
Gevonden wat ik zocht. Veel varia in het assortiment.
kijken ,bestellen ,levering allemaal Top
Van mijn vorige levering waarover ik bericht heb dat die slecht was helaas niets meer gehoord.
Had bestelling gedaan voor Cede eivoer en insecten met honing. Laatste was niet voorradig en moest een paar weken wachten totdat leverancier het weer op voorraad had. Kreeg uiteindelijk insecten met honing voor andere soorten toegezonden. Was hier mee geholpen.
Duurt veel te lang ! Ik had mijn kattenbakvulling dringend nodig. Na 3 weken eindelijk , maar toen bleek dat het pakket beschadig was. Na retour nu na 2 weken nog steeds niks ! Is toch echt niet normaal !
Snel geleverd en planten zien er prachtig uit!
.
Leveren niet , volgengs web site beloftes , het annuleren is ook het probleem met retour betalingen van , Mensen schrik niet het ging hier om € bijna 600 .
Dank voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u ontevreden bent over uw ervaring met onze winkel. We willen echter benadrukken dat de informatie in uw review niet klopt. Onze klantenservice heeft uw annulering 's avonds laat nog behandeld en u heeft binnen een minuut een bevestiging van de terugbetaling ontvangen. Het is belangrijk om te begrijpen dat het verzenden van een groot aquarium via een koerier tijd kan kosten en niet zoals een reguliere postzending kan worden afgehandeld. Wij doen ons uiterste best om al onze klanten goed van dienst te zijn en het spijt ons dat u dit niet zo heeft ervaren. We verzoeken u vriendelijk om uw review te heroverwegen, omdat deze schadelijk is voor ons en gebaseerd lijkt te zijn op onjuiste informatie.
Het enige jammere is dat je geen klacht bij junai kan geven over de kwaliteit van de levering, omdat ze slechts tussenpersoon zijn. Je stuurt een mail, en krijt geen antwoord
Het was zo'n kleine bestelling had in een envelop gekunt en makkelijk in de brievenbus gekunt. Ipv in grotere doos. Extra rijkosten voor jullie en mij. Door extra verpakking en rijkosten ook nog slecht voor het milieu
Razendsnel in leveren, en nemen de tijd met adviseren. Kom zeker terug.
Enorm grote keuze aan leuk materiaal, snelle service... maar de kwaliteit van de aquariumplanten laat serieus de wensen over. Veel te klein, amper gezond blad, algen op het blad... Van de 4 in vitro cups die ik heb besteld, heb ik er 1 (deels) kunnen gebruiken. De rest was plantenmoes. (jammer want de planten zijn toch van erkende kwekerijen) Voor dezelfde prijs kan je dezelfde soorten, in veel betere kwaliteit vinden bij andere online winkels.
Super snelle service top⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Zeer tevreden, Doe zo verder,
Na ruim zes weken en twee herinneringsmails aan hen, kreeg ik eindelijk mijn bestelling.
Originele beoordeling
Na zes weken en twee herinneringsmails, kreeg ik eindelijk een deel van mijn bestelling. Wel volledig vooruit betaald, natuurlijk. Benieuwd of de rest nog volgt!
Er wordt snel gehandeld. Top
de website is zeer uitgebreid.Mogen wat meer munten op aangeboden worden.
De service is prima waren een paar zakjes kapot gegaan ik kreeg gelijk nieuwe toe gestuurd netjes
Waardeloze planten,om van de service maar niet te spreken 2 planten gekocht alle 2 in stukjes en verlept volgens junai kon ik ze gewoon poten huh!!!!
Ik heb verschillende materialen besteld voor mijn vijver waaronder een filter. Na 2 maanden was het al stuk. Ik heb deze teruggestuurd en deze werd prompt gratis hersteld. Als dat geen service is.
Alles naar wens verlopen
zeer snelle levering.
De levering kwam de volgende dag al aan en de kwaliteit van m'n bestelde kweekpotten was hoger dan ik had verwacht.
De titel zegt het al. Wij kochten een houtenkonijnenhok.
Onduidelijke informatie wanner pakket verzonden is na geregeld mail te hebben gestuurd daarna telefonisch contact gehad ze zouden mij die zelfde middag terug bellen wat ook niet na gekomen is.Een kooi versturen en je moet er 7 dagen met bestellen erbij was het 13 dagen op wachten voor je hem krijgt vind ik wel heel lang,Voor 22 uur besteld volgende dag verzonden,terwijl hij 8 dagen geleden al bij jullie binnen was om doorgestuurd teworden,slechte communicatie vandaar een 3 sterren
Très bonne qualité des articles livrés et rapidité d'envois
Merci beaucoup pour votre retour positif ! Nous sommes ravis que vous soyez satisfait de la qualité des articles et de la rapidité de livraison. Votre satisfaction est notre priorité !
Pekelwerk 38
9663AW Nieuwe pekela
Junai.nl is uw winkel op het gebied van (huis)dieren, tuin, erf, stal, huishoudelijke artikelen en auto onderhoud. Dagelijks breiden wij ons assortiment uit tegen de beste prijs.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.