Gezellig

Het was voor ons als team een geweldig uitje veel gelachen en lekker sportief bezig geweest.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kanoën
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 april 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee het was top geregeld

Heerlijke vaaromgeving

Wij hebben met ons gezin een prachtige vaartocht gemaakt. Prima ontvangst en uitleg bij de boot verhuur

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Reserverings systeem beetje omslachtig. Zou makkelijker zijn als je direct ziet of de reservering mogelijk is.

Alles is gegaan zoals gepland, erg leuke beleving met vriendelijl personeel ;)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kano varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-4-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Heerlijke zonnige Koningsdag gehad op het water

Met Koningsdag heb ik samen met 3 vrienden een bootje gehuurd. Het was heerlijk weer dus het was super om op het water te zijn. Het is fijn dat je eigen eten en drinken mee mag nemen op de boot.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? N.v.t.
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? N.v.t.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Leuk bedrijf met leuke mensen en leuke activiteiten!

Het was een erg leuke route waardoor je veel van de stad ziet! De lekkernijen waren ook erg lekker.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Knapzakkenroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17 april 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De rugzakken kunnen wel iets hipper ;)

Leuk opgezet

Gezellige avond met een aantal leden van onze personeelsvereniging. Een paar opmerkingen vanuit de groep; *geluid bij muziekvragen was heel slecht en soms niet te horen *jammer dat bij paar deelnemers Kahoot uitviel en de verdiende punten op die manier verloren waren gegaan. Hadden die niet bij elkaar opgeteld kunnen worden? *de intro en starttijd was verwarrend; je kon om kwart over 7 al inloggen, maar er was geen verbinding met de host. Tevens stond bij alle deelnemers de camera uit (standaard), dus men dacht dat dit zo hoorde; jammer.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubquiz Brabant
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1 april 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie opmerkingen boven.

Goed tempo, persoonlijk en duidelijke communicatie

Mijn ervaring met BeleefBreda is een goede review waard! Zowel zakelijk als privé heb ik nu meerdere quarantaine quizzen gedaan. Bij ons was Joey de gastheer. Dit deed hij met charisma, vriendelijkheid en enorm veel humor. Rondom de organisatie was er ook sprake van goede en duidelijke communicatie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quarantaine quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? meerdere keren geweest

Aanrader

De dag van te voren nog een bootje kunnen reserveren, best omslachtig net offertes en facturen voor 1 bootje voor 2uur, maar ik werd heel vriendelijk en snel geholpen. Het zijn hele mooie bootjes en het is heel leuk om zelf te kunnen varen.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 31-03-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Online reserveren zou voor het bootjes varen ideaal zijn!

Hartstikke gezellige vaart-tocht gehad

We hebben het hartstikke leuk gehad

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1e paasdag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? -

een échte aanrader!

Aanvraag was super easy. had daarna nog contact via whatsapp voor laatste details. Event zelf was enorm geslaagd. met een nieuw team was dit het ideale moment om elkaar beter te leren kennen. Aanrader!!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? ranking the team
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? april 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nope

Een leuke interactieve Quiz met grappige onderdelen

We hebben in 5 teams van 5 personen de quiz gespeeld. De verschillende onderdelen en een verrassende uitslag maken het spel erg leuk. Mijn collega's waren erg te spreken!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quarantaine Quiz: Waarom weet je dit?
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 25-3
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Erg leuke ervaring, beste manier om Breda in 1 middag gLed te leren kennen.

Erg leuke ervaring, beste manier om Breda in 1 middag gLed te leren kennen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stadswandeling familie
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Berkel en Rodenrijs
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Geen

Het was een leuke quiz, die goed was verzorgd

We hadden de 90's quiz gereserveerd als bedrijfsuitje. Het was goed geregeld en we hebben er veel plezier aan beleefd.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? 90's Quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 maart 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Vanaf het eerste contact tot het einde van het spel goed contact en begeleiding.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quarantaine Quizzz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 maart 2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? geen tips alles was prima

Leuke en gezellige online quiz

Ontzettend leuk om een quiz te spelen met een enthousiaste quizmaster. Online quizen werkt perfect. De muziek en filmfragmenten werkten goed en het leuk was dat je iedereen kon zien tijdens het spel.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Online quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25 februari 2021

Plezier en enthousiasme

Joey haalde met zijn enthousiasme de competitie in ons naar boven en we hebben samen en met hem een top avond beleefd!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? In hou van Holland-kwis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22-02-2021
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Misschien een alternatief voor Zoom aanbieden, voor als de verbinding bij sommige mensen niet blijkt te werken (waarschijnlijk instelling van de bedrijfscomputer)

Leuk spel, goed uitgewerkt en grappige host!

Leuke ervaring en echt waar voor je geld! Een super leuk alternatief om weer eens met collega's/vrienden een avondvullend programma te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 februari 2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? x

Goed verzorgd hilarisch spel

We hebben met ons kantoor een waanzinnig leuke avond gehad door het door Beleef Breda georganiseerde spel De Jongens tegen de Meisjes. De vragen waren erg leuk, er zat veel humor in het spel en de quizmaster Joey heeft het spel top begeleid. Heel erg veel dank daarvoor.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De Jongens tegen de Meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? vrijdag 5 februari 2021

Verrassend!!

We hebben 2 activiteiten gedaan nl. de E-scooter tocht en het Spanjaardsgat en we hebben dat echt als heel verrassend ervaren! De scooters waren erg leuk om op te rijden, de modellen (chopper) waren top om op te zitten en de snelheid (ongeveer 31-33 km/uur) was precies goed. Het Spanjaardsgat was ook erg verrassend maar dat kwam meer doordat de verwachtingen iets anders waren. Het ging uiteindelijk om een strijd tussen 2 teams wat zich slechts op 1 locatie afspeelde. De spel elementen zijn op zich heel leuk en goed uitdagend maar je hoort of ziet bijna niets van het andere team. Je krijgt op het eind de uitslag en dat was het. Wat daarna weer wel erg leuk was, was de discussie over de diverse opdrachten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? E-scootertocht en het Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10-10-2020 en 11-10-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Iets meer interactie tussen de teams bij het Spanjaardsgat.

Goede ervaring!

Iedereen heeft een leuke tijd gehad tijdens het Ranking your Stars spel. We kregen buikpijn van het lachen, daarnaast was het leuk om weer eens onder elkaar te zijn. Het spel werd goed uitgelegd, leuk georganiseerd en rekening gehouden met onze wensen. Zeker aan te raden!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? 1
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zaterdag 19 sept

Zeer geslaagd

Was heel gezellig met Bart . Hij heeft een zeer gezellig middag bezorgd

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarisch kilometer van Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Centrum breda

Fantastisch !

Heerlijk boottochtje over de Bredase singels. Duidelijke informatie en fijne boot ...........

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? boottocht per motorboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-08-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? water, zeep en een handdoek om de handen te wassen (voor de stuurman)

Zeer goede services en prettig varen!

Bij aankomst zeer vriendelijk ontvangen en alles goed ervaren. Ook behulpzaam en makkelijk te vinden. Enige is dat het misschien fijn is als online direct de beschikbaarheid inzichtelijk is. Nu steeds moeten wachten op een factuur, wat soms een aantal uren kan duren.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootvaren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-08-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Beschikbaarheid op de website aangeven.

Duidelijke site en goede communicatie

Alles werd duidelijk uitgelegd. En erg behulpzaam.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kanovaren
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 03-07-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Superleuk!

Was een hele leuke middag met fanatieke collega's, de verschillende spellen waren erg leuk en afwisselend.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-06-2020

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda