leuk

met de knabbelzak route door Breda meegedaan leuke route door en om de binnenstad van Breda. Met een rugzak vol met lekkere knabbels voor onderweg. ook de opdrachten die erbij komen zijn leuk om te doen. Je ben zo twee uurtjes bezig en kom en loop langs plekjes waar je normaal niet zo erg in heb

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? knabbelzak route
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-11-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Super leuke manier om Breda op deze manier te ontdekken

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-11-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Het antwoorden formulier niet meegeven ;)

Superleuke escape

Na een drankje werden we meegenomen in het verhaal van het Spanjaardsgat en naar de escaperoom gebracht. Je wordt onderdeel van het verhaal en dat maakt het erg leuk. We hebben een superleuke avond gehad!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escape spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 November

Fantastisch!

Wij hebben met ons team een fantastische middag gehad bij Beleef Breda. De perfecte gelegenheid voor een teambuilding, veel gezelligheid, maar ook om Breda nóg beter te leren kennen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28-10-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee, het was top!

Leuke activiteit voor een kleine groep

Met een kleine groep is het aantal beschikbare activiteiten vaak beperkt. Dit was een leuke activiteit om met een kleine groep te ondernemen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakkenroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 4-11-2021

Leuk gedaan hoor!

Joey had het erg leuk gedaan, veel gelachen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 5-11-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Meer opties voor drankjes via het restaurant, al is het tegen extra betaling.

Geweldig leuke ervaring

Gezellig teamuitje. Zeker als je niet bekend bent met Breda erg leuk om de stad te ontdekken. Binnen de kortste keren zie je hoe fanatiek iedereen kan zijn. Goede organisatie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Zoek de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? november 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Een gezellige, spannende, leuke, sfeervolle, strijdvaardig, niet eerder meegemaakt escaperoom!

Vanaf begin tot eind was de cipier in zijn element en werden wij als de gevreesde maar oh zo verslagen Spanjaarden behandeld. In 1,5 uur hebben we met bloed zweet en tranen getracht te ontsnappen. Af en toe gebruikmakend van een omkoopsom kwamen we stapje voor stapje dichter bij onze ontsnapping. Een onvergetelijke ervaring!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 13 november 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Materiaal even nalopen op bruikbaarheid (laserpen haperde vaak , kaart met uv lamp was onleesbaar)

Goed, leuke activiteit

Een tip is om een telefoonnummer op de plattegrond te zetten waarop jullie bereikbaar zijn tijdens een activiteit in geval van "nood". Bij een groepje van ons ging de telefoon halverwege stuk. Ze konden via de gegevens die ze mee hadden, geen telefoonnummer achterhalen waarop ze jullie konden bereiken. En voor ons had de activiteit zelf ook wel wat langer mogen duren. We zaten er net lekker in en toen was de tijd voorbij. Maar dit kan ook aan ons gelegen hebben, omdat wij vanuit de organisatie ook met een vaste eindtijd zaten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De Erfenis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Vrijdag 22 oktober jl.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie bovenstaand

Ons vermaakt maar met eigen route

Jammer dat we 2 verschillende routes meekregen Was nogal verwarrend Daarom zelf maar de bordjes gevolgd naar een paar bezienswaardigheden. Routekaart viel ook telkens van t stuur Lol gehad maar er mag van tevoren wel even wat beter gecontroleerd worden of alles klopt

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steptocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 2 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie boven

Heerlijke middag op het water

Goed geregeld, heerlijke middag kunnen varen. Vooral door 't Ginneken is erg mooi!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? motorbootje
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? oktober 2021

Hele leuke middag

hele leuke middag gehad in de escape room Goede “Bewaker” die zijn rol met verve speelde zonder vervelend te worden.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

We hadden de online ranking the stars met de collega's. We hadden niet verwacht dat het online zo leuk zou zijn. De Gastheer heeft het superleuk aan elkaar gepraat en erg scherp in zijn opmerkingen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars online
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28-10-2021

Superleuk!

Hele leuke begeleider die zijn rol super vertolkt. Spellen waren leuk en uitdagend. ik kijk vol tevredenheid terug aan de activiteit Spanjaardsgat

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1-10-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Wat kan een eenvoudige, goed georganiseerde aktiviteit een hele fijne (team) middag teweeg brengen!

we zijn met ons team de knapzakroute gaan lopen. Door het vele ouwehoeren onderwijl, hebben we met moeite het rondje kunnen lopen. Tussentijds lekker wat gedronken en gegeten bij het standbeeld op het Kasteelplein. Zeker voor de mensen die niet uit Breda kwamen, echt leuke/mooie plekjes uitgezocht in hartje Breda. Ook na de aktiviteit hebben we nog genoten van de inhoud van de knapzakken! Heerlijk warm drankje genuttigd en 's avonds nog een plakje cake, heerlijk stukje kaas. De verrassing op het einde, de onderzetters met de mooie grote Kerk erop, erg leuk!!! Het contact vooraf, het organiseren, verliep ook zeer vlot. Complimenten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? de knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 7 okt 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? als enige drankjes uitbreiden met water/spa

Telefonisch contact heel erg goed

Goed contact met Beleefbreda .

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steptocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Vrijdag 1 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ja gids bij de steptocht. Deze was bij Beleefbreda niet te boeken. Hebben we dus zelf opgezocht in Breda. Mogelijk zijn Beleefbreda en de gidsen dankzij ons al tot een samenwerking gekomen

Organisatie goed, begeleiding kan beter

Contacten vooraf zijn goed, meedenkend en mooi programma gemaakt. Afwerking op de dag zelf kan beter. Er is geen gastvrouw of -heer die begeleidt. Dat kan beter.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step en miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 2 okt 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Ontvangst kan beter, begeleiding ook. Steptocht ook begeleiden, doel wordt gemist. Groep niet groter dan 4-5 man. Miljoenenjacht is als zeer leuk ervaren.

Leuke activiteiten, afgestemd op onze groep. Flexibel in meedenken

Vanaf het begin werd meegedacht over een programma. Wijzigen was geen probleem. Snelheid, flexibiliteit, klantgericht en klantvriendelijk.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Boogschieten, knapzakwandeling, diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25 september 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Knapzakroute letten op broodje en koffie qua starttijd en route. Route aanpassen als het te laat wordt voor broodje

Geweldige teammiddag met enthousiaste begeleiding.

Leuke teamactiviteit.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht/ de erfenis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14 september 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Erg leuk, mijn moeder kon niet meedoen aan het spel maar werd er toch bij betrokken, dat hebben we zeer op prijs gesteld

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bredaas moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-9-2021

Ontzettend leuke dag gehad

Met een groep van 9 jongeren de stepkroegentocht gedaan. Begeleider Joey was een vrolijke man die z'n werk met veel enthousiasme doet. Afstanden steppen van kroeg naar kroeg waren niet te ver en de kroegen zelf waren leuke kroegen. De spelletjes die gedaan werden waren simpele korte spelletjes, maar dat was helemaal prima. Al met al erg enthousiast en zouden het zo weer doen :)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? X

Leuke ervaring.

Route had groter gemogen. Sommige cafés zaten te dicht op elkaar.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 september 2021

Leuk, gezellig teamuitje gehad

Het was een gezellige actieve middag, had misschien wat korter gekund, de prijs vond ik wel aan de forse kant

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 8 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Andere foto opdrachten

Wij hebben met 13 meiden een waanzinnige dag beleeft in Breda! Alles tot in de puntjes verzorgd! Wij komen zeker nog een keer terug! Een aanrader! Heel erg bedankt!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrelboot, spel Breda, cocktail workshop.
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28 augustus
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

We hadden met weinig moeite van onze kant een prachtig familie uitje. Alles verliep zo makkelijk.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen met lunch
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19.09.21
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda