Heel mooi sieraad van goede kwaliteit kunnen geven aan mijn vriendin

Mooie kwaliteit sieraad. Het zou wel een tip zijn om er een certificaat bij te voegen betreffende de kwaliteit zilver welke gebruikt is.

Order is goed verwerkt.

Mooi sieraad en snelle levering

Super service!

Een mooie ring besteld met een klein zeeuws knopje voor mijn vriendin. Deze bleek helaas een maat te klein te zijn, retour contact per email verliep vriendelijk en snel, ring direct kunnen retouren en snel de goede maat ontvangen. Top service!!!

Beautiful jewellery

Great service, a small delivery problem due to covid 19 but was sorted out when contacted the earrings are beautiful and boxed beautifully .

Snelle levering van een prachtig sieraad

Snelle levering van een prachtig sieraad.

Leuke website Snelle levering Vertrouwd

Ik had een verkeerde maat ontvangen. D'Allure heeft dit prima opgelost. Ik heb een juiste maat ontvangen en ze hebben mij de kosten van retourzending vergoed.

Er wordt goed gecommuniceerd en dat vind ik waardevol

Prachtig.

Mijn oorhangers Zeeuwse knop zijn prachtig en snelle levering.

Persoonlijk, snel, gewrldog

Heel persoonlijke benadering met een handgeschreven berichtje in de brief. En wat leuk de oorbellen voor de moederdag actie. Was mij niets vsn bekend. Snel en keurig netjes verzorgd bezorgd. Super. R6rg blij mee. Dank jullie wel

Goed en mooi

Snel bezorgd

Mooie sieraden en een uitstekende en snelle service.

Mooie sieraden en een uitstekende en snelle service. Wat kan ik daar nog aan toevoegen? Het is prima!

Betrokken en service op maat !

Contact met 1 persoon die mee dacht in oplossingen. En out of the box. Zelfs foto’s van een hand met de verschillende ringetjes opgestuurd gekregen zodat we beter een keuze konden maken. En 2 ringen speciaal op maat laten maken. Super service!

Vandaag de oorbellen ontvangen in een mooi doosje. Heel blij mee

Fantastisch!

Het is elk jaar een hele onderneming om wat voor mama's verjaardag te vinden maar dit jaar waren we het snel eens. Ze is er super blij mee!

Heel goed en snelle service

Ik had een ketting en oorbelletjes besteld,werd erg snel geleverd,mooi verpakt

Geweldige service

Ketting was 50 cm, was besteld 43. Niet voorradig. Persoonlijk telefonisch benaderd. Geen probleem.. meteen werd de andere maat gestuurd. CHAPEAU.Nogmaals bedankt.

Prettig en snel bestelling geregeld

Zeeuwse moeder. Sieraden zien er authentiek/mooi en goed uit

Ik geef bijna nooit 5 sterren want niet is perfect, maar wat een super producten!

een goede ervaring geven goede informatie en handelen alles netjes af

mijn hanger was niet op voorraad dus netjes een mail met keuze geld terug of korting op andere hanger. ik heb gekozen voor wachten kreeg toch mijn uitgekozen hanger snel levert

Goede service en mooie producten

Fijne en gebruiksvriendelijke website. Fijne bereidwillige medewerkers. Goede service, goede prijs en snel geleverd.

Prachtige ring.

Prima service. Mooie ring

Mooie spullen

Duurt even voordat het Arriveert (in mijn geval) Maar het ziet er netjes verzorgd uit. Fraaie website!

Goed en snel.

Oorbellen besteld. Mooie kwaliteit. En een snelle levering!!

Konijnenberg 98-8534

4825 BE Breda