Gezellige quiz

Leuke diverse onderwerpen die aan de orde kwamen! Presentator bracht het leuk.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Quiz "waarom weet ik dit?"
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 9-9-2022

Professioneel enthousiast inlevend anticiperend

Professioneel enthousiast inlevend anticiperend

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditie Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 24-08-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? hoger tempo bij boogschieten

Superrr

Perfecte middag voor ons ploegenuitje.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escape room: The hunting game en de Borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 24-08-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Aangezien we de escape room niet gehaald hadden, verwachtte we dat de jager met zijn geweer ons ter plekke zou "dood" schieten bij binnenkomst. Misschien een leuke toevoeging!

Prima verzorgde kroegentocht

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Afgelopen zaterdag
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? -

Top geregeld allemaal!

Alles was prima geregeld. Vriendelijk personeel. Leuke step kroegentocht gehad!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-8-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Hele gezellig dag gehad op het water.

Super leuke schipper, leuk rondgevaren en lekker koud bier. Voor ons was het helemaal goed.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Borrel Boot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30 - 07 - 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Te veel geld voor wat het waard was

Eerst en vooral bestelden we Expeditie Robinson (29€) werd ons meegedeeld op de offerte. Na afloop van de activiteit merkten we dat we Expeditie Robinson Citygames (26€) voorgeschoteld kregen. We betaalden dus teveel voor wat we eigelijk hebben gekregen wat ontoelaatbaar is! De activiteiten waren prijs kwaliteit niet goed.. Het duurde lang, ook de pauzes waren te lang en de begeleiding was weinig entousiast. Gelukkig heeft ons team zelf coor wat animo gezorgd.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Expeditite Robinson
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 30/08/2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Super leuk bedrijfsuitje gehad!

Het spel was leuk. De begeleiding was goed. We hebben veel van Breda gezien.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 juli 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? -

Het was spannend, origineel en we hebben flink gelachen

Het was een leuk spel, de begeleiding was top. We moesten even wennen aan de 'cipier' maar het maakte de beleving wel echt top!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Spanjaardsgat challenge room
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 juli 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Gezellig aansluitend bij de groep

Aanvankelijk een lunch op de singel gereserveerd. Maar vanwege de hitte wilde we graag omboeken. Dit is op een top manier geregeld. Meegedacht en een prima alternatief gevonden!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? lunch/ spanjaarsgat challenge
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 19 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Superleuk spel, echt een 'spannende' middag gehad

Het spel zit goed in elkaar. Duidelijk uitleg, leuke spellen. Zeker voor diegenen die van een spelletje en 'Wie is de Mol' echt leuk vinden, is het gaaf om een keer zelf te spelen. Wel pittige extra opdrachten voor de Mol, maar dat maakt het ook wel weer uitdagend. Enige kritische puntje vonden we de spelleider / presentator. Hij bracht het leuk, maar was soms ook wat negatief naar de groep. Iets meer positieve feedback en motivatie is wel leuk om te horen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol & BBQ bij Proost
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Vrijdag 22 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie review

Het was geweldig

Het was een geweldige activiteit met een leuk feestje als afsluiter

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? steppen kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? zaterdag 9/07/2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Heerlijk 2 uur op de sup. Echt een aanrader.

2 uur met het team gesupt. Telefonisch gereserveerd. Duidelijk, snel en vriendelijk contact. We hebben enorm gelachen, want voor sommige was het echt een kunst om op de sup te blijven staan. (Die hebben dus een aantal keer heerlijk een duik in de singels genomen) Iedereen was na afloop super enthousiast!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Suppen
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 14 juli 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Nee

Leuke activiteiten maar ik vind dat degene die het begeleid erg bepalend is voor de ervaring.

We waren met een groep meiden tijdens een vrijgezellenfeest. De spellen zijn simpel maar wel grappig. Het valt of staat met degene doe de spellen begeleid. Dit vonden we erg tegenvallen. De dame deed erg haar best maar was niet de juiste persoon om dit te doen bij een vrijgezellenfeestje van alleen maar meiden.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? A minute to win it
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Zaterdag 16 juli
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zie bovenstaande

Gezellig en hele leuke "begeleiding"!

We hebben eemn leuke stepkroegentocht gehad. Het feit dat we wat langer moetenb wachten totdat onze begeleidster Lotte er was is daarna ruimschoots geodgemaakt door haar vrolijke en spontane verschijning. Was erg gezellig!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 11 juni 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Een geweldig team uitje gehad!

Wij hebben een geweldig team uitje gehad! Super verzorgd en duidelijke uitleg. Een echte aanrader.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Wie is de Mol
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12-6-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Zorgen voor een hapje tussendoor.

Het was een geweldige vaartocht

Enthousiaste crew Heerlijk vlees Goede bbq Fijne boot Prachtig stukje Breda En…..we hadden prachtig weer!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bbq sloep
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 22 mei 2022

Geweldig en gezellige ervaring

Een superteam dat ons geholpen heeft om lastminute nog leuke activiteiten te kunnen organiseren. Duidelijke uitleg bij de bootjes. Een mooie route om te varen. De stepkroegentocht was ondanks onze vermoeidheid ook een succes.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Bootje over de singel en step kroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21 mei 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Goede hulp bij organisatie teamuitje!

Joey heeft ons goed geholpen bij het organiseren van ons teamuitje, zeker ook toen er vanwege het weer op het laatste moment aanpassingen moesten komen.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? uitje op maat
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20-05-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? nee

Leuke manier om Breda te ontdekken

We kregen een goedgevulde rugtas (knapzak) mee, een routekaartje, antwoordenblad en een boekje met vragen en opdrachten. Zo gingen we op zoek naar allerlei verschillende dingen doorheen heel Breda. Het was leuk en gevarieerd.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? De knapzakroute
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? vrijdag 20 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? zelf het puntenblad zien bij aankomst, eventueel kans op een prijs.

Prima geregeld

Alles goed geregeld, leuke tocht over de wateren rondom Breda, lekkere hapjes, catering prima voor elkaar.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? borrelboot
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 17-05-2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? ja, msschien wat meer uitleg over wat je onderweg ziet, nu liggen er mappen aan bood die eigenlijk nauwelijks worden ingekeken, wel jammer.

Leuke activiteit bij droog weer.

Wij hadden voor een vrijgezellenfeest een stepkroegentocht geboekt, zo’n 3 maanden van tevoren. Helaas veel regen tijdens deze activiteit, maar geen alternatief.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Stepkroegentocht
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 20 mei 2022
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Alternatief

Geweldige dag gehad! Goed georganiseerd

Erg leuk georganiseerd, enthousiaste medewerkers, goed gezorgd om de dag te laten slagen!

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Escaperoom
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 21-5-22
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? N.v.t.

Super avond met zeer enthousiaste begeleidster

Het was een hele geslaagde avond. Locatie was erg sfeervol, dame die ons begeleide erg spontaan/ enthousiast en ging helemaal mee in de sfeer vd groep. De opzet van de quiz en de onderdelen zijn erg leuk en gevarieerd van gezellige muziek tot mooie herinneringen tot gewoon veel Plezier. Heel jammer dat niet alle fragmenten goed werkte en de witte wijn na ronde 1 op was. Verder niks negatiefs op te merken.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? 80’s/ 90’s quiz
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? Za 14 mei
  • Heeft u nog tips/ verbeterpunten om onze service te optimaliseren? Jammer dat een aantal fragmenten het niet deden.

Alles snel en goed geregeld!

Fijn contact met medewerker Bas, die alles voortvarend oppakte.

• Aan welke activteit(en) heeft u deelgenomen? Hilarische Kilometer en Bbb
  • Wanneer heeft de activiteit plaats gevonden? 12 mei 2022

t Sas 8

4811 WC Breda

765205957

Over Beleef Breda

BeleefBreda BeleefBreda is al jaren de enige échte specialist op het gebied van groepsactiviteiten in Breda. Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, positieve Bredanaars die écht binding hebben met ‘de Parel van het Zuiden’. Vanzelfsprekend zit zowel ons kantoor als onze locaties allemaal in en rond het centrum van Breda. We zijn allemaal bekend met de stad en we dragen ons enthousiasme dan ook graag op u over! Met Belevende groet, Team BeleefBreda