2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle levering.

Retourservice?? Klantenservice???

Pluspunten

Goede kwaliteitsproducten en veel keuze.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Heb de spullen nog niet eens ontvangen, wordt wel gevraagd om reactie geven. Voor 15:00 besteld "product op voorraad" niet de volgende dag geleverd slechte zaak.

Duidelijker communicatie over verzending van het product. Beter bereikbaar zijn voor de klant. Geen dingen aangeven op de website indien deze niet waar gemaakt kunnen worden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Reclame zegt: voor 15u besteld, 's anderendaags geleverd. Jammer genoeg is dit niet het geval. Donderdag ll om 10u00 bestelling geplaatst (alles op voorraad volgens website) en met Mastercard betaald, vandaag zondag nog steeds niets mogen ontvangen, maar wel de vraag om de dienstlevering te beoordelen. Ik kan dus enkel maar zeggen dat ik niet tevreden ben en dat ik verder niets kan beoordelen enkel dat beloftes niet worden nageleefd.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik krijg al een beoordelingsformulier voordat ik de spullen die ik heb besteld heb ontvangen. Ik vind dat wel een verbeterpunt. Als ik ze heb ontvangen en alles is goed gegaan. 5 punten nu weet ik niet dus geef ik drie.

Pluspunten

uitstekende prijs en kwaliteitsverhouding uitgebreid assortiment

Pluspunten

Snelle levertijden.

Pluspunten

Helemaal blij met de service van Buffalo.nl!! Na een verkeerde levering (door een interpretatiefout op de website) werd ik snel teruggebeld door één van de medewerkers. Ze begreep de verwarring en heeft de website hierop aan laten passen, én heeft ze er voor gezorgd dat mijn verkeerde levering door de bezorgdienst (kosteloos) de volgende dag omgeruild werd! Blij met het snelle handelen en service!

Pluspunten

Correcte en stipte levering Product voldoet aan de omschrijving Zeer goeie prijs

Momenteel geen opmerkingen

Pluspunten

Bestelling was makkelijk te plaatsen. Werd nog op gebeld om onduidelijkheid over het adress te bespreken zodat mijn bestelling goed aan zou komen. De dame die me belde sprak duidelijk en vriendelijk. Top service. En het pakket was de volgende dag binnen zoals was aangegeven. Zeker aan te raden.

Pluspunten

goede klantenservice en snelle levering

Pluspunten

Prima. Snelle levering, goede prijs,

Geen

Pluspunten

Snelle levering, uit voorraad.

Navigatie en filters op website kan beter. Artikel ( juiste kleur ) was via filter niet te vinden. Uiteindelijk via zoekfunctie toch gevonden

Pluspunten

Pluspunten

snel en komen hun afspraken na

geen

Pluspunten

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling

Levering kan sneller. Bovendien zou er voor ontvangst getekend moeten worden, dit is echter niet gebeurd.

Pluspunten

snel en degelijk zeker aan te bevelen

Pluspunten

Keurig geleverd

geen

Pluspunten

Snel en gratis bezorgd. Fatsoenlijke prijs.

De bezorgdienst ging niet zo netjes met de tafeltennistafel om. Was zwaar en werd dus over de stenen gesleept. Verpakking was niet meer heel, de tafel gelukkig wel.

Pluspunten

Op voorraad, vandaag besteld écht morgen is huis, track en tracé om 5 uur ontvangen. Op advies telefoniste afleveradres gewijzigd naar een winkel hier in de buurt, zo heb ik de levering niet misgelopen. Artikel was netjes verpakt.

Had graag het artikelnummer op de factuur en doos gezien om te vergelijken. Maar heb gewoon het juiste gekregen, erg tevreden!

Pluspunten

Snelle levering Aantrekkelijke prijs

Nvt

Jan Rebelstraat 10