superleuk!

Miljoenenjacht gedaan met 80 personen. Elkaar uitgedaagd en veel geld uitgegeven. Aan te raden voor grote en kleinere groepen. Zelfs als je niet van spelletjes houdt is dit leuk om te doen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 7 september 2021

Gezellige activiteit

De step kroegentocht zat goed in elkaar met leuke spellen tussendoor. Begeleider Freek maakte het ook leuk. Ander personeel van beleef Breda her en der in de stad gesproken waar je ook een gezellig praatje mee kon maken.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 18 september

Onvergetelijk

Vrijgezellenfeest op de boot. Top kapitein, mooie leuke boot, prachtige omgeving. Drankjes prima verzorgd.. helemaal goed! Bedankt!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 september

Laagdrempelige kwaliteit

Medewerkers denk mee en zijn goed bereikbaar.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kanovaren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27 juli

topnamiddag

combinatie van een leuke stepstour door het gezellige centrum van Breda, ludieke activiteiten en spelletjes, gezellig iets drinken, Freek was top als begeleider !

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepskroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Maandagmiddag 16 aug
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Heel goed georganiseerd. Zowel de uitvoering als bij de organisatie.

Leuke ervaringen Op een plezante manier de stad en zijn bezienswaardigheden ontdekt. Steptocht was ook erg plezant. De begeleiding en ontvangst waren top!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakken tocht en step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15/08
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Jammer dat we bepaalde activiteiten niet konden doen omdat we met een te kleine groep waren. Maar uiteindelijk enorm goed geamuseerd.

Superleuk om met ons gezin (zelfs uit de Filipijnen met een online verblinding) samen activiteiten

Gezellig

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Workshop karikatuurtekenen en knapzakkenroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 5 augustus 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Vragen van de route waren soms achterhaald. Maar ja, de dingen veranderen ook zo snel

Leuk concept alleen de uitvoering viel tegen.

Het concept is erg leuk met een grote groep zoals wij die hadden. Het steppen was erg kort: mag wel minimaal 15 tot 20 minuten tussen elke kroeg door. De spellen die bij de kroegen gedaan werden stelden weinig voor. Met een pak speelkaarten hoger of lager gokken of pingpongen op eem scheve bartafel is erg saai. Hier mag wel iets beters voor verzonnen: origineel spelletje of een korte pubquiz.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 1 augustus
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie beschrijving

Fantadtisch

Hartstikke goed geregeld. Echt geweldig opgevangen 3 x mogen verzetten. Bootjes zijn comfortabel en zeer gemakkelijk te bedienen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam! Voor herhaling vatbaar en voor iedereen aan te bevelen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje huren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17 juli

Volledig geweldig!

Een dag om nooit te vergeten! Alles was tot in de puntjes goed geregeld. Telefonisch zijn ze erg goed bereikbaar, waardoor alle vragen snel beantwoord werden. We hebben een hilarische dag gehad!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Breda de gekste en Karaoke bbq
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17-07-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Leuke middag gehad op het water

Als verrassing voor mn broertje hebben we een boot gehuurd bij jullie. Goed bevallen. Prima boot, goed geholpen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Motor voor
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag jl

Top geregeld

Wijnboot gehuurd voor een vrijgezellenfeest. Het boeken van de boot ging vlot en was duidelijk. Ook omtrent de coronaregels aantal keer contact gehad en altijd duidelijk te woord gestaan. Topdag gehad!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wijnboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17 Juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Prachtige suptocht over de singels

We hadden een fijne suptocht over de singels van Breda. De lengte van de tocht was voor ons als beginners prima, we deden er ongeveer 2 uur over. BeleefBreda heeft netjes wat tips gegeven en materiaal was prima.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Suppen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 17 juli 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Wellicht nog handig om in de bevestigingsmail aan te geven of je bij de opstaplocatie je spullen kan achterlaten en of je nog naar de wc kan en eventueel tips over parkeren en kaartje met locatie van de opstapplaats. Verder geen suggesties.

Prima georganiseerd, gezellige uitje gehad

Via BeleefBreda de Graffiti workshop gedaan in de Koepel (Breda) en daarna lekker ontspannen gegeten en gedronken bij Proost in de Visserstraat. De graffiti workshop is leuk om even lekker creatief te zijn. De BBQ bij Proost is een locatie met mooi uitzicht op de Grote Kerk op een chill dakterras. Beleef Breda had het prima georganiseerd en altijd bereikbaar voor vragen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Graffiti
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? N.v.t.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Mooi om Breda vanaf het water te zien!

Mooi, goed geholpen, relaxed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Suppen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 09-07-2021

Superleuk en goed geregeld

Een superleuke dag gehad! De organisatie en uitleg van de activiteit waren heel duidelijk. Het spel zelf was origineel en daagde uit om actief mee te doen. Een leuke manier om Breda op een speelse manier te leren kennen. Heel fijne begeleiding gehad en ook achteraf goed contact gehad voor afhandeling van zaken.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De erfenis (miljoenenjacht)
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 05/07/21

ontzettend leuk team uitje

hilarisch om te doen, erg gezellig en ineens blijkt iedereen toch wel erg fanatiek en creatief.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Breda de gekste
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 JUNI
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? wij vonden de tijd te kort

Service en klantgerichtheid een ruime voldoende!

Service en klantgerichtheid een ruime voldoende! Op het laatste moment nog mensen toevoegen geen probleem, bereikbaarheid is goed en duidelijke uitleg. Wij hadden een leuk spel met ruim 50 personen, iedereen vond het erg leuk!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? online spel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Vrijdag 25-6-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Het was een leuke quiz alleen te lang

De vragen waren super leuk! We waren met 21 personen en dan merk je dat het wat langer duurt en dat de concentratie minder wordt. De quizmaster deed het super goed! We hebben het allemaal erg leuk gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? online quiz de slimste
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? de eerste ronde iets korter maken.

Uitstekend!

We hebben met het Mitari team een leuke middag gehad. De quiz was erg leuk en had verrassende elementen, waardoor het spannend bleef voor iedereen. We waren erg tevreden over het contact met het bedrijf!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Waarom weet je dit quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? N.v.t.

Goed georganiseerd, top!

Wij hadden met een vriendengroep een coronaproof uitje. De twee activiteiten waren top geregeld, ook met de tijd er tussenin. De activiteiten waren leuk en als we vragen hadden konden we ze makkelijk bereiken. Top!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Solextocht en knapzakkenroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-05-2021

Prima en snel geregeld

Bootje gehuurd voor varen door de singles van Breda. Prettig contact met Imke, prima bereikbaar en snel geregeld

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje gehuurd
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14-05-2021

Heel gezellig

Ik heb een boottochtje gedaan op Koningsdag met mijn huisgenoten, en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad. We hebben enorm gelachen met het personeel, dus dat was al een fijne start. Verder goede uitleg gekregen voor we weg gingen en we werden weer goed opgevangen. Een erg goede ervaring dus! Ik zou zeker weer boeken bij BeleefBreda.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Boottocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27 april
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Top geregeld en vriendelijke service

Na het maken van onze keuze, hoefden we nergens meer naar om te kijken. Goed geregeld! Heb BeleefBreda nu al 2 keer ingeschakeld, ga ik zeker nog een keer doen. Vriendelijke mensen en goed bereikbaar.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Buggy rijden
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-04-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Onder de huidige omstandigheden mee blijven denken in mogelijkheden

Door de onzekere ontwikkelingen in de horeca heb ik goed contact kunnen houden met de organisatie (Laura) en zodoende telkens kunnen afstemmen. Uiteindelijk voor een goed alternatief gekozen en een hele leuke dag kunnen maken met de groep. Steps lagen op tijd klaar op afgesproken plek, zelf een toer uitgezet met opdrachten. Onder andere omstandigheden hadden we zeker de officiële stepkroegentocht in zijn geheel willen doen via BeleefBreda. De steps mogen wel een update gebruiken eerlijk gezegd, hier en daar een los stuur en wat zachte banden. Voor langere afstanden zijn deze weer wat minder geschikt.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steps gehuurd
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 8 mei j.l.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Onderhoud/ vernieuwing materiaal

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda