Levering was super snel heel goed alleen jammer de koffer waar mijn biljartkeu in moet dat die kapot uit de verpakking komt

We hebben het niet ontvangen

We hebben het product nog niet ontvangen

Heel snelle levering en zeer goede prijs/kwaliteit. Aanrader!

geweldi

nadat ik besteld had binnen 3 dagen in huis alles perfect afgehandeld..

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen

Kan geen review geven want heb mijn pakket helaas nooit ontvangen…

Uren tevergeefs gewacht

De ping pong tafel zou tussen 11.00 uur en 14.00 uur gebracht worden, uiteindelijk kwam de chauffeur uren later!

Onaangename ervaring VSDV bezorgdienst.

De bestelling bij Buffalo.nl was inclusief bezorgen. Het is de bezorging door VSDV die niet in orde is. Onprofessioneel, onzorgvuldig en onbehulpzaam. Voor ons reden om niet meer bij Buffalo. Nl te bestellen.

Snelle correcte levering

De dag na de bestelling op de voorspelde tijd afgeleverd, dus een tevreden klant.

Leuke kwaliteitsproducten voor een goede prijs en snelle levering

Al vaker besteld en altijd tevreden.

Dikke duim!

Levering zoals afgesproken. Kwaliteit zoals verwacht. Foutje in online vermelding netjes en op eigen initiatief opgelost.

geen reactie

Het pakket is nog niet afgeleverd

Je wordt goed op de hoogte gehouden. Snelle service

Het is allemaal netjes verzorgd.

Niet op tijd geleverd voor vakantie!

Op 23-07 besteld. Zou dinsdag geleverd worden. Nu donnderdag tussen 22.40 - 1.40 uur. Toch beter ergens anders moeten bestellen. Erg jammer.

Prima verlopen.

Een van de weinige die vanaf 20 euro gratis verzenden. Toppie houden zo.

Houden zich aan afspraken

Positief. Wat op de site staat, wordt ook snel en netjes geleverd. Top

Fijne snelle levering.

Het product voldoet aan onze verwachtingen, U hield ons goed op de hoogte tijdens de verzending.

Mooie duidelijke website top

Snelle levering en goede spullen

Geweldig hoe de levering plaats vond

Eerst had ik geen idee hoe het zou gaan. Levering via een bestelling op internet. Maar na een paar dagen kwam de man die de spullen brengen kan. En ja hoor ook bij mij stopte hij voor de deur. Ik had geen idee wat het zou zijn, maar na het uitgepakt te hebben klopte het meteen. Mijn bestelling is keurig geleverd. Ik ben zo blij. Zo blij.

Snel en persoonlijk

Had na bestelling een vraag gestuurd, direct antwoord. Product zou op maandag afgeleverd worden maar op zaterdag konden ze het al in ontvangst nemen. Top service.

Zeervriendelijke en betrokken service

Los van het goede product was ik blij verrast door de vriendelijke manier en snelle reactie op een speciaal verzoek ivm een deadline. Ik kreeg al direct en buiten kantootijdeneen berichtje dat het goed zou komen. Ook op de ophaaldag werd me bericht hoe en wat. Heel fijn! Dank.

Fijne winkel!

Had wat besteld maar de aflevering ging niet helemaal vlekkeloos, er werd onmiddellijk mee gekeken en contact gehouden tot het opgelost was. Inmiddels zijn we druk aan het biljarten

Super goed en snel geregeld.

Na mijn bestelling kreeg ik meteen een bericht van transporteur dat het de volgende dag geleverd zou worden. Dat kwam voor mij iets te snel. Na contact met klantenservice kon dit eenvoudig een dag later worden. Op de dag zelf super vriendelijke chauffeur die meehielp om op goede plek neer te zetten.

geweldig

Mijn bestelling werd vlot en snel geleverd, goede kwaliteit, echt een aanrader

Top service!

Kort gelden een onderdeel besteld. Snelle reactie van de klantenservice en geweldig goed geholpen door deze mevrouw.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam