Schnelle Lieferung

Qualität meiner Reise Yogamatte ist gut und lässt sich wunderbar reinigen. Sie ist super leicht, PRIMA

Fijne yogamat

Snelle bezorging fijne yogamat

Mooie yogamat

Bestelde een mooie bedrukte yogamat. Snelle levering en goede kwaliteit

Snel, goede kwaliteit en klantgericht

De levering was super snel en de kwaliteit is meer dan prima. En om dan na je aankoop nog een mail te mogen ontvangen met onderhoud tips is voor mij de reden om vaker bij Yogashop te bestellen. Dank jullie wel!

goed advies, zeer vriendelijk & snel geholpen.

ruilen was geen probleem toen de mat niet bleek te matchen met mijn wensen / yoga practice, super fijn!

Heel goede ervaring

Snelle levering, goede yogamat, draagriem en strap!

Goede producten

De producten zijn zonder meer goed. Er valt echter nog wel winst te behalen in de communicatie vwb levertijd en aflevering

Great Shop with beautiful products in high quality..

As always, the delivery was very fast. I am happy to have found this shop. Great costumer orientation. Every Yogi finds his suitable product.

Superschöne Yogamatte

Lieferung sehr schnell. 2 Tage. Sehr schöne Yogamatte wie Beschreibung.

Schnelle Lieferung, gute Produkte.

Der Versand und die Lieferung erfolgte sehr schnell. Die gesendeten Produkte haben eine gute Qualität.

Die Bestellung kam sehr schnell, bin sehr zufrieden mit der Matte,ich rutsche noch ein wenig.

Die Matte ist weil sie neu ist noch ein bisschen rutschig ,aber bei mehrmaliger Benutzung wird das besser. Auch die 6mm Dicke ist optimal für meine Knieprobleme im Vierfüsslerstand oder anderen Asanas. Absolut empfehlenswert.

Sehr zu empfehlen:)

Sehr zu empfehlen

Snel, persoonlijk, mooie spullen

Zie hierboven

Heel blij met mijn mat

Fijne mat, snel geleverd, gunstig geprijsd, heel blij mee

Tolle Yogamatte. Schnelle Lieferung!

Die Yogamatte ist superschön. Sie kam schön verpackt und schnell mit DHL bei mir an!

Een yoga shop met goede yoga matten.

Ik vind de yoga mat en draagband die ik gekocht heb goed van qualiteit en goed bruikbaar zelfs voor meer fitness gerelateerde oefeningen.

Fijne yoga props van prima kwaliteit

Duidelijke uitleg op de website van de verschillende producten. Geweldige yoga props van prima kwaliteit. Mijn bestelling is supersnel geleverd en keurig verpakt. Ik ben erg blij met de aankoop van mijn oogkussentje en de yogatas. Een echte aanrader om mee te werken. Dus zeer tevreden!

Mooie producten

Fijne shop, snelle verzending.

Bestelling geplaatst en daarna een hele snelle levering. Daarna nog een mail met advies. Helemaal top.

Mijn bestelling verliep zeer vlot en ik ben zeer tevreden over mijn yoga mar

Prachtig product, snel verzonden en een lief gebaar erbij!

Prachtig product, snel verzonden en een lief gebaar erbij ingepakt.

Binnen de 24u geleverd, super service!

De kwaliteit van mijn yoga kussen is uitstekend, écht zoals beschreven. Zulk een snelle levering nooit eerder gehad en prima verpakt. Topservice!

Keine Kaufempfehlung

Keine Kaufempfehlung. Qualität ungenügend. Geruch der Matte unangenehm.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Goed !

De verzending was 1 dag vertraagd ,maar dat kan gebeuren .Vriendelijke behulpzame klantenservice .De bestelling was netjes ingepakt en compleet .Het was een cadeau en van wat ik heb gehoord is diegene erg blij met de yogamat !

Perfekter Service

Ich würde immer wieder bestellen, danke

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

Über Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)

Kiyoh Bewertungen