Pluspunten

Snelle levering, goed verpakt, aantrekkelijke prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Ik bestelde één pommerans en die werd in een enveloppe geleverd, dus de verzendkosten hadden wel wat omlaag gekund.

Pluspunten

Super gewoon

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en snel antwoord op je vragen

Wanneer je via Afterpay betaald, krijg je heel laat pas je betaalbewijs als factuur. Niet handig als je het moet declareren.

Pluspunten

Snelle levering, belofte nagekomen. Kwaliteitsvolle producten. Duidelijke website.

Meer praktische info qua afmetingen bij de producten. Ik heb een keu koker gekocht, daar stonden geen afmetingen bij. Graag ook meer tips voor het onderhoud van de keu, tafel, ballen en kokers of andere tassen.

Pluspunten

Zeer behulpzaam, snelle levering en producten zijn zoals besteld.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Mommenteel weinig.

Levering thuis. Heb zaterdag/zondag besteld en betaald maar tot op heden nog niets ontvangen. Inmiddels al dinsdagavond!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik heb mijn bestelling vrijdad rond 13.00 uur geplaatst en betaald. Op Uw site vermeldt U dat een bestelling voor 15.00 uur geplaatst de volgende dag in huis is. Helaas wacht ik nog steeds op mijn bestelling.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle, goede dienstvelening

Pluspunten

gewoon goed, zeer snelle levering

Pluspunten

Snelle levering en beantwoorden email.

Geen

Pluspunten

Tijdstip levering van traporteur communiceren

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Mooie pooltafels

Op diverse plaatsen staat bij het door mij bestelde product voor 15:00 besteld morgen in huis en product is op voorraad. Blijkt dat dit een fout is, kan gebeuren maar dagen later staat dezelfde fout nog steeds op de site. Klanten blijven dus onjuist geïnformeerd worden. Levertijd is trouwens een kwestie van weken in mijn geval. Deze klacht gaat dus niet over dat het 3 dagen duurt ipv 1. Kortingscodes die je krijgt werken niet Zou teruggebeld worden gisteren over hoe het nu zit en wat levertijd is en hoe kortingscode verrekend gaat worden. Zit dag later nog steeds op het belletje te wachten. Kortom, maken geen goede beurt tot nu toe. Tips: zorg voor correcte informatie, beloof wat je na kunt komen. Zorg dat de kortingscodes die je verstrekt werken en kom afspraken met klanten na. Ik heb nu een paar duizend euro betaald en tast nog volledig in het duister of en wanneer ik een levering ga krijgen. Het minste wat je dan kunt doen is je belafspraak nakomen.

Pluspunten

Zeer goed bereikbaar, denken mee en heel service-gericht.

Pluspunten

Snel. Netjes verpakt.

Pluspunten

Zeer vriendelijk en snel als je contact opneemt. En,héél snelle levering!!

geen

Pluspunten

Snel levering en duidelijke beschrijving van de aangeboden producten

Geen

Pluspunten

Vriendelijke service Snelle levering

Strengere eindcontrole topeinden (Buffalo) Vaak niet echt strak. Slordig gedraaid of geslepen. Diameter is ongeveer. Website niet of laat bijgewerkt. Het aanmeld/10% korting venstertje werkt niet. Apart voor bellen en wordt dan geregeld via terugboeking. Omslachtig!. Kortingscode???

Pluspunten

vlotte verwerking van bestellingen. goed duidelijk internet je word netjes en vriendelijk te woord gestaan.

geen verbeter punten op dit moment

Pluspunten

Snel, betrouwbaar en Buffalo.nl heeft een overzichtelijke website.

Pluspunten

Snelle levering. Prima kwaliteit !! Een echte aanrader

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam