De mails met uitleg over de mat en het kussen waren nuttig. Toen ik een vraag had kreeg ik meteen antwoord.

Duidelijke uitleg op website van producten en snel geleverd!

Ik ben tevreden met het type materiaal

War alles perfekt

Yogamatte und Gurt wie abgebildet

mooi artikel snelle verzending

mooi artikel snelle verzending

Echt schön und comfy

❤️

Die perfekte Matte, superschneller Versand!

Die perfekte Matte, superschneller Versand! Bei Euch bestelle ich jederzeit gerne wieder!

Snel verzonden

Prima. Snel verzonden en mooie yogamat.

Positieve ervaring

Super Mooie kwaliteit, stipte en snelle levering

Fast delivery to Sweden

Fast delivery and very nice products!

Snel verzonden, geen gezeur, prima verpakt en blij met het resultaat.

Gute Qualität, schnelle Lieferung

Ware wie beschrieben, schnelle Lieferung

Heel tevreden over de levering en het materiaal.

Overzichtelijke website. Vlotte levering van de bestelling. Degelijk materiaal.

Supersnelle en nette levering van heel mooie yogamat!

Heel blij met mijn mooie mat! Supersnel geleverd en zelfs de verpakking was al leuk! Blij mee!

Sehr zufrieden

Sehr gute Beschreibung der Artikel auf Ihrer Webseite. Freundliche und zuvorkommende Kommunikation per Email. Mit der Qualität meiner bestellten Produkte bin ich sehr zufrieden.

Hervorragender Kundenservice

Sehr zufrieden

Had een verkeerde product bij de bestelling, opgebeld en perfect afgehandeld. Goede service en netjes behandeld.

Mooie kwaliteit en super service!!!!!!!

De meditatie kussens en matten zijn van een prachtige kwaliteit en heel mooie kleuren. Ik had wat verkeerd besteld, maar kon zonder problemen alles ruilen, Elles was zeer hulpvaardig en snel. Dankjewel Elles!

komt goed over die wierrook

komt goed over die wierrook, nou maar hopen dat er echt geen toxy stof bijkomstig zal zijn

Geslaagd

Precies wat ik zocht qua aanbod, snel geleverd een ook nog wat gekocht met korting

TPE Yogamat

Makkelijk te bestellen, vlotte levering en fijn dat achteraf betaald kan worden.

Mooie spullen, heel erg blij mee

Superleuke yogatas en een prachtige yogamat, ik krijg er erg veel complimenten over.

De site geeft duidelijk weer welke yogamat het meest geschikt is. Na een paar dagen een mail ontvangen over hoe je het beste de mat kunt schoonmaken.

Prachtige stevige Yogamat

Vandaag mijn yogamat ontvangen. Hij ziet er precies zo uit als op de website. Heel blij mee.

Yogamat

Fijne Yogamat, makkelijk besteld en de volgende dag in huis.

alles in orde, leuke website

vlotte levering in een mooie arti doos, gemakkelijke site, goede en duidelijke uitleg voor het gebruik van de artikelen. Helpt zeker om een keuze te maken. Yogamatje is al enkele keren gebruikt en ligt al wat beter.

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

Über Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)

Kiyoh Bewertungen