Heerlijk varen door Breda

Voor we vertrokken hebben we duidelijke instructies gehad van het vriendelijke personeel over het bootje. Ook kregen we een leuke route mee om te varen. Een prima bootje om lekker rond te varen door de singles van Breda. Een aanrader voor een leuke activiteit met vrienden.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-6-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Bij slecht weer de mogelijkheid om te annuleren

Perfecte uitje

Afgelopen weekend heb ik met paar vrienden een verjaardagsfeestje georganiseerd. Vanwege de coronavirus was veel dingen niet mogelijk. Uiteindelijk ben ik uitgekomen op BeleefBreda. Achteraf gezien was dit het perfecte uitje, lekker er tussenuit met paar vrienden, door het prachtige Breda. Sterker nog, we hopen op een tweede keer! Iedereen had enorm genoten. We kregen goede uitleg, en je kon al snel gaan varen. Ultieme belevenis.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Motorboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27-06-1997
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Geweldige dag gehad in een hele leuke stad.

Gastvrij onthaald door een enthousiaste host die het spel The Phone duidelijk en grappig uitlegde .Lekker door de stad banjeren en dan van alles oplossen op opdrachten uitvoeren ,je kan je echt lekker uitleven in de opdrachten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? The Phone
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13-6-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Kist met een makkelijker handvat

Hele leuke afwisselende opdrachten

Leuke vrijgezellenactiviteit, bedankt voor de striptease;)

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 februari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Super geregeld en een top begeleidster

Stepkroegentocht was top, leuke kroegen, Sylvia de ‘begeleidster’ voelde de groep perfect aan en ze deed gezellig mee!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-02-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Meer uitdagende opdrachten

goed geregeld

de activiteit was goed geregeld en gezellig , echter in avond dit te moordspel te spelen is lastig.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-02-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? activiteit alleen te boeken tussen 10.00 en 18.00 uur

Een leuke teamervaring

Het was een leuke teamervaring met onderlinge strijd.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaarsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 01-02-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Meer verbinding tussen de verschillende uitdagingen

Super leuke dag gehad!

Het ‘wie is de mol’ spel was super om te spelen. We hebben er van genoten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 01-02-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Een zeer gezellige middag!

Een leuke tocht langs diverse kroegen op de step! De reisleider was gezellig en voelde de groep goed aan. Het bananenspel was een beetje te kinderachtig. Verder prima om wat actiefs te doen en leuk om de binnenstad van Breda te verkennen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25-1-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Het spel was leuk echter was de spelleider niet zo goed..

De spelleider leek niet goed voorbereid, ze wist meerdere keren niet wat er op de kaartjes stond. Daarnaast bracht ze weinig sfeer en enthousiasme. Dit was jammer. Het concept van het spel was wel leuk. De ruimte was klein en warm, we hadden ook last van het geluid van het spel wat na ons werd gespeeld. Een paar jaar geleden zijn we met ons team ook bij jullie geweest en hebben we ranking de stars gespeeld, dit was toen een groot succes, daarom hadden we nogmaals bij jullie geboekt. We vonden het dan ook jammer dat het niet aan onze verwachtingen heeft voldaan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Meisjes tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 11 januari
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Spelleider tips geven om een groep te enthousiasmeren.

supergezellig

we waren er vorige week met 14 man, 7 stellen, en de quizmasters waren echt leuk!! Ze hadden er, net zoals wij, ook veel zin in. Alle 14 vonden het leuk, zelfs die ene, die "niet van spelletjes hield" hahaha. Bedankt voor jullie inzet, en ga door met jullie leuke werk! We zullen jullie zeker aanbevelen bij anderen. Groetjes van Birgitte Jordan

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? hou van holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18 januari 2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? misschien sommige vragen iets aanpassen aan de leeftijdscategorie/soort groep

Dat we een super leuke fantastische dag hebben gehad tot in de puntjes verzorgd.

Zeer leuk ontvangen , goed verzorgd leuke medewerksters

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15-01-2020
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Super leuke activiteit gehad!

Het was hartstikke leuk om met collega's Miljoenenjacht te spelen. Je ziet mooie plekjes van de stad terwijl je de strijd met elkaar aan gaat.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda

Superleuke en gezellig uitje

Superleuke middag gehad en veel gelachen. Enige minpunt is dat er 4 drankjes per persoon besteld zijn en wij er maar 2 per persoon hebben ontvangen terwijl wij wel extra betaald hebben hiervoor

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 13 December 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? graag houden aan het aantal drankjes wat er besteld is door een klant

Top geregeld!

Op het laatste moment een teamuitje gepland, was allemaal netjes geregeld.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? The Hunting Game, Pubquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Donderdag 12 december

Het was

Leuke activiteit, goede begeleiding, leuke locatie, goed gegeten, alleen de prijs is wel wat aan de dure kant. € 28,25,- p.p. voor het diner en de overige kosten € 31,65,- p.p. zijn dan voor jullie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Flikken Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28-11-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? prijs

Super leuke en originele activiteit

Super leuke en originele activiteit, geschikt voor zowel jong als oud

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? December
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Leuk gebracht, uitdagende spelletjes

Flexibel in aanvang en duur van spel aangezien we wat later waren, dit was erg fijn. Sfeer werd goed weggezet door de "bewaker". De puzzels waren uitdagend, erg leuk om te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? di 19/11
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goed georganiseerd en leuk uitje

We hebben een leuk teamuitje gehad bij BeleefBreda. Organisatie was goed en ook het contact van tevoren was goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordzaak Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 18-11-2019

Gezellig

Het was een leuke activiteit. De persoon die deze activiteit begeleidde deed dit ook erg leuk. Kom zeker nog een keer terug.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14-11-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

heerlijk, ontspannen middag zingen en lachen!

nvt

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? opname liedjes in studio
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9 november

Leuke dag gehad!

De lunch in de Publieke Werken was prima, het eten was goed. Wel had de lunch wel iets uitgebreider mogen zijn qua beleg. We hadden alle tijd, dus alles ging prima, alleen ging het bijvullen soms wat langzamer. De stepkroegentocht was erg geslaagd, leuke 'gidsen' en leuke spelletjes. Zo kwam iedereen toch wel geleidelijk aan steeds losser :) Het eten bij de Markt was ook top, alleen duurde het soms heel lang voordat je weer nieuwe tapas kreeg. Zo raakten mensen ook eerder vol en kwamen ze tot laat nog met eten aan, terwijl iedereen alweer in borrel/party mode was. Al met al dus een geslaagde dag!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Lunch, stepkroegentocht en diner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-10-2019

Een heel gezellige middag met 10 collega's

Een hele gezellige middag met 10 collega's

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? donderdagmiddag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Een spannende, uitdagende escape room

Een super leuke en uitdagende escape room perfect voor de teambuilding!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De escape room
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 27 oktober

Geweldig als teamuitje

Wij hebben een erg leuk teamuitje gehad met 'Wie is de mol?'. Ons fanatisme werd extra gestimuleerd tijdens het uitleggen van de spellen. Absoluut voor herhaling vatbaar! Het contact met Beleef Breda verliep heel soepel. Ons uitje was snel geregeld. Zeker een aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol?
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1-11-2019

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda