Helemaal super! Zeer flexibel en denken met je mee. Leuke middag gehad.

Fijn dat er gedacht werd aan een oplossing toen de reservering mis was gegaan. Hun best gedaan om een leuke oplossing te vinden en dit was het zeker. Leuk spel met leuke begeleiding.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 31 augustus

Prettig geregeld

Prettig geregeld

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 31-08-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Leuke teambuilding activiteit

Met ons voetbalteam hadden wij in de namiddag gekozen voor een teambuilding activiteit. De stepkroegentocht werd door iedereen gesmaakt De proefjes tussendoor waren leuk en afwisselend.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17/08/19
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Neen

Leuke activiteit maar niet actief

Het was een leuke middag, de dames waren gezellig. De spelletjes bij de kroegen waren ook niet verkeerd, alleen het steppen mag geen naam hebben. 3x hetzelfde straatje heen en weer steppen en naar de laatste 2 kroegen wandelen, kan je weinig actief noemen. Het zou leuk wezen als je iets meer van Breda zag.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Steppenkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17-8
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Grotere route

mooie activiteiten voor een gezellig dagje uit

Ondanks dat we met te weinig mensen waren voor de activiteit hebben we toch wel genoten van ons dagje uit. Het was wel heel druk waardoor we niet echt een plekje hadden waar we uitgebreid konden zitten om op het gemakje wat te drinken en omdat we alsnog voor 8 personen moesten betalen had een medewerker laten weten dat we de bijhorende consumpties alsnog konden nuttigen maar toen we daar waren had onze begeleidster dit niet zo begrepen.. geeft op zich verder niet maar omdat er om feedback wordt gevraagd geef ik het toch bij deze aan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? bredase moordzaak
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zaterdag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? zie hierboven

Relaxed, lekker, gezellig.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10-08-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hilarisch en erg gezellige waarom weet ik dit quiz

Ontzettend leuke opzet en heel leuk uitgevoerd door de quizmaster. Uiteindelijk vind ik het wel erg duur voor wat het is, maar het is gewoon te leuk en dat is ook wat waard. Vandaar 4 en geen 5 sterren

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Waarom weet ik dit quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 10 augustus
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Meer beeldmateriaal bij de antwoorden

alles is goed georganiseerd!

alles is goed georganiseerd!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 28/07/2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Super leuke middag gehad!

We hebben een hele leuke middag gehad! De spelbegeleider was spontaan en gezellig, het spel was lekker divers waardoor je niet heel de tijd alleen maar aan het luisteren was.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Jongens tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? N.v.t.
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goede en leuke begeleiding met een kwalitatief goed diner!

We hebben een enorm leuke avond gehad. Interactief en met een goed diner. Ik vind alleen de prijs ten opzichte van het aangeboden spel niet helemaal in verhouding. Het spel was wat amateuristisch in elkaar geknutseld en ik had wat meer moderne features verwacht en wat meer activiteit (buiten bijvoorbeeld). Het eten en de locatie waren goed en de begeleiding ook leuk! Jammer dat ook de drankjes niet inclusief zijn.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Flikken Breda
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9-7-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie hierboven

duidelijke uitleg/goede sfeer

communicatie/ email contact is goed

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? jongens/meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 6-7-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? vanwege grote ruimte gebruik microfoom

Fijne dag gehad, mooie boot, leuke tocht door de stad op de step, mooie locatie bij Baai

heel dienstbaar, en oplossingsgericht

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? steptocht door de stad met kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? dinsdag 2 juli 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? die heb ik al besproken

Super leuk!

We hebben met 9 meiden gekanood en een stemkroegentocht gedaan, dit was allebei heel goed geregeld! Bedankt!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kanoën en step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 6 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Leuke activiteiten met enthousiaste medewerkers!

Beseffende dat het expeditie Robinson in de binnenstad net nieuw is dient hier en daar nog wat bijgeschaafd te worden, zoals de codes op de sloten aan het hel en de spelbegeleiding bij het laatste spel. Ondanks deze kleine verbeterpunten hebben we een fantastische dag gehad waarin veel gelachen is en werden we goed meegenomen in de strijdlust. Top!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Kanovaren en expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 6 juli 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Spe nog verder ontwikkelen en verbeteren

Op zich prima, alleen problemen met de buitenboordmotor

Na de start van onze tocht merkten we dat we, zeker in vergelijking tot andere boten, erg langzaam voeren. Hierop hebben we het noodnummer gebeld. Uiteindelijk hebben we zelf de motor omhoog moeten halen en bleek er een vuilniszak om de motorbladen te zitten. Deze hebben we zelf moeten verwijderen. Buiten dat was het verder prima.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Motorboot varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 29 juni 2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Boten checken voordat deze meegegeven worden.

Ik zou niet nog een keer via Beleefbreda boeken

Ik heb geen heel ontspannen dag gehad, de high wine was niet goed doorgegeven dus het restaurant wist van niks toen wij aankwamen. Kon jullie op dat moment niet bereiken.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Cocktail workshop, high wine en Solex
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Navraag doen of alles naar wens is geweest, terugkoppeling over hetgeen verkeerd is gegaan

Goede sfeer, leuke cipier, goed geregeld!

Ik had een goede ervaring bij jullie. We werden in stijl welkom geheten met een drankje. En de cipier was zeker goed in zijn rol!!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaarsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 29 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Iets beter bekend met de puzzels kunnen we sneller verder

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Met een sloep door de singels
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 27 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goede service en vriendelijk personeel

Wijhebben de escape room gedaan en dat was erg leuk

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zondag 30 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Fantastisch geregeld en een top crew.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bbq boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 juni
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Heerlijke dag gehad met perfect weer, goede service.

Heerlijke dag gehad met perfect weer, goede service.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje varen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-06-2019
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Erg leuk opgezet met grappige opdrachten.

Goed ontvangst, uitleg van het spel en mooie invulling. Goede leuke opdrachten waarbij zeker gelachen kan worden. Mooie en leuke bediening. Kortom, prettige ervaring.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol.
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-06-2019

Hartstikke goed

De service bij het boeken was goed, vriendelijk en behulpzaam. De BQ goed verzoegd. DE schipper en zijn vrouw waren erg vriendelijk. Een echte aanrader.

Goede service en prima personeel

We hebben 2 activiteiten gedaan: stepkroegentocht en bootje varen. Bij stepkroegentocht waren we erg tevreden over Lotte die ons begeleide en ook Stijn de stagiair beviel goed hoe

Fijn contact gehad met de organisatie vooraf en op de dag zelf is alles naar wens gegaan!

Voor ons bedrijfsuitje met 65 personen, gekozen voor de lunchboot. Om Breda onder genot van hapje en drankje te leren kennen vanaf het water. Vooraf was er goed contact met de medewerkers van Beleef Breda. Vragen werden snel en kundig beantwoord. Dit ontnam voor ons als organisatie heel wat zorgen. Op de dag zelf is alles vlekkeloos gegaan. De lunchboten lagen op tijd klaar, de schippers waren vriendelijke en behulpzaam, de route en het eten en drinken bevielen goed en we waren op tijd terug. Aanrader dus!

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda