2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Snelle verzending, vriendelijke klantenservice. De firma gl's waarmee ze verzenden daarentegen heb ik geen goed woord over!

Andere thuusleverdienst

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen!

Ik heb mijn product besteld, maar ze hadden zogenaamd mijn betaling niet ontvangen. Hierdoor kreeg ik mijn product niet op tijd en had ik geen cadeautje voor de verjaardag van mijn zoontje. Op het laatste moment nog wat anders moeten kopen. Ik heb contact gehad met de servicedesk. Daar konden ze eerst mijn betaling niet vinden. Na twee uur kreeg ik een telefoontje dat ik inderdaad toch betaald had. Ik kreeg nog geen excuses of compensatie voor het feit dat ik met lege handen stond door hun schuld! Geen acceptabele oplossing voor de door hun gemaakte fouten! Onbeschofte medewerker aan de telefoon die duidelijk geen zin had in mijn 'gezeur.'

Pluspunten

gebeld en advies gekregen positief snelle levering

Pluspunten

Snel geleverd en was ook precies wat ik bedoelde

Pluspunten

Snelle levering, eenvoudig besteld, snel te woord gestaan bij een vraag

De functie overboeking werkt volgens mij niet helemaal zoals het zou moeten

Pluspunten

Snelle en professionele afhandeling.

Geen.

Pluspunten

Correcte service, vlotte levering

Pluspunten

Goede service. Levering op tijd.

Pluspunten

Zeer nette en vriendelijke afhandeling. Snel en correcte levering.

Pluspunten

goede service

Pluspunten

duidelijke website en snelle levering

verzending via gls is wel snel alleen geeft gls geen richt tijd van levering. Nu zit je een hele dag te wachten terwijl ze pas laat in de middag komen. Handig zou zijn als men bij gls een richttijd zou kunnen geven in bv blokken.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

's ochtends kreg ik een mail dat de tafel tussen 13.30 en 15.30 zou worden afgeleverd. Zonder enig tegenbericht kwam niemand opdagen en werd het product pas de volgende ochtend gebracht.

Pluspunten

Prima service bij de afhandeling van m'n bestelling.

Geen

Pluspunten

Supersnel geleverd.lees:binnen 2 dagen

Pluspunten

perfect materiaal, prima service

nvt

Pluspunten

Mooi keuze en overzicht van de site

Pluspunten

Duidelijke site, eenvoudig bestellen, snelle levering

Levering gls, het lijkt of het levemoment aangepast kan worden. Je krijgt hier zelfs een bevestiging van, maar levering vindt gewoon plaatst op de oude datum. Staat los van Buffalo.nl maar is wel de leverende Partij namens jullie... Misschien goed om te weten.

Pluspunten

snel en goed afgewerkt

geen

Pluspunten

Duidelijke bestelprocedure en snelle levering. Keu ziet er precies zo uit als op de plaatjes.

Pluspunten

Goeie prijzen, snel geleverd

2 sterren: slechter dan verwacht

zorg dat je online inventaris up-to-date is. niets zo frusterend bij online winkelen als zoeken, vinden, bestellen, afrekenen om vervolgens later een berichtje te krijgen: 'oh, sorry.. we hadden dit item toch niet..'

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

2 dagen geleden hebben ze een airhokeytafel geleverd. Eenmaal uitgepakt kon ik constateren dat de motor is afgebroken. Ik heb onmiddellijk een e-mail gestuurd met foto naar Buffalo. De volgende morgen heb ik gebeld en hebben ze beloofd om te reageren op mijn e-mail. Een dag later nog geen reactie gekregen en als ik ze opbel dan nemen ze niet meer op. Ik heb niet betaald voor een kapotte tafel. Klantvriendelijkheid is 0 op 10

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Prima prijs, goed spul.

Niet meer verzenden via GLS. mijn pakket zou de volgende dag bezorgd worden, kwam een dag later.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Best wel goed b.van. maar wel hele erg duur en bestellen en bezorgen lang wachten @

Plus punten maar ook min punten

Pluspunten

perfecte uitleg, snelle levering en goede prijs/kwaliteit

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam