Fast delivery

Fast delivery, good packaging and protection of equipment

Zeer goede en snelle service!

Mijn er ervaring met Buffalo.nl is zeer goed! Had een dartbord besteld en deze snel ontvangen. Echter was hier wat mis mee. Klantenservice reageerde zeer snel en zonder problemen en binnen een dag was het dartbord al omgeruild. Top service!

Goede service van Buffalo

De linkerkant van de glijplaat was niet helemaal correct afgewerkt. Nadat ik dit kenbaar had gemaakt bij Buffalo is deze klacht meteen verholpen en heeft men een nieuwe sjoelbak verstuurd.

prima service

prima service

Het was snel, vriendelijk en correct.

Nadat ik een keus gemaakt had, ging het vriendelijk, snel en correct. Alles klopte.

Ik ben heel tevreden.

Heel tevreden. Op tijd geleverd en ook correcte communicatie.

Idd, volgende werkdag compleet en goed verpakt ontvangen, tafeltennis

Goede handleiding om zelf in elkaar te zetten, met slim bekijken, heb ik deze als vrouw, alleen in elkaar kunnen zetten, maar wel rustig eerst alles bekijken, je kunt ook kiezen voor de service dat zij het in elkaar zetten, maar dit bedrag heb ik dus al besteed aan vaatjes en balletjes en afdekhoes, hou ik nog iets over.

snel, correct, overzichtelijk

een snelle levering,waarin stappen helder gecommuniceerd zijn! Heel prettig!

super service

fantastische basketbalpaal gekocht en deze werd direct geleverd en gemonteerd door echte professionals. En ze konden ook nog goed basketballen!

Heeeel slecht !oplichters!!!

Ik heb 39euro betaalt voor dartspijlen die in promo waren zo gezegd normaal 65 nu 39 maar in werkelijkheid zijn het pijlen van 12 euro ! Kan ik mijn geld nog terug krijgen ?

Voel me bekocht

Mijn eigen research kon beter, maar vertrouwde erop. Kwam er per toeval achteraf achter dat ik zwaar te veel heb betaald voor mijn hometrainer. Ik zal tevens een negatieve recensie schrijven op de site om andere gebruikers te waarschuwen.

Komt afspraak na. Goede kwaliteit prijsverhouding.

Komt afspraak na. Goede kwaliteit prijsverhouding.

Poker set gekocht. Snel geleverd en goede kwaliteit.

Tot nu toe super tevreden over het product

Het gaat om de zeep voor fijn haar, plus de conditioner. Ik eb fijn en pluizig haar. door dit product voelt mn haar zo zacht maar vooral niet pluizig aan. De zeep voor het lichaam heb ik gebruikt voor mn psoriasis. De volgende dag merkte ik het al in mijn gezicht. De plekken zijn zichtbaar minder na 1 dag al. Dus helemaal happy tot nu toe. Waarom geen 5 sterren? Omdat ik het nog te kort gebruik maar ben er zeker van, dat ik heel snel na de 5 sterren neig te gaan.

Top service en levering.

Duidelijke e-mail communicatie en uitermate snelle levering.

Duidelijk en vriendelijk.

Duidelijk en vriendelijk.

Gewoon goed

Snelle levering alles goed prima site.

Tevreden over product

Goed product en snelle levering.

Zeer snel geleverd

Zending goed verpakt, en snel geleverd.

Goed advies en de artikelen werden de volgende dag bezorgd.

Goed advies van vriendelijke dame vooraf gekregen bij de aankoop en de artikelen werden de volgende dag bezorgd. Belangrijk! Ik heb deze beoordeling ingevuld maar mijn dringend verzoek is dat mijn e-mail adres niet anders dan voor deze bestelling wordt gebruikt. Ook wens ik niet op een mail-list of nieuwsbrief komen te staan.

Ondanks reorganisatie van showroom ben ik uitstekend en super snel geholpen.

mooi sjoelbak

na de bestelling snelle afwikkeling goed verpakt en snel op plaats van bestemming groetjes

Snelle, keurige levering

Prima product, netjes verpakt en snel geleverd

Game on

Degelijk product, enorme keuze, vlotte levering.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam