T was echt te gek

Goed georganiseerd, leuke quiz

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Brabant quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 2 november

Leuk maar weinig professionaliteit

Het ik hou van Holland spel was leuk en gezellig. Dit kwam echter wel vooral door de leuke groep. De twee quizmasters waren soms aan het stuntelen met de soort vragen, welke antwoorden het moesten zijn etc. Mocht allemaal wat leuker en gezelliger! Het was nu eigenlijk gewoon een kamer waarin 2 mensen een powerpoint voorlezen en afdraaien. Beetje veel geld per persoon alleen daarvoor.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Presentatie en locatie

Hele leuke ervaring!

Wij waren met een bedrijfsuitje bij beleef Breda om expeditie robinson te spelen. Hebben een top dag gehad! Leuke proeven gespeeld en prettige begeleiding en organisatie.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-10-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Finalespel bij zonlicht spelen.

Superleuk!

We zijn hier met ons team geweest en hebben ik hou van Holland gedaan. Het was erg gezellig. We hebben een geslaagde avond gehad en komen zeker nog een keer terug. Genoeg leuke andere activiteiten.

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Geweldige ervaring in een ontspannen sfeer een stukje Breda leren kennen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische kilometer
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 25-10-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Klantvriendelijke benadering. Goede service bij lekke band.

Positieve ontvangst door vriendelijk personeel. Tips over Breda.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steppen door Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-10-19

Goed georganiseerd

Was leuk, gezellige begeleiders

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kampioenen quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 16 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? locatie kan beter, werd gedaan in de kelder van een restaurant

Gezellige en leuke dag!

Was een leuke en gezellige dag, leuke afwisselende spelletjes en de host was ook een gezellige dame!

• Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee niet echt

Super activiteit met leuke, enthousiaste begeleiding!

We hebben een super leuke dag gehad, een geslaagd afdelingsuitje! De uitleg van de spelelementen werd leuk en enthousiast gebracht en de begeleiding was prima. Het weer zat ook mee, waardoor de buitenactiviteiten ook super leuk waren. De organisatie van de bbq was helaas minder goed. We stonden met een groep van 35 personen voor een dichte deur. Proost was niet telefonisch bereikbaar en uiteindelijk werden we na aanhoudend hard kloppen binnen gelaten. Helaas werd al snel duidelijk dat ze niet goed begrepen hadden hoe wij de barbecue eruit wilden laten zien. Ze gingen er vanuit dat iedereen of vis of vlees ging eten, met een mix was geen rekening gehouden. Uiteindelijk kon na overleg het eten op tafels neergezet worden zodat iedereen zelf kon kiezen en werd het toch opgelost. Omdat we geen dessert bij de bbq hadden, hadden we graag de keuze gehad uit een warme drank op het einde van het diner. Dit was helaas niet mogelijk. Erg jammer. De activiteit is absoluut een aanrader, locatie Proost helaas niet.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie bovenstaande

Super kroegentocht!

Wij hebben zaterdagmiddag de stepkroegentocht gedaan. Een ideale verkenning voor de avond. De steps en spelletjes tussendoor zorgen voor de nodige animo. Heel gevarieerde keuze van kroegen waardoor er voor ieder wat wils is. And last but not de geweldige begeleiding door onze gids Emmelie die zorgde voor extra sfeer en ons op weg zetten voor een nog betere avond!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12/10/19
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Neen

De inhoud van het spel was matig

Een van de begeleiders maakte een vermoeide indruk. Gaf aan dat ze er geen zin in had naar haar collega. Dit hoorde meerdere mensen uit onze groep. De opdrachten leiden niet naar de oplossing. De groepen deden erg hun best maar kwamen niet tot de oplossing die gegeven werd. De inhoud van de spellen waren ook matig.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordspel
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 1 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Enthousiasme bij de begeleiders. De spel opdrachten zo maken dat ze een toevoeging hebben op het eind verhaal.

Tegenvallend

Heb dezelfde activiteit meegemaakt in het Sas. Was super. Nu in een ruimte veel te groot en sfeerloos. Daarnaast de storende factor van een vaatwasser die met veel herrie geruime tijd werd leeggehaald.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik hou van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 05 oktober j.l.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Mijn ervaring in het Sas was super. Deze afgelopen ervaring was minimaal. Ik zou hem daarom niet meer adviseren

Onwijs leuke dag gehad!

Erg leuke dag in Breda gehad. Gelukkig was het prima weer, want met regen was het waarschijnlijk wel minder geweest. Leuk dat het bestaat uit verschillende delen, zodat je op verschillende dingen punten kan scoren. Ook prima uitgelegd en begeleid. De twee inbegrepen consumpties waren ook een pluspuntje.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bredase moordzaak
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 5 oktober 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Een backupplan voor als het wel had geregend, maar ik snap dat dat lastig is.

supper gezellig

Het was een heel aangaan met mannen, maar gelukkig hadden we al een biertje op en iedereen deed mee. Hier heeft niemand spijt van gehad. Het werd maar steeds gezelligger en de lachspieren werden voor 300% aangesproken. We hebben ook weer iets geleerd over de stad en dat het best wel een grote dierentuin is

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilariche km
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 29-9-2019

Gezellige kroegentocht gehad!

Na wat kleine onverwachte omstandigheden heeft Beleef Breda ervoor gezorgd dat onze activiteit toch door kon gaan. Super fijn! We hadden een leuke stepkroegentocht met leuke begeleiding.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 28 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Super leuke activiteit gehad!

Wij hebben afgelopen zaterdag met onze familie een hele leuke activiteit gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ik Hou van Holland
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-09-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

De verwachtingen meer dan waargemaakt!

Gedurende de totstandkoming van de dagindeling was er al sprake van een prettig contact. De uiteindelijk dag en de wijze waarop de mensen van Beleef Breda hun steentje aan bij hebben gedragen was meer dan goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? challenge room, wijn-/bierboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-09-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Gezellige en joviale gastvrijheid; alles kon en mocht; kwaliteit en gastvrijheid

We hebben een top middag gehad met een gastvrije professional

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Studio zingen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14 sept
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Mooi boot, goed verzorgde borrel, leuke schipper

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrep boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14-9-2019

Geweldig!!!

We hebben heerlijk genoten op de boot. Goed verzorgd, prachtige omgeving, vriendelijke schipper. Voor herhaling vatbaar

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wijnboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 14-09-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

We hadden een leuke begeleidster die het spel echt spannend maakte en waardoor iedereen gemotiveerd was en goed mee deed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Moordzaak
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 7 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Het was een super leuke en gezellige middag!!!

Ondanks de regen, hebben we het top gehad!! Leuke spelletjes en een gezellige tocht!! Goed geregeld!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kroegen steptocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 7 sept. 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goed ontvangen, goede uitleg en konden vlot vertrekken.

Het was een prettige vaartocht.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kano varen.
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 08-09-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Jammer dat de 4 persoonskano een slechte kano was. Het bankje zakte door. Hierdoor zat je laag in de kano en was het kanoën erg vermoeiend.

Heerlijk!

Wat een gezellige middag met uiterst relaxte schippers die direct de sfeer in de groep aanvoelde. Eten was ook prima!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Tapasboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 31-8-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Bereikbaarheid was ons niet helemaal duidelijk, wij stonden aan de verkeerde kant bij de HAven (maar misschien hebben we gewoon niet goed opgelet :))

Top ervaring

Goede medewerking om op het laatste moment nog iets te boeken

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjardgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 7 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Details mogen meer aanwezig zijn. Kaarsen aan en de olielamp aan. Iets meer sfeer en actie zou de activiteit goed doen.

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda