Super freundlich super schnell & qualitativ hochwertig!

Hätte alles nicht besser & schneller laufen können ❤️

Sehr Bin sehr zu frieden.

Ich habe mir ein Yoga-Kissen, Blöcke, Gurt, Tuch und Kerze bestellt. Alles ist aus schönen Materialien verarbeitet und die Lieferung kam innerhalb 3 Tagen bei mir an. Für mich ist hier Preis und Leistung definitiv Top. Würde wieder und es jedem empfehlen hier zu bestellen.

Zeer mooie en qualitative yogamat

Zeer mooie en qualitative yogamat. Ik heb de dikkere besteld en ze ligt zeer comfortabel. En is niet te dik of zwaar. Zeer blij met mijn aankoop.

Goed en snel geleverd

Ik had na 1 dag de yogamat al in huis. Fijn dat er zo veel keus was. Ik heb nu een unieke yogamat.

Zufrieden

Lieferung war flott und einwandfrei. Die drei Artikel waren so schön, wie online abgebildet. Lediglich die Füllung des Meditationskissens hätte ich mir besser, d.h. praller, gewünscht.

Sehr zufrieden mit dem Kauf

Alles super und schönes Produkt (Yogablöcke). Leider kein farblich passender/zugehöriger Yogagurt, so etwas hätte ich ggf. noch dazu gekauft. Versand sehr schnell und ordentlich verpackt :)

Mooie yoga mat en draagband

De yogamat is heel mooi, goed sticky voor diverse yoga vormen. Draagband voelt comfortabel en is makkelijk om de mat te doen. Snelle zorgvuldige levering zoals beloofd op de website. Kortom, blij met yogashop

Tolle Yogamatte mit Yogaklötzen

Schnelle, zuverlässige Lieferung, freundlicher Service

Schnelle, unkomplizierte Abwicklung

Die Matten waren innerhalb von 3 Werktagen bei uns. Der ganze Prozess lief reibungslos und wir sind sehr zufrieden mit den Matten. Wunderschöne Farben, sehr gute Qualität.

Correcte leverancier en gemakkelijk te bereiken bij leveringsproblemen.

Zeer vriendelijk, correct, ondernemend en mooi materiaal.

Ik heb een mooie yogamat gekocht en wierrook. Ben er heel blij mee!

Prima !

Mooie kwaliteit, op tijd heleverd

Mooie spullen, fijne webshop

Mooi yogakussen kunnen vinden via een overzichtelijke webshop. Erg blij met mijn aankoop

schönes Design, alles wertig, alles robust

Aaaaaaber...das Sitzkissen riecht sehr stark nach Chemie. Ich hoffe es weg zu bekommen durch die Waschmaschine. Was ist da drin oder dran? Riecht nicht gesund!? Einzelfall? :/

Produkt sehr gut

Lieferung mit Problemen. Produkt wurde 2x geliefert. Musste dann zu Post und die 2. Lieferung zurückschicken

Alles super

Preis Leistung hat mich überzeugt. Die Lieferung war sehr zügig und die Produkte sind schön.

Calming!

No problems and an east shopping experience

Super bequem

Hallo lieber Yogashop, Ich bin sehr zufrieden mit meiner Yogamatte aus Ihrem Shop. Sie ist sehr bequem und dad Design gefällt mir auch richtig gut. Liebe Grüße C. Hassenstein

Goede kwaliteit

Goede service! Fijne mat!

Snelle levering en zeer mooie producten!

De yoga mat en handdoek waren voor mijn schoondochter bestemd, voor haar verjaardag. Zij was er érg blij mee!! De (reis) yoga mat en handdoek zijn van zeer mooie kwaliteit en pasten qua dessin prachtig bij elkaar. Zij worden nu op reis in Italië gebruikt!

Top kwaliteit

Zeer tevreden van de uitvoering en de kwaliteit.

Doet wat beloofd

Snelle levering van prima yogamat

Duidelijke levertermijn die werd nagekomen.

Ik ben super Tervenen met mijn aankoop. Zeer mooie producten van top kwaliteit. Het is inderdaad een extra plezier om yoga te doen!

Gutes produkt

Die yogamatte ist wunderschön ,die Lieferung erfolgte schnell Vielen Dank

Passt!

Guter Online-Shop, guter Preis und schnelle Lieferung.

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

Über Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)

Kiyoh Bewertungen