Mooi, Origineel Materiaal. Op tijd geleverd.

Die Yogamatte entspricht der angegebenen Bescheibung und ist aufgrund der Dicke sehr angenehm. Die Farbe gefällt mir sehr gut.

Tolle Produkte und toll Ergänzung mit der Pflege.

Ich freue mich sehr, die Produkte im Yoga Shop bestellt zu haben

Vriendelijke service, correcte en tijdige levering

Hele fijne service voor advies en correcte levering van goede kwaliteit produkten.

Goed,snel.Ik ben tevreden.

Alles top

Alles wie gewünscht.

Fijn de tekst en uitleg online bij de matten

Perfect! Product is great, service is as promised.

Perfect! Product is great, service is as promised.

Snelle levering en goede producten

Producten 's avonds besteld en volgende dag al geleverd. Mooi verpakt. Goede kwaliteit. Tevreden :-)

im netz war ein umfanreiches ,gut sortiertes Angebot!

schnelle und prombte lieferung, innerhalb von 3 Tagen hatte ich mein Paket!

Mooie mat, ik ben er heel blij ermee

Sehr gutes und angenehmes Material

Sehr guter Service

Schnelle Lieferung, tolle Ware

Wirklich tolle Sachen und schneller Versand

Rundum perfekt

Wunderbarer Service! Tolle Produkte

Snelle levering en een mooie yogamat

De levering was heel snel. De yogamat is heel mooi en een goede kwaliteit

Snelle onberispelijke levering. Mooi en praktisch meditatiebankje.

Ik had op korte termijn een meditatiebankje nodig om mee te nemen naar een retraite. De snelle levering is probleemloos verlopen. Bovendien was ik aangenaam verrast door de kwaliteit van het inklapbaar meditatiebankje. Het oogt mooi en is super gemakkelijk in gebruik. Het zacht zitkussentje voelt extra fijn aan. Aanrader voor wie niet meer in kleermakerszit op de grond kan zitten. Het bankje is multifunctioneel; je kan er al knielend je benen onder steken, gehurkt opzitten of zelfs in schuine kleermakerszit met je knieën op de grond en je zitvlak op het bankje. Heel blij mee.

Nette, snelle levering, mooie producten

O.a. een meditatie kussen besteld. Leuke persoonlijke mail in de week na aankoop met tips om het kussentje op de juiste manier te gebruiken en te onderhouden. Leuke service!

Good quality mat

Delivery was in time, pleasure assisting,

Mooie kwaliteit, snel verzonden

Ik had een mooie aanbieding op mijn yogamat. Hij was supersnel geleverd. Ben er heel blij mee.

Perfect en snel service

Ik heb een oogkussen besteld. Het ruikt lekker en voelt heel fijn aan. Het pakket kwam snel aan.

Op tijd en netjes afgeleverd

—-

Bedankt voor de goede service!

Mooie artikelen en de levering is netjes snel bedankt nogmaals!

Leider ist Yogamatte nicht rutschfest

Bestellung und Lieferung Top. Allerdings muss ich leider sagen, dass ich nicht so happy mit der Matte bin. Meine Hände rutschen bei stützenden Übungen (vorallem herabschauender Hund) definitiv weg. Ich habe die Matte aber behalten weil ich kein Fan von bezahltem Rückversand bin.

Na een vraag van mijn kant over de levering van een van de producten werd er meteen contact opgenomen. Daarna was alles snel geregeld. Snel, persoonlijk en correct!

Schnell, zuverlässig, sehr gute Qualität = zufriedene Kundin

Habe gute Erfahrungen gemacht. Die Bestellung wurde schnell und unkompliziert verschickt. Die Yogamatte sieht gut aus und eignet sich sehr gut für die Übungen.

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

Über Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)

Kiyoh Bewertungen