Pluspunten

Snel verstuurd en goed verpakt.

Pluspunten

snelle levering goed verzorgd

Pluspunten

snelle levering, goed spul

uitgebreidere beschrijving van de produkten op website

Pluspunten

Voor het bestellen telefonisch contact opgenomen met enkele vragen en uitstekend geholpen. Scherpe prijs, leuk assortiment, geen "verrassingen" bij het afrekenen en een correcte service. Zo hoort het. Bij een probleempje achteraf ook weer correct geholpen. Zo hoort het!

Het zou handig zijn als je online de leverdatum zou kunnen kiezen!

Pluspunten

Supersnelle en correcte levering!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Tijdige levering.

De kwaliteit van het product is wat ondermaats, met name de kwaliteit van de lijm.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goed overzicht producten.

Ik krijg bij deze e-mail weer de melding: de fraudedetectie van deze afzender is negatief en mogelijk niet betrouwbaar! 2) 1e bestelling, waarbij ik de code BUoppoBLF3 voor korting in mocht vullen via ideal mislukte. 2e poging bestelling lukte wel, maar kreeg geen korting meer. hopelijk heb ik meer succes met het product. ]

Pluspunten

Zeer snelle levering, telefonisch goed bereikbaar

Pluspunten

Snelle levering Goede service

Betere foto's van de producten op internet maken/aanbieden.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, genoeg keuze

Geen

Pluspunten

Snelle levering.

Pluspunten

goede en snelle levering

Pluspunten

goed materiaal snelle afhandeling

Pluspunten

snelle levering prima ingepakt

zoekmachine kon wat beter: vond heel moeilijk de keu hulp brug tevens verzendkosten is vaak een struikelblok eerst gegevens invullen en dan als je bijna klaar bent komen pas de verzendkosten geef duidelijk aan wat het kost .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle correcte levering van de spullen

Ander verzender gebruiken. Op vraag om een dag later te leveren zodat ik thuis was is niet gereageerd en de boel is afgegeven bij de buren.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering, zelfs als je nog nét voor 3 uur 's middags je bestelling hebt geplaatst.

In de bevestigingsmail die ik ontving stond het volgende: "Zodra uw pakket is verzonden ontvangt u van ons een email met een link zodat u uw bestelling kunt volgen." Deze email heb ik echter niet ontvangen, zodat ik ervan uitging dat het pakket een dag later bij mijn dochter zou worden bezorgd (ik had de bestelling nog nét voor 3 uur 's middags geplaatst, dus een dag later zou niet zo gek zijn geweest). Toen ik in de loop van de middag nog steeds geen email had ontvangen, gingen we ervan uit dat het die dag niet meer zou worden geleverd, dus is mijn dochter nog even de deur uit gegaan. Maar net op dat moment werd het pakket tóch bezorgd en was er dus niemand thuis. Ook voor de bezorgdienst niet leuk natuurlijk. Dus heel graag wél de e-mail verzenden die wordt beloofd in de bevestigingsmail. Wat de website betreft, vond ik het niet duidelijk genoeg aangegeven óf en wáár je een ander afleveradres kunt invoeren. Ik heb daar nog over gebeld. Een eerdere duidelijke attent making daarop en ter plekke goed in het oog vallende vetgedrukte kopjes zou handig zijn. Met vriendelijke groet, Bernadette Audier .

Geen

Pluspunten

snelle levering , goed product voor een redelijke prijs.

Pluspunten

Snelle levering...snel antwoord op vragen...top!

Pluspunten

Zeer snel geholpen

Pluspunten

Een goede keu voor die prijs en een prima verzending.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam