Ik had wat vragen over een product en ik werd vlot beantwoord.

Perfecte eerste ervaring met deze shop

Zeer goede ervaring. Kwaliteitsvol product, perfect geleverd. Een aanrader

Schöne Ware, angenehmer Shop

Ihre Webside ist übersichtlich, unaufdringlich und angenehm. Das Yogakissen ist genau so schön wie erhofft. Die Lieferung kam ein wenig später als erwartet - es könnte aber am Hochwasser liegen. Alles in allem bin ich sehr zufrieden.

Snelle service, goed verpakt, mooie meditatie kussens

Rutscht nicht und ist sehr bequem

Praktisch, bequem und sieht zusätzlich auch sehr süß aus. Einziger Kritikpunkt: könnte minimal dicker sein, ansonsten perfekt.

Ein sehr ansprechender Shop.

Bei euch macht das Shoppen Spaß. Tolle Artikel und Farben. Da macht Yoga noch mehr Freude!

Aanrader

Mooie en goede producten en goede levering

Helemaal dikke prima

Producten zoals omschreven, bestelproces duidelijk en snelle levering

Travel yoga mat en tas_Heel fijn

Fijne en snelle levering. Yoga mat nu aantal keren gebruikt, hele fijne grip en lengte. Heel ligt dus makkelijk om mee onderweg te hebben. De tas heb ik ook meerdere keren gebruikt, deze is ideaal als je na een werk dag direct een yoga sessie hebt. Alles past erin incl lunch!

Alles lief reibungslos

Schnelle Lieferung und gute Qualität

Super Shop

Es hat alles gut geklappt und die Matte ist perfekt.

Super schnelle Lieferung, tolle Matte!

Wunderbare Qualität, genau das, was ich gesucht hatte um die Studiomatte rutschfest und persönlich belegen zu können!

Unkompliziert, sofortige Lieferung

Artikel stehen in vollem Preis-Leistungsverhältnis. Ich würde hier wieder bestellen und empfehle den Shop auch gerne weiter. Claudia

Beautiful yoga mat

The item arrived quickly in very nice packaging. The item is beautiful and exactly as pictured on the website!! A+++

Great service

Very nice delivery and service. Very Happy.

Weinig informatie over de levering wanneer die zou plaatsvinden.

Mooie keuze in yogamatten, maar lange wachttijd vooraleer die geleverd werd

Goede kwaliteit en uitstekende service

Snelle levering van mijn travel yogamat. Was heel handig om mee te nemen. Dubbel gevouwen onderaan valies en geen sporen nadien. Ik gebruik de mat nu dagelijks. Mooi kleurtje ook.

Mooi product en snelle levering

Mooi product en snelle levering

Top mat, goede ondersteuning.

Mooi en stevig mat. Perfecte ondersteuning voor mijn pijnlijke knieën. Helemaal blij mee

Super Matte

Ich habe die 6cm Matte geholt, da ich gelegentlich Pilates und Workouts darauf mache. Die Stärke ist perfekt für mich. Sie haftet auch gut am Boden und ist rutschfest, was mir sehr wichtig ist. Sie riecht zwar zu Beginn etwas, aber das legt sich schnell. Ich bin mit der Matte sehr zufrieden

Alles makkelijk te vinden en op afgesproken tijd geleverd!

Heel goed.

Mit Liebe & Super Qualität

Ich bin total verliebt in meine neue Yogamatte in das Meditationskissen und das Augenkissen welches so schön nach Lavendel duftet. Super Qualität und wunderschön.

Tevreden klant

Mijn yogamat kwam keurig volgens afspraak. Product is mooi, fijne mat.

Gute Dienstleistungen

Wunderbar

Sehr gut und kompetent.

Sehr gut und kompetent.

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

Über Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)

Kiyoh Bewertungen