Voor een nette prijs een prima mat!!

Vlot geleverd. Fijne yogamat. Goede prijs/ kwaliteit.

Supersnel geleverd, hele goede kwaliteit

Supersnel geleverd! Matje voelt van goede kwaliteit, is heel mooi en echt antislip. Zeer tevreden van mijn aankoop!

Omruilen was geen probleem. Snelle en vriendelijke mensen! Echt top!

Toller Shop

Ich würde hier immer wieder bestellen. Der Support ist toll, alle Fragen werden schnell beantwortet und der Versand ist super fix. Einzig und allein wünsche ich mir noch mehr in puncto Nachhaltigkeit.

Tolle Yogamatte

Ich bin sehr zufrieden und würde mir die Matte wieder kaufen!

Snelle levering en mooie kwaliteit

Snelle levering. Kwaliteit van de items zijn heel goed.

Mooie producten

Fijne duidelijke site. Soepele bestelling Snelle levering Tevreden met mijn keuze yogamat en kussen

Makkelijk, snel en goed materiaal

Het was een makkelijke site om te bestellen met veel vatiatie/keuzes. Ook werd het snel bezorgd, zodat we er snel van konden gaan genieten. Zenn

Snelle levering, mooie producten. Zeer tevreden

Die Bestellung war schnell da, und die Räucherstäbchen sind der Hit .

Meine Bestellung kam echt super schnell an und die Qualität der Räucherstäbchen ist wirklich super.

Goede service en snelle levering

Fijne communicatie. Ook bij een probleem met product goede service en snelle nieuwe levering. Erg tevreden.

Perfekt gelaufen

Schneller Versand

Beautiful and quick delivery

Good product and very quick delivery

Perfect en snel

Mooi, degelijk,

Fast delivery and quality products

Very happy with my mats, blocks and incense sticks .. thank you!

Goed!

Goed!

Fijne snelle levering

Website kan wat overzichtelijker door gerelateerde producten bij een koopartikel aan ge bevelen en te plaatsen

mooi contact

Heel fijn contact en wordt meegedacht

Precies zoals het hoort!

Snelle levering, gewoon prima en prachtig yoga meditatiekussen in mooie print en kwalitatieve stof!

Makkelijk besteld, wat later binnen.

Mijn yogamat heb ik op woensdag besteld voor 22:00, dus ik dacht deze meteen donderdagavond al mee te nemen naar de les, maar ik heb hem uiteindelijk 2 dagen later gehad. Verder alles prima in orde, alleen niet de volgende dag binnengekregen.

Snelle service en aflevering

Snelle service en aflevering

Gute Qualität, schnelle Lieferung!

Ich habe eine Yogamatte bestellt. Sie ist genau wie beschrieben, hat eine super Qualität und wurde sehr schnell geliefert.

Top producten goeie service

Snelle verzending

Mooie producten

Mooie producten en snelle levertijd

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

Über Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)

Kiyoh Bewertungen