Pluspunten

Nette service en levering.

Pluspunten

Zeer snelle en correcte levering.

Pluspunten

De service is zeer goed. Ik had een verkeerd product besteld. Deze kon simpel retour gestuurd en het geld werd spoedig retour gestort.

Pluspunten

Goede behandeld

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Bestellnummer bij U bekent, kleine bestelling snel online betaalt, inclusief transport, toen contact opgenomen met e-mail adres, omdat telefoon en helpdesk niet reageerden, en snel contact gekregen, mijn vraag of ik het op kon halen in de J Rebellstraat werd binnen enkele minuten beantwoordt,.. En afspraak om zelf op te halen aan de cacaoweg , was ook snel geregeld, maar het terugstorten van de transport kosten € 5.68 ?? Heeft nog niet plaatsgevonden , daarom nu 2 1/2 ster, anders zeker 5 sterren !! Zeer prettige en snelle E-mail ervaringen met Uw medewerkster !

Lees de positieve feedback,... Zeer tevreden, maar de 5€ + is 18% + v h aankoopbedrag, en tevreden zijn met een in email vastgelegde afspraak die ( nog) niet is nagekomen, verhindert me om de 5 sterren die beschikbaar zijn , uit te delen. De administratieve verwerkingstijd respecterend, heb ik nog niet gereclameerd bij Buffalo,... waarschíjnlijk ook terecht, ...gezien deze van kwaliteit getuigende klantenopinie interesse ! T. Maassen Aalsmeer

Pluspunten

snelle levering Goede prijs kwaliteit verhouding

Ga zo door!

Pluspunten

Snelheid van levering

Ok

Pluspunten

Goede materialen en snelle levering

Pluspunten

Snel, goede prijs/kwaliteit, simpel te bestellen, ook goede info over bezorging en bellen bij aankomst daarvan

Bij een tafeltennistafel van 350 euro zou ik nog een set badjes met bal bijdoen. Nu tafel in elkaar maar apart nog badjes moeten bestellen, met verzendkosten.

Pluspunten

Perfect product, precies zoals op de foto, goede kwaliteit. Erg blij mee.

Pluspunten

Zeer vlotte en correcte levering.

Bezorg moment van levering melden 2 uur voor en 2 uur na levering dan hoef je niet de hele dag thuis te zijn.

Pluspunten

Snel geleverd en goede kwaliteit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ik weet geen positeve punten. Er is mij alleen iets geleverd en dat is goed gebeurd.

Niet te snel om reviews vragen, dit komt bij mij in ieder geval zeer negatief over. Ik kan pas oordelen na bepaalde services, en u weet heel goed of die er zijn geweest of niet!!!

Pluspunten

Hier in het noorden van het land nauwelijks biljartbedrijven te vinden, dus bestellen via internet ging makkelijk en snel via Buffalo.nl. Precies gevonden wat ik zocht, en ook nog de volgende dag meteen al in huis. Prima verpakking en snelle levering. Volgende keer weer mijn setjes ballen hier bestellen.

Geen idee.

Pluspunten

Snelle behandeling , correcte levering

Pluspunten

snel en betrouwbaar

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

bestelling vlot afgewikkeld.

keu koffertje beschadigd. Bijzonder moeilijk om u telefonisch te bereiken. telefoonnrs. kloppen niet, uiteindelijk per email bericht verzonden en de zaak werd goed afgehandeld.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam