Producten snel verzonden en netjes verpakt .

Super snel en netjes geleverd. Erg blij met mijn aankoop.

Auswahl, Service und Liefergeschwindigkeit TOP!

Wir würden jederzeit wieder bestellen.

Top kwaliteit

Snelle bezorging en top kwaliteit

Gute Qualität

Sehr schnelle Lieferung, alles i.O. Gern wieder!

Super goede en snelle service. Ik ben erg blij met m’n yogamat.

Snelle levering van top producten

Recentelijk heb ik mijn eerste bestelling geplaatst bij Yogashop. De bestelde merkartikelen zijn door Yogashop tegen gunstige prijzen aangeboden. De bestelling is snel verwerkt en afgewikkeld. Ben erg blij met de aangeboden service en zal in de toekomst zeker wel een nieuwe bestelling plaatsten!

Wunderschön, toller Service!

Die 3 Produkte ( Matte, Blöcke und Gurt) sind wunderschön. Meine erste Lieferung ist bei DHL verschollen, aber es wurde sofort eine neue Lieferung auf den Weg gebracht. So wünsche ich mir Service Ich freue mich darauf, damit Yoga zu machen.

Loved the mat I ordered.

Loved the packing and quick delivery process. Loved your website and how well everything is described.

Alles bestens

Gute Ware, schnelle Lieferung

Goede uitleg en snelle levering

Veel keuzes aan o.a yogamatten, veel uitleg, snel bezorgd en veel tips.

Zeer vriendelijk geholpen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Sehr schnelle Lieferung und sehr gute Qualität

Sehr gute Qualität und Lieferung sehr schnell, alles perfekt

Zondag besteld , maandag al geleverd

Mooie matten, snelle levering!

Mooie matten, snelle levering

Zeer vriendelijk en benaderbaar bij vragen

Goede ervaring, mooie producten, kwaliteit

Yogamatte Mandala Love Generation

Die Yogamatte wurde schnell geliefert und hat eine tolle Qualität. Gutes Preis-Leistung-Verhältnis. Gerne wieder

Meedere producten besteld. Bij uitpakken bleek de stof van het meditatiekussen van fluweel te zijn. Hartstikke mooi, maar niet wat ik wilde. Ik had de informatie bij het product niet goed gelezen. Ik was voor de kleur gegaan. Het was geen probleem om te ruilen of te retouren. TOP! De andere geleverde producten zijn prima.

Matte stinkt sehr!!!

Leider stinkt die Matte immer noch, obwohl ich sie 2 Tage an der frischen Luft hatte und zuvor mit April gereinigt hatte!!! Leider gab es keinen Beutel oder zumindest ein Tragegurt oder Gummiband dazu, da ich sie auf dem Rad mitnehmen muss! Schade! L.G. H. Eyben

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Hemels.

Prachtige spullen, duurzame kwaliteit. Liefdevolle aandacht in het contact en zichtbaar, in de, met zorg verstuurde bestelling. Namasté

Betrouwbare webwinkel

Mooie yoga spulletjes en de witte salie wierook is echt een aanrader. Je wordt goed op de hoogte gesteld van je bestelling en de producten worden snel geleverd. Ga hier vaker bestellen.

Great service and quality of products

Great service and quality of products

Topservice

Een mooie yoga mat besteld, bijna binnen 1 dag ontvangen. Bij ontvangst was de mat helaas beschadigd. Na het invullen van een retourformulier inclusief foto van de beschadiging, ontving ik na enkele uren al de bevestiging dat ik een nieuw exemplaar zou krijgen en ik de beschadigde niet hoefde te retourneren (milieu oogpunt). De nieuwe mat was al onderweg. Wat een service!

Mooie kwaliteit!

Mooi product snelle levering!

Alles hervorragend geklappt - gerne immer wieder!

Schnell, zuverlässig, einfach perfekt!

10 Breitnerstraat

Eindhoven 5611 TV

Über Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)

Kiyoh Bewertungen