Alles super

Übersichtlicher Shop, unkomplizierte Bestellung, schnelle Lieferung

Snelle levering kwalitatief goede producten

Ik heb een fijn yogamat

Fijne yoga mat

Geniet er elke keer weer mee

Vlotte levering met duidelijke handleiding en instructies (via mail) Miste alleen wel een bevestiging van de bestelling in 1e instantie.

schnelle lieferung/gute Kommunikation

Viel schneller kann man seinen bestellten Artikel kaum erhalten! Den Artikel selbst kann ich noch nicht bewerten, da er bereits als Weihnachtsgeschenk gekauft wurde

Top mat!

Duidelijke site, snelle levering en top dat er nog mail verkeer na komt met adviezen. Kortom lekker gaan bestellen als je nog aan het twijfelen bent!

Goede prijskwaliteit verhoudingen en snelle verzending

Goede prijskwaliteit verhoudingen en snelle verzending. Ik heb de Manduka PROlite Yogamat - Amethyst - Manduka PROLITE1853 besteld en ben er erg tevreden over.

Vlot afgehandeld

Dit vind ik gezeik en daarom vul ik dit soort enquêtes ook niet in

Goede en snelle levering. Ziet er top uit

Mooie kwaliteit en snelle service

Gewoon tevreden :)

Prachtige yogamat! Snelle levering en eerlijke prijs. Bedankt :)

Meerdere spullen hier gekocht. Snelle service en goede spullen. Ik ben een zeer tevreden klanten.

Supersnelle levering !

Een mooie dikke mat waar ik nu het kouder word, mijn yogalessen kan op uitvoeren. Super blij mee .

Goede kwaliteit

Fijne yogamat, goede kwaliteit en snelle service

Yogamatte und Yogatasche

Mein erster Kauf hier und meine erste Yogamatte. Die Matte ist stabil und sehr leicht. Ich hoffe sie hält sehr lange:)

Snelle service, mooi product.

Erg tevreden, kan niets anders zeggen.

Voldoen aan de verwachting

Snelle levering en goed verpakt

Bezorging was snel, zoals beloofd binnen 1 dag. De yoga mat is licht en makkelijk om mee te nemen op de fiets. De kleuren aan beiden kanten zijn zoals op de foto's. De mat heeft goed grip en geeft voldoende ondersteuning voor de yogaposes. Ben nu alleen benieuwd hoe lang hij mee gaat.

Prima geregeld

Snel binnen gekregen, prima product

Duidelijke uitleg op de site waardoor de mat ook beantwoordt aan de verwachting. Snelle en correcte levering. Wel jammer dat bij bepaalde kleuren van de mat geen gecombineerde deal was voor het draaglint.

Prachtige producten

Mooie mat en tas

prima!

fijne producten, snel contact met klantenservice, prima!

Alles prima. Vielen Dank.

Toller Support, Großartige Produkte.

Ich habe leider eine durch den Lieferdienst beschädigte Matte erhalten. Der Support reagiert schnell und ist äußerts Kundenfreundlich. Außerdem sind die Produkte Qualitativ Hochwertig und sehr schön. Wir werden den Shop weiterempfehlen.

goed verpakt verzonden

het was een kado voor mijn schoondochter en ze was er erg blij mee

Sehr gute Qualität

Habe die yoga Ausrüstung für meine Tochter bestellt, die gerade ihre Ausbildung beendet hat. Sie ist begeistert

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

Über Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)

Kiyoh Bewertungen