Super tof

Ik had deze escape room geboekt als activiteit voor mijn verjaardag en het was echt zeer geslaagd. het was super leuk dat we in 2 teams werden gesplits en tegen elkaar gingen spelen. Deze escape room is zeker een aanrader voor andere omdat het ook met het geschiedenis van breda had te maken dus je ook wat leerde over de stad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? puzzels en algemene kennis
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? op een zaterdag in de late middag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? de ingabng van de escape room was een beetje lastig te vinden

Wij hebben de MuziekQuiz gedaan via Beleef. Het was echt super leuk en goed geregeld! Wij hebben genoten!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? MuziekQuiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-11-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Leuke Challenge room met uitdagende opdrachten

Als Bredanaar, is het spanjaarsgat een bekende plek voor mij en mijn vrienden. Dus daar een challenge room doen leek ons fantastisch. Helaas is de challengeroom niet in het spanjaarsgat zelf. Toch is het wel een leuke activiteit met veel uitdagende opdrachten en een begeleider die goed in haar rol zit. De tijd is vrij kort als je de challenge room tot een goed einde wilt brengen. eigenlijk best wel te kort. Dus je moet heel hard doorwerken (wat we deden) en zelfs toen redden we het niet. Maar wel een leuke tijd gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? spanjaarsgat challengeroom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 26-11-22
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? iets meer tijd voor de activiteit plannen. Staat 2 uur in de omschrijving en het was maar 1,5 uur.

De cipier speelt zijn rol heel goed !

Het was een gezellig teamuitje !

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 15 november

Plezier gehad

Escaperoom was leuk bedacht maar te moeilijk als je het niet eerder gedaan had

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 nov

Super leuk!

Team uitje wat door ons als heel leuk is ervaren. Mooie opdrachten wat je samen kon doen. Uitdaging door tegen elkaar te strijden. Begeleiding was goed. Spanning, lol en uitdaging. Het was de juiste combinatie en voor iedereen haalbaar om mee te doen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom spanjaarsgat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 november 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? De muziek stond heel hard in de escaperoom

Eerder heb ik via Beleef Breda al een activiteit gedaan. Dat werd met enthousiasme gepresenteerd. Nu met een voetbalteam meisjes tegen de meisjes gespeeld. Het was goed georganiseerd en ook eerder via telefoon en mail verliep dat goed. Een echte aanrader en toffe spellen die ze aanbieden!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Meisjes tegen de meisjes
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zaterdag 29 oktober 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Super leuke quiz met enthousiaste quizmaster

Super leuke quiz met enthousiaste quizmaster

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Pubquiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 13 november 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee, we waren op alle aspecten positief verrast. De locatie was leuk als kroeg aangekleed. De vragen zijn niet te makkelijk maar ook niet te moeilijk. Er is diversiteit in de vragen. De quizmaster deed het leuk. En het flesje drank voor de winnaar was een erg leuke verrassing!

Was een gezellige avond met een goede presentator.

Het was een zeer gezellige avond met werk. Kan er niets op aanmerken.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ranking the stars
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 5/11 17:30

onwijs leuk uitje!

Duidelijke uitleg vooraf. Fijn dat er 2 routes zijn, zodat je kunt kiezen. Onderweg nog wat gedronken op een terras. Ontzettend leuke ervaring door een nieuwe omgeving.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? E-scooters
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-10-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Het was ons vooraf niet helemaal duidelijk waar we moesten zijn. We hadden wel een adres gekregen, maar wisten niet dat dat een locatie was waar we naar binnen konden. Dat was wel fijn geweest.

Super dag gehad!

We hebben een Quiz gedaan en daarna het karaoke diner, beide was super leuk en goed georganiseerd!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Persoonlijke quiz + karaokediner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 29-10-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Een ideaal teamuitje waarin samenwerken en veel plezier bij elkaar komen.

Een goede communicatie en meedenken vanuit beleef breda. Leuke gids die de dag verzorgde, al met al echt een aanrader!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? oktober 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Vriendelijke ontvangst en leuke activiteit

We hebben met een groep van 12 personen de GPS tocht door Breda gelopen. Was erg leuk en afwisselend, het mooie weer was natuurlijk ook fijn. Met een vriendelijke ontvangst bij Beleef Breda, allemaal enthousiaste mensen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Breda met GPS
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 23 september

Een top belevenis!

Vanaf de boeking tot aan het evenement was alles top geregeld. Niks was onduidelijk en ons evenement was heel erg tof. De volgende keer regel ik het weer met BeleefBreda!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Paintballen in de Mannenspeeltuin
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 23 oktober
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Een geweldige activteit met ons team

We hebben de Miljoenenjacht gedaan met collega's. Een goed georganiseerd spel! Heel erg leuk. We hebben genoten.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Miljoenenjacht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda

Leuk en goed georganiseerd

Het was een leuke activiteit om te doen en goed in elkaar gezet.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-10-2022

Het was zeer geslaagd

We werden deze middag ontvangen door Marte, we volgde een sieraden workshop. Vol lof over Marte, wat een vriendelijke vrouw zeg, zeer behulpzaam en was erg enthousiast.. Iedereen ging met een mooi resultaat naar huis. Het was TOP!!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? sieraden workshop
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 8-10-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? iets beter licht bij accomodatie

Voor het reserveren van de activiteit werd er snel gereageerd op vragen en ontving ik snel een offerte. Het lukte niet om dezelfde dag een instructeur te vinden voor onze activiteit, maar daar werd netjes over gebeld om te melden dat jullie hier de volgende dag op terug zouden komen. De activiteit Ontmasker de Mol was erg leuk met een gezellige begeleider van Beleef Breda.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Ontmasker de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Oktober 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Erg leuke activiteit (Hilarische Km Breda) veel humor en plezier, top begeleider!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische KM
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Breda

Hartstikke leuk!

Wij hebben een Walking dinner gehad met tussendoor een steproute i.p.v. een wandelroute. Dit was harstikke leuk! We waren met een internationaal gezelschap en hebben allemaal ontzettend genoten, de binnenstad van Breda is gewoon preachtig, het is heerlijk om tussendoor even wat beweging te krijgen en elke gang zit je spontaan naast andere mensen aan tafel. Beleef Breda heeft ons ontzettend ontzorgd door te letten op de tijd, te improviseren qua route wanneer dit gepast was en meegedacht waar nodig. Alleen maar lof.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepping dinner
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-09-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? -

Een goed georganiseerde rondvaart met een goede schipper

Wij werden goed ontvangen op een ruime sloep en de afgesproken hapjes en drankjes waren ruimschoots aanwezig. De schipper was zeer gastvrij maar goed netjes afstand op een nette manier

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Rondje singel met hapje en drankje
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag 25 september
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Overdekt bootje

Erg leuk

Leuke enthousiaste begeleider, die goed in zijn rol zat. Leuk aangepakt met twee teams tegen elkaar. En een keer net iets anders dan een escape room. Opdrachten van verschillend caliber. Leuk dat er nog een drankje bij hoorde.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat ontsnapping
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zondag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Sneller de offerte sturen

Super leuk uitje

We hadden erg nat weer maar hebben ons ondanks dat prima vermaakt.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Phone
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 24-09-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? misschien ergens halverwege een stop inlassen voor een drink/plaspauze. Duidelijker maken dat de echte activiteit maar 1,5 uur duurt en geen 3 uur zoals gesuggereerd wordt. Ik had met mijn team 2x een kapotte telefoon, dat was wat minder.

wij hebben een gezellige en leuke kroegentocht gehad.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10 sept 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Geslaagde invulling van ons middag programma

Geslaagde invulling van ons middag programma. Spontane en gezellige begeleiding. Voelde de groep goed aan.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 10-09

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda