dus.

Teleurstelling!!

Een artikel besteld en kreeg verkeerde geleverd!! Echt na verschillende mail wisselingen waren ze pas erachter gekomen dat het inderdaad verkeerd is gegaan in het magazijn!! Nu moet ik het nog retour sturen ben benieuwd hoe lang het zal duren om mijn betaalde bedrag terug te krijgen.

Snel contact en zeer positieve mailwisseling . Na advies bestelling gedaan en zeer snel geleverd.

Goed werk geleverd

Bestellen ging vlot evenals de levering, ik belde om te vragen hoe laat de tafeltennis tafel geleverd zou worden, hij bleek al geleverd. Super, een mooi cadeau voor mijn kleinzoon.

toppers

snel en accuraat

Maat bijna goed.

Buffalo topeind moest worden bijgeschuurd om passend te maken voor mijn buffalo keu. Verder prima op tijd geleverd en netjes verpakt.

Top - sehr schnell und 1A Ware

Hervorragend, alles bestens

Mooi product en snel geleverd.

Mooie webside en snelle levering en mooi en goed verpakt, kortom prima verkoper en geweldig verzend bedrijf DHL.

Keurig geregeld

Makkelijk en snel.

Bijzonder snelle levering

Onze bestelling werd de volgende dag al geleverd. Met onze volle agenda die dag bleek de pakjesman nog juist dát moment te treffen dat we nog net thuis waren! Iedereen blij. Enige tijd geleden hadden we al plastic speelkaarten besteld, die heel goed bevielen tijdens onze uurtjes aan natte en bedrupte lounchetafels in hotels waar we nogal eens verblijven. Thuis wordt er ook nogal eens gekaart, waarbij drankgebruik ook van invloed kan zijn voor de kwaliteit van de speelkaarten. Nu zijn we zowel uit als thuis prima voorbereid op een spelletje kaarten op een natte tafel.

Bestelling ontvangen overeenkomstig de aanbieding!

Gewoon goed!

Alles perfect, levering ,track en trace, netjes verpakt, scherpe prijzen.

bestelling correct uitgeleverd.

Neem een andere bezorgdienst . Wij ondervinden helaas altijd problemen met de organisatie van GLS. Buffalo geeft aan dat er op dinsdag geleverd gaat worden , wij gaan dan al uit van woensdag want het is GLS ; die hebben werkelijk nog nooit op tijd bezorgd ( en uiteindelijk blijf je er min of meer wel voor thuis). Jammer

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam