Mooie dikke stevige mat

Alles oké

Snel efficiënt en goede kwaliteit

Eén flow

Fijne ervaring: mooi product, vlotte levering. Helemaal blij met mijn prachtige eco yogamat. Bedankt!

Goed gecommuniceerd en geleverd.

Ga het zeker aanbevelen bij vrienden.

Erste Bestellung

Sehr schnelle Lieferung und qualitativ hochwertige Qualität. Werde wieder bestellen

Prima geholpen, bestelling volgende dag binnen!

Zie vorige zin. Prima materialen.

vlotte levering, veel keus

Mooie producten en snel geleverd

Mooie producten en snel geleverd

Alles perfekt!

Ich bin mega zufrieden!

Einfach super

Meine Matte war sehr schnell geliefert und es ist einfach toll.

Prachtige producten

Prachtige producten, fijne materialen. Snelle levering

Mooie spullen snelle levering

Mooie spullen en snelle levering

The cushions feels soft and of high quality!

We use the meditation cushions for our corporate silent room. They fit perfectly! Delivery was fast. Nice design and soft material.

Bin super happy :)

Was haben die bitte für schöne Sachen in dem Shop? Habe mir eine komplette neue Grundausstattung bestellt (zwei Yogamatten, einen Tragegurt, einen Gurt zum Dehnen und ein Mattentuch) und bin total begeistert von den schönen Farben und dem tollen Muster auf den Gurten und dem Handtuch. <3 Der Kundenservice war auch total lieb und hat mir nach meiner Bestellung eine E-Mail geschickt, weil die eine Matte erst ein paar Tage später wieder verfügbar war. Die Lieferung ging dann auch sehr zügig. Also ich kann den Shop wirklich zu 100% empfehlen.

Ware top & sehr netter Kontakt

Die Yogamatte hat eine tolle und angenehme Oberfläche. Pflegehinweise gab es auch dazu. Sehr freundlicher Kontakt.

Persoonlijke opvolging was prima

Goede opvolging van de timing! Jammer dat er geen antwoord is gekomen op mijn vraag of er iets in de goodie bag kon voor ons yoga event van kortingscode ofzo. Maar verder alles top verlopen! Merci!

Mooie yogamat

Mooie dikke goed verende yogamat.

Binnen 24 uur geleverd.

Supersnel en goede kwaliteit

Klantenservice goed bereikbaar. Had beschadigd product gekregen. Werd meteen vervangen en naar mij toe gestuurd. Mocht beschadigd product houden. Werd niet moeilijk over gedaan. Heel erg fijn.

Tolle und schöne Yoga Matte

Tolle und schöne Yoga Matte, unkomplizierte Bestellung und zuverlässige Lieferung

Sehr zufrieden

Die Yogamatten kamen schnell und gut verpackt an. Sie riechen nur ganz wenig.

Gutes Produkt, schnelle Abwicklung

Gutes Produkt, schnelle Abwicklung

Bestelling en levering verliepen soepel.

Ik ben tevreden over het bestel- en leveringsproces. Het product voldoet aan mijn verwachtingen. Ik hoop er lang plezier van te hebben.

Fijne winkel, goede prijs kwaliteit verhouding en goede service en snelle levering

Fijne kwaliteit, prijs, levering en contact.

Mooie producten, goede service

Ik heb een supermooie yogamat gekocht bij Yogashop en ben er erg blij mee. Mooie kwaliteit waar ik nog jaren plezier van ga hebben. Ook de tas die ik erbij kocht is van erg goede kwaliteit. Het werd ook vlot geleverd, ook fijn.

Breitnerstraat 10

5611 TV Eindhoven

Over Yogashop

Wij geloven dat Yoga & Meditatie voor een mooiere wereld zorgen. Daarom willen wij je inspireren tot een bewuste lifestyle met liefde voor deze fijne vormen van zelfontwikkeling. Om dat te doen ontwikkelen we kwalitatieve yogamatten en meditatiekussens met een uniek design. Kwaliteit meten we in duurzaamheid, levensduur en performance. Zodat jij er met plezier en inspiratie je practice op doet, jarenlang. Met een professionele en persoonlijke service helpen we je graag bij het maken van de beste keuze en zorgen we voor een perfecte levering. Onze jarenlange ervaring in de branche en onze nog langere persoonlijke ervaring als enthousiaste yoga en meditatie beoefenaars heeft ervoor gezorgd dat we heel goed weten wat werkt (en wat niet), en welke spullen echt fijn zijn om te gebruiken. Wij delen onze kennis graag met je. Dus mocht je vragen hebben laat het ons dan zeker even weten :-)