3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

-Ik werd via de chat op de site goed geholpen. Ik werd direct te woord gestaan en de medewerkster was behulpzaam. De gemaakte afspraken zijn daarna goed na gekomen. Al met al goede service.

-Mijn aankoop werd niet op de afgesproken dag bezorgd. Dit was vervelend omdat het een verjaardagscadeau was en ik stond nu met lege handen. Een dag later was het er nog steeds niet. Zelf contact opgenomen en de dag daarop is het bezorgd. -Verpakking kan beter. De handgrepen zaten tussen de voet van het apparaat geklemd, waardoor er flinke deuken in het rubber zaten. Heel jammer want deze gaan er niet meer uit.

Pluspunten

1. goede chat functie voor hulp. 2. snelle en juiste levering 3. snelle duidelijke manier voor betalen. Zoals je verwacht maar daar blijken nog te veel shops moeite mee te hebben, is mijn ervaring

Pluspunten

Snelle service, goed klanten contact.

Op de website neerzetten dat je meteen plaatsingskosten kan vermelden en de kosten kan betalen. Ik kon bij de bestelling geen keuze maken om dit in te tikken en moest bellen voor een afspraak om te monteren.

Pluspunten

Snel geleverd, goede producten en duidelijke website.

Het pakket waarin het geleverd werd was lichtelijk beschadigd. Met bepaalde duurdere/luxere producten zou het tevens prettiger zijn om een wat betere verpakking te zien.

Pluspunten

Klantenservice

Snellere site

Pluspunten

Correcte en snelle levering.

Ik had de bestelling per abuis dubbel geplaatst en dit ook aangegeven. Dit is ook correct opgelost, maar ik miste wel de feedback nadat ik het bericht al gestuurd.

Pluspunten

Snelle levering, mooie producten en voor veel keuze. Telefonisch bereikbaar heel prettig

Pluspunten

Ruime keuze in biljartartikelen. Precies waar ik naar op zoek was, als cadeautje voor mijn vader. Gisteren besteld, vandaag al in huis. Prachtige keu, goed verpakt. Mooi op tijd voor het weekend!

Kan niks bedenken.

Pluspunten

Snelle levering. Bij schade een goede snelle oplossing

Geen enkele

Pluspunten

Gekregen wat ik besteld heb, goed product, snelle levering en goed verpakt. niks te klagen dus

zou het niet weten

Pluspunten

What you see is what you get Snelle levering Goede prijs-kwaliteit verhouding

Pluspunten

Goede site, snelle levering, mooie producten

Geen

Pluspunten

exacte zending mooi materiaal

Pluspunten

Hartelijk dank, een snelle levering, prima op tijd en de kwaliteit is nog beter dan dat ik had verwacht! Ik ben heel erg tevreden en kan nu mijn hobby voluit uitoefenen. Nogmaals bedankt!

Pluspunten

Thanks for a quick delievery. Well packed and an A1 quality

Pluspunten

snelle service, goed product. Ik ben heel tevreden over mijn butterfly yoga matje met tas van Reebok.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering komt wat dat betreft de belofte na.. helaas heb ik het verkeerde product ontvangen. Na bellen met Buffalo is de fout meteen hersteld.

Meteen het juiste product sturen

Pluspunten

ik wist niet wat ik moest bestellen voor mijn zoon zijn verjaardag toch maar een voetbal tafel gekocht. de klantenservice van Buffalo heeft me goed geholpen met wat voor voetbal tafel ik het beste voor mijn zoon kon kopen. snel besteld en de volgende dag in huis top service

Pluspunten

Gistermiddag iets op het allerlaatste moment iets gekocht voor de verjaardag van mijn vader, en vandaag reeds in huis en kan dus vanavond nog mee en gegeven worden. Erg tevreden.

Niks.

Pluspunten

De levering is erg snel, ook is de klantenservice heel vriendelijk en werden we netjes geholpen. We hebben een hometrainer besteld en is van goede kwaliteit!

geen

Pluspunten

Snel, energiek, positieve benadering, vriendelijke service, en uitstekende after service!

Kan beter behuisd worden in één grote kantoor met voldoende magazijn ruimte!

Pluspunten

Dit w-e een Buffalo Voetbal tafel besteld en zeer tevreden over de qualiteit en speleigenschappen. Product ziet er gelikt uit. Levering is snel en zorgvuldig. Top!! Boris Klutger

Pluspunten

Gisteren bestelling geplaatst, en vandaag mijn beachvolleybal binnengekregen. Leuke site met een groot assortiment. Ik ga hier vaker bestellen!

Pluspunten

Super bedrijf, bestel er al jaren. Snelle service, goede producten en een steeds breder assortiment! Eigenlijk besteld ons hele gezin er inmiddels....omdat wij een beetje sport en spelgek zijn:)

ik zou het niet weten, het gaat daar volgens mij prima!

Pluspunten

Goede service, er was iets kapot door mijn eigen schuld en toen werd ik toch goed geholpen.

Jan Rebelstraat 10

1069 CB Amsterdam