Makkelijk besteld en snel geleverd, perfect!

Superservice en producten

Het contact met de klantenservice verliep heel prettig en er werd een geweldige service verleend, waarvoor veel dank!

Tolles Produkt

Sehr schnelle Lieferung und ein wirklich schönes Kissen. Bin begeistert

Sehr gerne wieder!

Von meinen Yoga-Matten bin ich völlig begeistert. Unkomplizierte Bestellung und schnelle Lieferung. Meine Schülerinnen haben auch gleich bestellt ☺️

Lovely cushion!! Impressed by the quality and how it improved my posture during meditation!

Immediately responded once I asked for state of shipment

Geweldig websitebezoek, duidelijke omschrijvingen en daardoor was het makkelijk een keuze te maken. De “nazorg” door de e-mails met tips over o.a. de verzorging van de mat vond ik echt heel fijn en net dat beetje extra geven.

Fijne webshop: gevonden wat ik zocht!

Op aanraden van een bekende heb ik via Yogashop een fijne delen en mooie handdoeken voor de yogalessen gekocht. Ik kon snel vinden wat ik zocht. Alles was voorradig, snel besteld, gemakkelijk betaald en snel in huis. De kwaliteit van de producten is zoals verwacht. Echt gewoon goed en hopelijk ook om jaren mee te gaan. Ik ben tevreden en kom zeker terug!

Na het plaatsen van je bestelling krijg je een nette opvolgingsmail met daarin de gegevens van je bestelling. En daarop volgt een mail met een track and trace. Mijn bestelling was helaas niet compleet, maar na contact met yogashop is dat super snel hersteld. Fijn bedrijf met mooie producten.

Webshop communicatie en levering zoals een klant graag wenst,

zoals boven

Bestellt, kurze Zeit später geliefert.

Teilweise schneller als Amazon Bestellungen vom gleichen Tag. Und das heißt was.

Duidelijke en goede site. Snelle levering. Proper en stevig materiaal

Goede afhandeling van mijn bestelling

keurige afhandeling van mijn bestelling en tijdige leverig=ng.

Alles verliep goed en soepel, producten zijn fijn.

Duidelijke informatie op de site. Makkelijk proces van betaling. Snelle levering. Mooi product.

Kwalitatief goed product (bolster) en snel geleverd.

Aan te bevelen

Veel keuze, vlotte afhandeling, artikel is helemaal naar wens

Die Matte ist nicht zu gebrauchen!

Man rutscht so stark, sehr unangenehm. Und das für den Preis :(

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Gute Qualität! Schnelle Lieferung.

Gute Qualität! Schnelle Lieferung.

Snelle en prettige afhandeling

Snelle afhandeling

Tolle Matte und schnelle Lieferung

Ich werde euch weiterempfehlen

Snelle levering en mooie producten

Hoop op uitbreiding van mini boosters of andere comfort meditatie producten

Alles perfekt

Die sehr schönen Yogamatten wurden, wie angekündigt schnell verschickt und geliefert. Danke ☀️

Goede kwaliteit yogamat, top! Aanrader

..super..

schnelle Lieferung, überaus freundliche Kommunikation und prompt auf meine Anfrage geantwortet. Die Matten werden noch dem Härtetest unterzogen (Studio), daher noch keine Bewertung möglich. aber sie sehen schön und wertig aus und fühlen sich gut an. Bin gespannt

Empfehlenswert

Mega zufrieden. Material super. schnelle Lieferung.

Snel met goede service

Simpel bestellen, volgende dag geleverd. Wat ik bijzonder vond zijn de emails met informatie over gebruik en onderhoud van de producten.

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

Über Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)

Kiyoh Bewertungen