Pluspunten

Goede telefonische ondersteuning

4 stars: good service, well treated

Positive

Works really well, good price, support is fast

Suggestions

minor troubles with billing and credit top-up

Pluspunten

Goede filter Snel en makkelijk te installeren

Als je iets in de Whitelist zet, wordt dit email adres niet automatisch uit de blacklist gehaald.

Pluspunten

Als er geen negatieve punten zijn, dan is alles positief.

Het bij bestellen van licentie gaat als reseller niet... Maar met gelijk opgelost door medewerker.

Pluspunten

Goede ondersteuning telefonisch

Pluspunten

We werken er nu een aantal maanden mee. Prima dienst met vele mogelijkheden. Snelle service, goede support. En het belangrijkste de spam wordt goed gefilterd.

Pluspunten

Voor ons 5* voor dit bedrijf buiten dat het Filter super werkt is de support ook nog eens 5* . Als U van spam af wilt raden wij U zeker Filtermail aan. Geen moeilijke taal als het technisch wordt praten ze daar ook Jip en Janneke taal en helpen je hiermee op weg.

Pluspunten

EINDELIJK een oplossing voor onze SPAM problemen. En die waren groot. Een heel hoge betrouwbaarheid. Maar een of twee procent false negatives (SPAM die doorkomt), de false positives (ten onrechte als SPAM getagd) zijn nog geen halve procent. Makkelijk op te zetten, goede en vlotte klantenservice, dagelijkse rapportages in je mail als je wilt, zeer betaalbaar, uitgebreid, wat wil je nog meer? Die twee euro per maand is het al heel snel waard!!! Je moet wel een heel klein beetje verstand hebben van mail en DNS.

Wij hebben onder een account 4 domeinnamen. Voor de afhandeling van de spam moeten we voor elk domein apart inloggen. Dat zou beter gecombineerd kunnen. Scheelt ook in blacklisten etc. Als je abonnement afloopt, en je verlengt niet en je zet je DNS instellingen niet terug, dan komt plots je mail niet meer aan. Dat hadden we met een proefabonnement en toen kregen we geen stringent (genoeg)e waarschuwingen van te voren per mail. Mijn partner, voor wie ik het opgezet heeft in ieder geval nooit het idee gehad dat hij straks geen mail meer zou krijgen.

Pluspunten

Filtermail bestaat nog maar kort en is precies wat wij zochten. Een online spam detectie systeem zodat je spam niet binnenkomt in de spambox. Overzichtelijk dashboard met vele opties en dagelijkse melding van tegengehouden mails. Heb je nog een extra controle om te voorkomen dat je iemand op de zwarte lijst zet. In het begin een paar keer contact gehad met de support afdeling. Reageert snel, ook in de avonduren en zeer behulpzaam. Kortom, voor 1,95 per maand heb ik eindelijk een systeem wat anders alleen voor grote bedrijven betaalbaar is. Prima!

Geen

Pluspunten

Tot nu toe efficient en erg makkelijk

Sommige handleidingen (m.b.t. configuraties) kunnen eenj stukje beter

Pluspunten

- Goede telefonische support - Duidelijke uitleg - Goede troubleshooting - Vriendelijke support - Goedkoop! Super tevreden dus!

Pluspunten

Leuk personeel in dienst

Meer persoonlijke aandacht voor klanten

Pluspunten

goede support, duidelijke mogelijkheden, prima product

?

Oudeweg 8

2031 CC Haarlem

+31 (0)23 20 70 707

Over Filtermail

Filtermail spamfilter en fallback oplossing. Uw mail wordt gefilterd en spam of virussen worden geëlimineerd voordat deze uw server en netwerk bereiken. E-mail gaat nooit verloren. Alle berichten zijn alsnog via een webbased paneel te bekijken. Iedere dag ontvangt u via e-mail een overzichtelijke rapportage met statistieken en de in quarantaine geplaatste berichten.